![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diene Ceder is sowieso een volksverrader die zonder scrupules zijne frak draait.
Vlaams-Nationalisten zijn totaal "onbetrouwbaar". |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
45 aanhoudingen na betogingen in Gent Extreem-links heeft hier al 50 jaar een monopolie op politiek geïnspireerd geweld. Nog van in de tijd dat de anarchist Johan Vandelanotte molotov-cocktails gooide en politiecombis omvergooide en daarbij ongetwijfeld vele politie-agenten zwaar verwond heeft. Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 23 juli 2012 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waar, ze zouden beter eens een serieuze burgeroorlog beginnen dan altijd maar naar compromissen te zoeken en te blijven praten in de hoop via democratische weg iets te bereiken. Dat is toch wat je bedoelt, of heb ik het mis voor?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, dat was jij dus die toen met bakstenen naar ons gooide? Lid van de extreem-linkse provocateursbeweging die elke vreedzame betoging van de NSV probeerde te doen ontaarden in rellen dus. Ik ga je direct aangeven bij de politie zie. En wees maar gerust, ik vind probleemloos tientallen getuigen die het gezien hebben, desnoods zelfs een professor die het gezien heeft met zijn verrekijker op 100km afstand van de feiten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu probeert hij die harde lijn kiezers naar het N-VA te lokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja jongen, weet ge, in de politiek is het de bedoeling om zoveel mogelijk kiezers te lokken nietwaar. Ze moesten dat afschaffen, die kiezers, 't zou allemaal zo veel gemakkelijker zijn. Di Rupo dictator voor het leven met alle macht voor hem alleen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier al eens mijn twijfels ge-uit omtrent het binnenhalen,en direct,zonder afkoelingsperiode,plaatsen van ex-VB-ers op lijsten.
De politieke tegenstanders van de N-VA maakten erg veel kabaal omtrent iemand die op een 5de of 6de plaats stond op een parochielijst...maar kom...balletje kaatsen,balletje verwachten nietwaar...zo werkt het politieke spel. Het siert meneer Ceder in ieder geval dat hij zijn nieuwe partij niet verder in de Flak wil zetten en even wat anders gaat doen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje leesprobleempjes? Ik heb nergens over "fascist" gesproken; ik had het over racist en homofoob.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er op dit forum verhoudingsgewijs meer homofoben onder de belgicisten te vinden zijn dan onder de Vlamingen, als ik zie wat Demper allemaal te verwerken krijgt.
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ironisch dat net de haatcampagnes en vervolging om politieke ideologie het wapen is waarmee de media + links & rechtse politici jagen op ex-Vlaams belang politici. Mensen die bij het Vlaams Belang lid zijn geweest hebben de jobmogelijkheden ook niet meer voor het oprapen: persoonlijke afrekeningen door de media & politici op basis van politieke kleur ... hoe diep moet een democratie nog zakken. Het zijn de linkse politici & de media die de klu klux klan van onze samenleving zijn geworden, vakbondsleden met een VB verleden, NVA-leden met een VB verleden, ... allemaal op de brandstapel!!! Ik voel schaamte in hun plaats Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 23 juli 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij past het niet. Jou wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat demper een belgicist was...
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Pintelieren en ondertussen willen zaken posten op een politiek discussieforum is nooit verstandig Raf.
Mensen (kunnen) veranderen, leer ermee leven. Hetgeen jij verwijt aan Ceder is hij zelfs nooit geweest. Laatst gewijzigd door -Jo- : 23 juli 2012 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Jij weet goed genoeg wat ik bedoel: hou je maar niet van krommen haas.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor hoeveel?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Maar ze verwijten het je toch constant.
![]()
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicisten weten niet beter.
Op inhoudelijk vlak is het een dikke vette nul dus moeten ze schelden. |
![]() |
![]() |