![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou hem nooit durven tegenspreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten censuurbelusten zoals jij het voor het zeggen krijgen, dan zou het een andere zaak worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Belasting op arbeid en solidariteit noemen ze dat. Citaat:
Hoe meer mensen die islamitische zooi leren kennen, hoe sneller er misschien iets zal gebeuren tegen de plegers van religieus geïnspireerde wandaden. Vergelijk het met de katholieke peedeeschandalen. Dezen kwamen ook maar in een stroomversnelling door het verspreiden ervan via de media. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2012 om 09:12. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Inderdaad. Het is te hopen dat ze de integrale versie lezen en niet uw gemanipuleerde - als je dit woord liever hoort - versie. (het is vaak een teken van zwakte om de integrale versie niet te herhalen in je respons)
Citaat:
Als ze dit filmpje of nog gortiger op forum.politics.be zetten, geen enkel probleem. Met alle plezier zelfs. Ik heb het trouwens zelf gedaan in post #5 Waar de discussie over 4 opgesomde punten zou kunnen van start zijn gegaan. Ik druk ook nooit op het rode driehoekje, want ik vind dat elke mening moet kunnen en dat de mods teveel personen bannen en postings afschermen. Ik zal dan eerder in discussie gaan (als ik er de tijd voor heb) Maar ik ben zeer gelukkig dat YouTube, wat toch vooral bedoeld is voor muziek/entertainment/educatie/..., en vaak gefrequenteerd word door jongeren, censuur uitoefent om bepaalde filmpjes te bannen. Zeker als het 'politiek opruiende filmpjes met oproepen tot geweld' betreft, pleit ik er voor om deze te bannen. Bovendien ben ik van mening dat deze filmpjes weldegelijk een politiek effect ressorteren en polarisatie onnodig in de hand werken. Bovendien kunnen ouders dan kiezen, welke policy ze installeren op de PC van dochter- en zoon-lief. En de keuze om alle gortigheid die er maar bestaat, weg te filteren, de censuur die gij wilt vermijden, mijne beste is democratie. Citaat:
In het feit dat je pleit dat je niks wil bannen op het internet.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik wacht nog altijd op links, die aantonen dat bovengenoemde partijen een dergelijke gortigheid op Youtube hebben geplaatst.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel gepensioneerden... men mag gerust zeggen dat gepensioneerd zijn een risico'beroep' is. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gespuis ? in welk opzicht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'was wel tegen de liberalen dat hij bezig was ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Dacht je soms dat hij voor sossen, cd&v'ers of groenen wel respect heeft?
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Als Europeaan zou ik hier toch graag effe de vrijheid van meningsuiting willen verdedigen. Vooral omdat het gaat om een Europees staatsburger die in de video spreekt. Wie niet met dat principe akkoord is, mag naar Somalië of Marokko verhuizen.
Laat de Staatsveiligheid gewoon zijn werk doen. Maar telkens op die onnozele speeches van wat hangjongeren-met-een-nieuwe-hobby reageren, is niet echt verstandig. Door daarop te reageren stel je het voor alsof die mensen daadwerkelijk aan ons interpelleren.
Laatst gewijzigd door C2C : 30 juli 2012 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de negationismewet is iedereen die niet met dat principe akkoord is in La Belgique al thuis hoor.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen contract afgesloten om elke zin van jou te analyseren en becommentariëren. Je originele tekst staat er nog steeds, en in wat ik gequoot heb, heb ik geen jota gewijzigd. Ook is de link naar je originele bijdrage meegekwoot. Je censuurverwijt is dus nogal magertjes. Jij daarentegen pleit ervoor om heelder films van het internet te censureren. Dat lijkt me van een andere orde, dan wat je mij hier verwijt, maar dat snap je zelf ook wel.. hoop ik. Citaat:
Ik vind dat S4B eveneens recht moet hebben haar mening te uiten. Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Censuur = demokratie.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2012 om 12:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bokkereyder is bij de pinken.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]()
![]() |
#59 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit beweerd, dat censuur=democratie. Dit stond er origineel: Citaat:
Jawel er staat bovendien, want het is enkel een additionele stelling in mijn betoog (niet het kerngedeelte dus) Let op de tekst in het rood, die volledig geschrapt is en aanduidt wat ik juist bedoel. En let op het woordje keuze, dat evenzeer vakkundig ![]() Ik onthoud vooral, dat je berichten enkel bestaan uit N-VA bashing (een ziekte van deze tijd blijkbaar), in zaken uit de context rukken en in stellingen in iemand zijn mond leggen, die de persoon absoluut nooit heeft beweerd.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 30 juli 2012 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk totaal irrelevant inzake demokratie. Wat ouders hun kinderen al dan niet op Youtube laten bekijken, is een geval van 'baas in eigen huis'. In een priveewoning, in een priveeclub, in een bedrijf of onderneming, geldt demokratie simpelweg niet. Dus als Youtube zelf op haar site S4B niet wenst toe te laten, dan is dat voor mij ok. Wanneer echter jij of de overheid gaat bepalen wat er al dan niet in de openbaarheid mag gegooid worden, dan heb ik een probleem. Dat verschil moet zelfs voor jou duidelijk zijn.
![]() |
![]() |