Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2012, 14:28   #101
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus enkel meningen die jou bevallen mogen wel en anderen niet?
Kom alice we weten beiden dat ik dat niet zo bedoel en dat ik dat niet zeg.

Citaat:
Niemand scheert iedereen over dezelfde kam maar blind blijven helpt echt niemand.
Ja daag! Heel het topic van 'Waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen' is een manifestatie ervan.

Citaat:
Blij te lezen dat je wat gekalmeerd bent!
Ik zou graag hebben dat jij nu ook eens wat rustig doet heethoofd.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 14:36   #102
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Maar bon ben deze futiele discussie toch beu en er is toch niks wat jullie steenkoppen van mening doet veranderen. Ik heb ondertussen ook al goed begrepen dat jullie het vertikken van die ivoren toren af te gaan tot jullie er letterlijk bij neer vallen. Dat jullie een mening hebben is jullie goed recht, maar breng die mening met argumentatie en bronvermelding weer, niet met die ouwe kak van "Die moslimknuffelende linkiewinkies met hun bepamperende maatschappij!!" en als er dan een topic is over een criminele daad staan roepen dat het weer de allochtonen geweest zijn. Iedereen hier is er moe van gekomen net als die mentaliteit van je mening en standpunt te behouden tot je dood valt.

Prettige dag verder!

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 24 juli 2012 om 14:36.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 14:44   #103
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Maar bon ben deze futiele discussie toch beu en er is toch niks wat jullie steenkoppen van mening doet veranderen. Ik heb ondertussen ook al goed begrepen dat jullie het vertikken van die ivoren toren af te gaan tot jullie er letterlijk bij neer vallen. Dat jullie een mening hebben is jullie goed recht, maar breng die mening met argumentatie en bronvermelding weer, niet met die ouwe kak van "Die moslimknuffelende linkiewinkies met hun bepamperende maatschappij!!" en als er dan een topic is over een criminele daad staan roepen dat het weer de allochtonen geweest zijn. Iedereen hier is er moe van gekomen net als die mentaliteit van je mening en standpunt te behouden tot je dood valt.

Prettige dag verder!
Het is geen ivoren toren maar eentje van stront. Deze forummers hebben 1 parameter voor het bepalen van intelligentie: het voldoende hard neuten over linkies en islam. En ongeacht wie men is, neut men niet hard genoeg is men sowieso dom.

Wat mij betreft, mailen naar Sharia 4 Belgium met links naar discussies.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 15:19   #104
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom alice we weten beiden dat ik dat niet zo bedoel en dat ik dat niet zeg.

Ja daag! Heel het topic van 'Waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen' is een manifestatie ervan.

Ik zou graag hebben dat jij nu ook eens wat rustig doet heethoofd.
Wat ik wel of niet weet, dat kun jij niet bepalen he?
Ik lees wat jij schrijft en reageer daarop, punt.
Waar is "deze hele discussie" volgens jou een manifestatie van??
Kun je die uitspraak even uitleggen?
Lukt dit zonder irritatie?
Goed zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 15:20   #105
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Prettige dag verder!
Zou je niet eerst eens beginnen eigen uitspraken toe te lichten?
Oud 24 juli 2012, 15:23   #106
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Het is geen ivoren toren maar eentje van stront. Deze forummers hebben 1 parameter voor het bepalen van intelligentie: het voldoende hard neuten over linkies en islam. En ongeacht wie men is, neut men niet hard genoeg is men sowieso dom.

Eeven overwogen op het rode driehoekje te duwen maar dien u nog liever zelf van repliek.
Wanneer een discussie " stront " is wat doe je hier dan?
Sharia 4 Belgium? Moeten we nu bibberen of zo?? Kun je zelf geen discussie voeren en heb je daar die club voor nodig?
Zegt wel wat over jou dat je naar die organisatie verwijst...
Oud 24 juli 2012, 16:19   #107
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
En WAT is er nu de moeite waard om te vermelden hier ? Alcohol serveren, op een terras iets drinken, vrouwen in strakke kleren, en eetgelegenheden die open zijn, dat zijn toch allemaal doodnormale zaken in een Europees land ?
Misschien moeten we dankbaar zijn dat dat hier nog mogelijk is, dat men ons dat nog toelaat?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 16:34   #108
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waaom zou je gewoon en normaal gedrag ineens uitzonderlijk moeten vinden, op basis van ...wat eigenlijk?
Niet natuurlijk. Dat men normaal gedrag als uitzonderlijk gaat beschouwen is juist een gevolg van de onderbelichting hiervan. Vandaar, neem ik aan, deze discussie.
Oud 24 juli 2012, 19:54   #109
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik ben vandaag op stap geweest in Brussel met vrouw en kinderen. We zijn ook gaan wandelen in de Brabantsesteenweg en de Haachtsesteenweg. In deze laatste buurt merkte ik dat vele cafés (meestal Turkse cafés) vrij alcohol serveren. Ik zag op terras mensen drinken. Vrouwen in strak moderne kleren rondwandelen. Meeste Turkse restaurants, snacks, bakkers waren open. Wij zijn gaan eten in een Turks restaurant en ergens taart gaan eten. Het was allemaal overdag en het is zelfs ramadan. Niemand wordt lastig gevallen, iedereen is vrij. Niks te bespeuren van moslimregels alhoewel die buurten vol met moslims zit. Voor ons was het een plezante dag uit in Brussel.
KAHRAMAN Yücel ging naar Brussel en zag overal moslims en vond dat het goed was.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 20:51   #110
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Prettige dag verder!
je kunt met hen niet discussieren, hun oogkleppen zijn zo vastgeroest dat ze die meer kunnen afzetten.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 21:13   #111
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
KAHRAMAN Yücel ging naar Brussel en zag overal moslims en vond dat het goed was.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 21:14   #112
Восход-1
Banneling

Standaard

Ik ga voortaan vaker bleekscheten aanspreken met een mocro-accentje.
Oud 24 juli 2012, 21:36   #113
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Prettige dag verder!
me dunkt krijgen alle feiten uit de rubriek "waarom hoe langer hoe meer mensen iets tegen allochtonen hebben" een link mee.
Wat is het probleem dan? te veel feiten?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 21:37   #114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Niet natuurlijk. Dat men normaal gedrag als uitzonderlijk gaat beschouwen is juist een gevolg van de onderbelichting hiervan. Vandaar, neem ik aan, deze discussie.
zoals in:

"ik zag een Marokkaanse beenhouwer en proper dat die was. Er hingen helemaal geen koeienkoppen en schapenkoppen vol met vliegen aan de deur zoals in Marokko, en de stukken vlees lagen netjes in de koeltoog en de vloer was ook geschrobt. Is dat niet flink?"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 21:46   #115
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben als relatieve nieuwkomer heel blij dat hier constant werd gehamerd op de connectie links en immigratievrijheden en wat al niet meer. Ik zat al een beetje op dat spoor maar niet helemaal.

Voor mij mag er nog veel meer - hoe beschrijf je dat?- 'geneut' worden over de connecties links en islam.

Mail aub naar Sharia 4 Belgium. Je hebt die daad in de fase van je leven blijkbaar nodig. Dan moet je dat echt wel doen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 21:51   #116
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet alleen zeggen, maar ook doen, Box. Wellicht krijg je nog meer inspiratie alzo.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 22:03   #117
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Edde gij een probleim of wa ?
Oud 24 juli 2012, 22:10   #118
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Edde gij een probleim of wa ?
a zwijg vuile jannet

morge om 2 uur aant pleintje ik sla a tande eruit ik poep a dikke moeder vieze belg wollah breng al a vriende ik kom ook alleen
Oud 24 juli 2012, 23:28   #119
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Het is heel mooi weer, eindelijk kunnen we de zomer beleven. Ik stel voor dat niemand naar dat pleintje gaat waar Восход-1 en Zucht een romantische ontmoeting hebben gepland
Ik stel voor dat iedereen eens gaat kijken in openluchtzwembaden, dat heb ik gedaan vandaag. Ik kon net de namiddag nog verlof krijgen om vrouw en kinderen naar de zwembad te brengen, wij zijn in Hasselt geweest. Wij installeren ons altijd aan de kinderzwembad omdat de mijnen daar zwemmen. We hebben ons uitgekleed, ingesmeerd en een plons gewaagd in het water. Ik heb eens rond gekeken. Zouden hier, openluchtzwembad waar iedereen redelijk onthullend gekleed is man en vrouw gemengd (bikini's, zwembroeken,.. = heel westers) zich ook moslims, zoals ons gezin, wagen? Of zijn alle moslims heel vroom? Oh nee, wat zie ik daar rond mij, allemaal mensen van alle geslachten en alle kleuren, die zijn allemaal in badkledij, net zoals ik. Zelfs mensen die ik ken, moslims. Oh nee, allemaal zondaars. Ik dacht die gaan nu allemaal ook rondkijken en zien dat iedereen halfbloot is. Zouden die moslims iedereen stenigen, waande ik stilletjes? Maar nee, dat is allemaal niet gebeurd. Ik kwam bij, het geluid van de omgeving drong mij ook door. Iedereen maakt dolle plezier, moslims en niet-moslims, blanken en kleurlingen. Wat een mooi echt gebeurd verhaal.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 00:13   #120
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
je kunt met hen niet discussieren, hun oogkleppen zijn zo vastgeroest dat ze die meer kunnen afzetten.
Die moslims hun oogkleppen zijn inderdaad in de loop der eeuwen enorm groot geworden, en volledig vastgeroest. Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij, Sywen, die dit zien ! Ik feliciteer u daarvoor.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be