![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik sta perplex dat er - buiten sommige ouders en familie van de slachtoffers die het gruwelijke verlies spijtig genoeg slecht verwerkt hebben en wraakzuchtig zijn - mensen zijn die hun eigen persoonlijke frustraties verwarren met gevoelens over gerechtigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Full Tilt Poker is opgekocht door Pokerstars, en dat ik dus mijn geld ga trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik vind perplex staan maar kut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't heeft er niks mee te maken, maar kan iemand ook 'voor kut staan' ?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik 3 jaar was, werden mijn vader en grootvader gemitrailleerd, 7 dagen vóór de bevrijding. Ik h�*�*t Duitsers uit het diepste van mijn hart. Ik weet niet hoe oud je bent, of je kinderen hebt, maar �*ls je kinderen hebt: kan jij je inbeelden dat er zoiets gebeurt met hen ??? Zou jij niet wraakzuchtig zijn ? Daarop antwoorden is bijna onmogelijk als je zélf niet in zo'n concrete situatie geweest bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooie draad. Laten we hen niet verknoeien door zoals in de rest van dit terecht zeer ernstig forum, in deze wereld waar veelal veel ernstige zaken gebeuren of deze althans vooral in de spotlights komen te staan (nieuws) het ook over deze zaken te hebben die men hier beter ergens in de serieuzere fora zou bespreken.
Probeer iedere dag op een positieve manier aan deze draad bij te dragen als het mogelijk is, zodat ook je medeforummers getroffen kunnen worden door hetgeen wat jij meemaakte, en er eventueel mee perplex van kunnen staan. In mijn geval, vandaag: de schoonheid van een zeer oude stad aan de Maas, in Nederland. Dit zeker op een prachtige dag als vandaag, met zeer veel zon, een hemelsblauwe lucht en een rijkelijk gevulde markt die overvloed uitstraalde en mooie zonnebloemen bevatte.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is toch nie op zoek naar ne vent in Olland?
Zo ne gierige keiskop da elken euro in twee bijt. Arrez. En dan nog iets, ik dacht da ze gene rotte frang had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwabber
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink niks zolang dak nie weet waarom ze in Olland zit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zot
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ma allez wa doet een vrouw zonder ne rotte frang in Olland...
|
![]() |
![]() |