![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zouden bepaalde mensen het willen in hun imperialistische waandenkwereld. Gewoonlijk zijn dat ook die politiek niet zo schrandere mensen die denken dat post-Belgisch Europa gaat ingericht worden aan de hand van de afgeschafte Belgische grondwet. Ze gaan nog bittere traantjes plengen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie in België heeft interesse voor politiek? Een piepkleine minderheid. "De Zevende Dag", "Controverse", "Mise au point", dat interesseert de meesten helemaal niet. Maar geen paniek, voor "The Voice" en andere "Masterchef" zijn ze wel daar. Alles is gezegd, denk ik.
Laatst gewijzigd door Everytime : 25 juli 2012 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij mag van mij elke dag uitsluitend Frans klappen , in het Frans schijten , merde en in het Frans vloeken , nondedieu . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Dit is trouwens 1 van de grote talenten van Bart De Wever: op zeer korte tijd (10 seconden soms), zeer duidelijke en scherpe boodschappen brengen. Soms 2 �* 3 boodschappen in 1 zin. En inhoudelijke boodschappen over zijn partij programma. Want de VRT nodigt hem toch alleen maar uit met als doel om hem te beschadigen (mail Muyters, valse beschuldigen Humo en de Morgen, ... een oneindige lijst) Telkens denkt de VRT nu gaan we Bart in een slecht daglicht zetten en telkens gebeurt het omgekeerde.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem met de migratie van Vlaanderen is niet de immigratie, NVA !, maar de emmigratie, de hoderduizenden Vlamingen die per jaar uitwijken naar Wallonie en daar kleine Waaltjes gaan maken die zich later tegen ons zullen keren. De Vlaamse gemeenschap schiet schromelijk tekort in een stedebouwkundige politiek en beleid van ruimtelijke ordening om dat te vookomen. Om de immoboliënuittocht naar Wallonië een halt toe te roepen moeten er meer woningen komen en dat door de beschikbare oppervlakte beter te benutten. Waarom heeft de Balk van Beel in Leuven geen 8 ipv 4 bouwlagen, om maar iets te noemen?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want dat betekent F-1 en NL +1 en dat is 2 in de kering! Bij principeloosheid denk ik natturlijk aan het feit dat het om een Turk gaat. In een volknationalistische partij is geen plaats voor staatsnationalisten! Foei!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Die Franstaligen zijn misschien wel Vlamigen...
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=tx0Ks4Wadnk
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 26 juli 2012 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat de PvdA moet zorgen dat ze enkele partijleden aantrekt die geen zuiver verleden hebben. Hoe kan je anders reclame maken voor je partij? Geen schandalen, geen media. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En goegelovige mensen trappen erin. Voorlopig toch. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 juli 2012 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij steekt ook veel tijd in het monddood houden van een aantal minder begaafde N-VA'ers. Dat eist z'n tol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |