![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij voorbaat dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wa's het probleeem ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Wat ik vooral opmerk is dat andere islamieten op dit forum wel wat beters te doen hebben dan te komen zeiken in deze racistische beerput. Al die negatieve energie is niet goed voor je gemoed. Noteer dat maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Die kerels zijn vooral erg dom, ze jagen al die mooie dames terug in lange broeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat doe je hier dan, behalve wat steekjes geven en geen discussie durven aangaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Hoezo ik durf de discussie niet aangaan? Denk jij echt dat ik een discussie overweeg met iemand die al op voorhand leugens neerpoot over de islam, ons over dezelfde kam scheert, mij uitmaakt voor leugenaar en persoonlijke aanvallen neerpoot? Ik heb echt wel wat beters te doen hoor. Maar als jij een discussie wenst aan te gaan, dan wil ik daar gerust op ingaan. Ik heb jou tot nu toe toch nog niet betrapt op beerputtrekjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar dat niet toevallig het merendeel geiteneukertjes zijn, die autochtone vrouwen graag afzeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() En op dit soort reacties moet je dan ernstig reageren?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Een natuurkundige wet zegt dat een lichaam weerstand zal ondervinden, bij het wegduwen van een ander. Islam is het wegduwende aspect in deze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
a. Kohmeiny geeft de juiste richtlijnen voor degenen die met paarden, geiten of schapen willen neuken. Dit is dus een normale benaming. b. de koran maakt duidelijk onderscheid tussen gelovigen en te doden niet-gelovigen, tussen mannen en vrouwen en de hadith zelfs tussen zwarte gelovigen en niet-zwarte gelovigen. Dat ruikt dus duidelijk naar racisme en andere airtjes. Of hoe zou je het willen verduidelijken? (je kent de verzen hopelijk zelf al, ik hoef ze niet meer te plaatsen). Dus wat let je om een ernstige reactie op deze ernstige posting te geven? PS. 't is waar: ze heeft me op negeren gezet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 juli 2012 om 16:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan nog een foto uit 1969 jawel.
http://digilander.libero.it/guido_19...ts-girls-3.htm Terug naar de goeie ouwe middeleeuwen.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hier liepen 50 jaar geleden al vrouwen al rond in minirok, nog voor de eerste generatie islamieten een voet op Europese bodem hadden gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Spijtig, maar je argumenten wil ik haar alvast niet onthouden:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |