Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2012, 21:31   #18341
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ben je nu aan het trollen ofzo??

ik heb zelfs geen enkele argument gepost, enkel aangetoond dat zijn 'zakelijke argumentatie' pure drogredenering is.
Je hebt helemaal niks aangetoond kind, enkel maar met wat wiki woordjes geschermd, alsof je ze zelf begreep.

Indien plusminus 80 % van de gevangenen, bepaalde allochtonen zijn en diezelfde allochtonen maken geen 80 % van de totale bevolking uit, kan gerust gesteld worden dat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, om 't even om welke reden ze crimineel geworden zijn, jij mag er gerust 'kansarm' op plakken.

Indien je die bepaalde groep allochtonen, die dus oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, verwijderd, zal die oververtegenwoordiging van die bepaalde groep allochtonen in de criminaliteit óók dalen.

Indien je d?*t simpel gegeven zelfs niet begrijpt, dan is er geen helpen meer aan...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 21:33   #18342
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt helemaal niks aangetoond kind, enkel maar met wat wiki woordjes geschermd, alsof je ze zelf begreep.

Indien plusminus 80 % van de gevangenen, bepaalde allochtonen zijn en diezelfde allochtonen maken geen 80 % van de totale bevolking uit, kan gerust gesteld worden dat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, om 't even om welke reden ze crimineel geworden zijn, jij mag er gerust 'kansarm' op plakken.

Indien je die bepaalde groep allochtonen, die dus oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, verwijderd, zal die oververtegenwoordiging van die bepaalde groep allochtonen in de criminaliteit óók dalen.

Indien je d?*t simpel gegeven zelfs niet begrijpt, dan is er geen helpen meer aan...
Inderdaad.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 21:37   #18343
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ray_Bingo Bekijk bericht

How's it going? I'm Ray Bingo
You're an ugly guy.
Oud 28 juli 2012, 21:44   #18344
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ben je nu aan het trollen ofzo??
Dat vraag ik me bij jou ook de hele tijd af.

Citaat:
ik heb zelfs geen enkele argument gepost,
Dat is een waarheid als een koe. Voor argumenten hoeft men niet bij jou aan te kloppen.

Citaat:
enkel aangetoond dat zijn 'zakelijke argumentatie' pure drogredenering is.
Jij hebt juist helemaal niets aangetoond, noch ontkracht, Sywenmeisje.
Oud 28 juli 2012, 22:31   #18345
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb zelfs geen enkele argument gepost,
Dat klopt.
Dat heb ik je nog nooit weten doen.
Oud 29 juli 2012, 00:47   #18346
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik heb dat ook nergens ontkent. nog een die eens moet leren begrijpend lezen

zitten jullie in de kleuterklas ofzo? leren lezen begint toch in het 1ste leerjaar van het basisonderwijs?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 29 juli 2012 om 00:50.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 00:55   #18347
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
W?*t zou je dan aangetoond hebben?

Dat je geen deftig/foutloos Nederlands kan schrijven, dat toon je inderdaad telkens weer aan.
Oud 29 juli 2012, 06:46   #18348
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nog een die eens moet leren begrijpend lezen
Als je dat steeds aan iedereen moet zeggen, moet je misschien eens kijken naar je schrijfstijl.

Anderen hebben uw probleem niet.

Paulus.
Oud 29 juli 2012, 08:25   #18349
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zitten jullie in de kleuterklas ofzo? leren lezen begint toch in het 1ste leerjaar van het basisonderwijs?
Ik zou toch even het verschil tussen een t en een d bestuderen voor ik iemand anders verwijt geen goed Nederlands te kunnen schrijven.
Oud 29 juli 2012, 09:45   #18350
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allé, elke dag heb je natuurlijk prijs, zelfs meerdere keren....
We zijn in elk geval "verrijkt" voor wat betreft de ergernis die de multicul ons dagelijks cadeau doet!
Maar eigenlijk is het onze schuld! Hoe lang zal het nog duren voor we begrijpen dat ook al onze meisjes en vrouwen een burka moeten dragen! Probleem opgelost.
uit DSonline

Citaat:
Lotte studeert drama aan het Rits en woont al vier jaar in Brussel. ‘Ik deel een kot met een klasgenote in de buurt van de Dansaertstraat. Ook al zou ik graag in Brussel blijven wonen, toch zijn er een aantal zaken waar ik mijn bedenkingen bij heb. In een jurkje en met hakken buitenkomen, zorgt bijvoorbeeld al eens voor nare reacties.'

‘Ik zorg er meestal voor dat ik 's avonds niet alleen naar huis moet, of ik fiets, dan voel ik me ook veiliger. Een vriendin en ik zijn na de bioscoop ooit tot in mijn straat gevolgd door twee mannen in een auto. Ze reden zelfs de stoep op om ons te blokkeren. Ik word daar kwaad van. Maar: het kan ook in Aalst gebeuren, waar we een paar jaar geleden ook serieus zijn lastiggevallen. Toen heeft iemand ons net op tijd opgehaald.'
Citaat:
‘Ik roep dit al jaren, maar het is zo lang taboe geweest!', zegt Celia Ledoux, blogster, columniste en schrijfster van het tegendraadse ouderboek Mama. ‘Dat mannen naar me brulden: fijn vond ik het niet, maar ik begon mij pas echt te ergeren toen ik na een lange periode in Berlijn terugkeerde naar mijn flat aan het Noordstation, toen nog een stuk ruiger dan nu.'

‘Het was een mooie zomer, maar ik zag al snel zó op tegen de dagelijkse beledigingen, dat ik mijn boodschappen zo begon te plannen dat ik maar één keer per dag buiten kwam. Dat is emotioneel heftig, verminkend bijna.'

‘Maar ik hoop ook dat dit debat genuanceerd wordt gevoerd. Het mag geen koren op de racistische molen worden die alles absurd vereenvoudigt, en ook geen gemakkelijk doelpunt voor de politiek. Dit probleem bestaat in veel steden. In Brussel is het een van vele problemen die weggekeken worden door de overheid, daardoor is het zo gegroeid.'
Citaat:
Ik heb een jaar in Molenbeek gewoond toen ik in Brussel studeerde', zegt journaliste Marieke Van Pee. ‘Het was een ramp, ik kon mijn kop niet buiten steken of ik werd uitgescholden. Het is jammer dat ik daardoor zo'n slecht beeld heb van Brussel. Het had een supertof jaar kunnen zijn, als ik in een ‘andere' buurt had gewoond.'

‘Dat jaar was zeer confronterend. Ik liep stage bij een krant en kwam dus laat thuis. Na negen uur stonden er alleen nog mannen op straat. In Gent kun je als vrouw 's avonds alleen rond lopen zonder last te krijgen. Dat ik die vrijheid kwijt was, vond ik het ergste.'

‘Een kennis droeg op straat altijd een dikke trui met een kap, waardoor ze er minder vrouwelijk uitzag. Dat had ik er niet voor over: ik wil het recht om een rok te kunnen dragen.'

‘Ook de reactie van sommige kennissen vond ik raar. Opeens werd ik verweten ‘rechts' te zijn, omdat ik het niet oké vond dat ik niet normaal over straat kon lopen.'
...en we krijgen er zelfs een aanvulling van het begrip "rechts" bij cadeau!

Laatst gewijzigd door andev : 29 juli 2012 om 10:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 10:35   #18351
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
W?*t zou je dan aangetoond hebben?

Dat je geen deftig/foutloos Nederlands kan schrijven, dat toon je inderdaad telkens weer aan.
aha, tuurlijk, t'is omdat ik een dt foutje heb gemaakt dat jullie daarom niet kunnen lezen.

kunnen jullie nog lager zakken?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 29 juli 2012 om 10:36.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 11:05   #18352
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aha, tuurlijk, t'is omdat ik een dt foutje heb gemaakt dat jullie daarom niet kunnen lezen.

ik vrees ervoor: jij neemt die onderste trede namelijk helemaal in beslag.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 11:58   #18353
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat kunnen wij niet lezen?

Paulus.
Oud 29 juli 2012, 12:34   #18354
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Allé, elke dag heb je natuurlijk prijs, zelfs meerdere keren....
We zijn in elk geval "verrijkt" voor wat betreft de ergernis die de multicul ons dagelijks cadeau doet!
Maar eigenlijk is het onze schuld! Hoe lang zal het nog duren voor we begrijpen dat ook al onze meisjes en vrouwen een burka moeten dragen! Probleem opgelost.
uit DSonline

...en we krijgen er zelfs een aanvulling van het begrip "rechts" bij cadeau!
Het wordt tijd dat autochtonen eens een deftige betoging organiseren om duidelijk te maken dat al diene zever stilletjesaan genoeg is geweest.
Al levert dat uiteraard niks op.
Enkel als de meerderheid in het stemhokje de multiculprofeten afstraffen is er nog hoop. Alhoewel we dan Europa op ons dak zullen krijgen met 'rechten van de mens' en 'godsdienstvrijheidgeleuter' toestanden.
Het ziet er dus allesbehalve rooskleurig uit.

Laatst gewijzigd door kwantum : 29 juli 2012 om 12:34.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 13:12   #18355
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Het wordt tijd dat autochtonen eens een deftige betoging organiseren om duidelijk te maken dat al diene zever stilletjesaan genoeg is geweest.
Ja, volledig akkoord. Maar dit moet gebeuren door één of andere pluralistische beweging, zonder dat dit gerecupereerd wordt door bepaalde partijenen. Daar ligt het probleem een beetje.

Laatst gewijzigd door F.B. : 29 juli 2012 om 13:12.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 13:23   #18356
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ja, volledig akkoord. Maar dit moet gebeuren door één of andere pluralistische beweging, zonder dat dit gerecupereerd wordt door bepaalde partijenen. Daar ligt het probleem een beetje.
Een BEETJE?

Elke kritiek die men levert op de multiculturele heilstaat wordt onmiddellijk veranderd in een Dachau-argumentatie.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 29 juli 2012, 13:27   #18357
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

http://www.112antwerpen.be/index.php...t01returnid=16

wat een gekleurde berichtgeving de waarheid volledig geweld aandoen ...
de arrestaties hadden NIETS maar dan ook NIETS met de relletjes te maken die 2 uur eerder gebeuren ... de arrestanten waren zelfs niet allemaal Beerschot FANS (dus geen hooligans) maar ook gewone cafegangers (opening cafe) die buiten een sigaretje waren aan't roken blijkbaar not done in ramadam tijden
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 15:03   #18358
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OOSTENDE - In het centrum van Oostende zijn zaterdagnamiddag twee dieven van Mongoolse afkomst opgepakt voor drie winkeldiefstallen. Ze gebruikten een dieventas. Dat bevestigt het parket van Brugge.
De daders maakten in een Scapa-winkel twee polo's buit en in de kledingszaak Alberdeen graaiden ze een broek van Armani mee. Daarna probeerden de dieven hun slag te slaan bij een optiek, maar daar rook de uitbater onraad. De politie werd verwittigd en vatte de mannen van 37 en 35 jaar bij de kraag. De daders gebruikten een dieventas: een speciale tas met aluminium vanbinnen om het alarmsysteem te omzeilen. De mannen worden in de loop van zondag voorgeleid bij de onderzoeksrechter in Brugge.
Och, het is maar de zoveelste dagelijkse diefstal, eigenlijk het vermelden niet waard. De winkeluitbaters "leren er mee leven" en rekenen waarschijnlijk het verlies bij hun algemene kosten. Wij betalen wel dus...
Multicul = verzameling mensen uit de ganse wereld '...of zoiets
Mongolen, dat is nu toch eens een nieuwtje! En meteen op de hoogte van de laatste dievenmethodes! Daar zullen anderen wat van kunnen opsteken!
Misschien voor de lol: welke aarbolbewoners hebben we hier nog niet over de vloer gehad? Pygmeëen...Inuits...
En wacht maar tot wanneer ze van andere planeten zullen komen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 15:24   #18359
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik ben recent ook een Mongools koppel tegengekomen. Waren hier wel illegaal. Ik vraag me af of het oorlog is in Mongolië?

Oud 29 juli 2012, 17:10   #18360
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Man moet wachten op openstaande brug:

http://www.dumpert.nl/mediabase/2238...ande_brug.html

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be