![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Allez, d�*t is nu echt een gat in uw cultuur.
http://www.janleyers.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeggen dat ik daar ooit als prille twintiger op gestemd heb. Ik schaam me er nu nog steeds voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Jan Leyers boert wel goed.
Heeft filosofie gestudeerd, maar wist niet goed wat aanvangen met die kennis. Deed wat aan muziek enzo. Veel mee rondgehangen op d'Ouw Met in Leuven. En nu is dat zo ineens een internationale superster. Cool. Doet me wel mijmeren over wat een loser ik daarentegen ben geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ben je nu nog niet weg? Je ging het hier toch afbollen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Knap dat de VPRO hem niet over het hoofd heeft gezien. Ik had zelf helemaal niet aan hem gedacht, maar kan me nu al geen betere keuze voorstellen. Ik kijk ieder jaar wel naar enkele afleveringen. Veel valt en staat natuurlijk met de gast en de fragmentkeuzes die hij/zij maakt. Christine van Broekhoven was enkele jaren geleden een ramp; Sonja Barend, Maarten 't hart, Willem Schinkel, Jaap Van Zweden, Hany Abu-Assad, Wim Anker en Kader Abdollah waren om diverse redenen tamelijk memorabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Zomergasten dit jaar met o.m. Adriaan van Dis en mijn jeugdheld Henny Vrienten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat vinden we er tot nu toe van?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien. Maar persoonlijk vind ik zijn stijl wel een verademing vergeleken met egotrippers als o.a. Adriaan van Dis, Connie Palmen, Freek de Jonge en dat wijf uit 2009, kan even niet op haar naam komen. Maar als ik de recensies en twitter en zo lees krijg ik de indruk dat ZomerGasten beter ZomerPresentatoren kan heten...
Edit: Margriet van der Linden.
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 30 juli 2012 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de kijkcijfers zijn de Nederlanders dan toch niet zo blij met Jan Leyers.
Das jammer want dat betekent dat ze hem misschien ooit nog terugsturen...
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb hem nog niet afgeschreven. Henny Vrienten als openingsgast was nu ook niet direct een geschenk. Het gesprek kabbelde aangenaam voort, maar die had nu eens niks spannends te melden.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Over Herman Brood zei Vrienten dat hij niet wist wanneer hij een grens te véél overschreed. Ik had dan graag vernomen hoe hij de samenwerking en vriendschap met Brood heeft ervaren. Leyers liet daar kansen liggen om conflicten bloot te leggen die wat meer spanning in het gesprek hadden kunnen brengen. De tweede aflevering heb ik niet gezien - Hollandse cabaretiers interesseren me geen moer - maar zondag ga ik zeker kijken en de aflevering met Adriaan Van Dis wil ik voor geen knaapje missen. En ik duim voor Leyers. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 31 juli 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Daarstraks het laatste uur van de herhaling meegepikt. Viel me reuze mee. Niet dat de vonken eraf vlogen, maar het was zeker onderhoudend, mede dankzij de keuze van de tv-fragmenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met Zomergasten is oa dat de bekende Nederlanders op raken.
Een ander programma met nieuws en achtergronden gaat door Jo de Poorter gepresenteerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Nu krijg ik toch wel te doen met Jan Leyers. Zomergast gaat van hare sus. Programma halverwege beëindigd...
|
![]() |
![]() |