![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Minister-President
|
Hoe kan je uiterlijke kenmerken nu vergelijken met het menselijke denken? Het is niet omdat die chimp als hij twee jaar is geen werktuigen kan gebruiken dat hij het niet kan als hij vier is.
|
|
|
|
|
|
#722 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ken jij wat van de gebruiken bij de scouts? Als dat zo was, had je er zeker je arrogante snabbel in geslagen. Maar neen, eventjes op de man spelen tegenover diegene bij wiens uitleg je je het minst kunt neerleggen. Dat toont weer treffend aan dat jij niet meer dan een arrogante trol bent. Hier, en in alle andere topics waar je je moeit. Als je er niks van afweet, zwijg dan, ipv te suggereren dat je het beter weet, door steevast diegene bij te vallen, bij wiens belgicistische houding je je het best voelt. Jouw replies beperken zich steevast tot steken onder water, insinuaties, ad hominem gezever en suggestieve onzin. Get a life, intrigant!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Da's een dood zijspoor. Die blijft racistisch tot aan de dood, en hij is er heel erg fier op. Getuige ook zijn posts in dit topic waarop hij trots getuigt over "moslimtuig" en zijn islamofobie. Zo'n zeikerd gaat dan eens uitleggen hoe het zit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daarmee heb ik niet gezegd dat iedereen verandert. |
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De kans is heel klein dat een racist ooit tolerant/verdraagzaam wordt hoor.
|
|
|
|
|
#726 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#727 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#728 | ||
|
|
Citaat:
Een belgicistische, francofiele islamofoob zal altijd een haatdragend persoon blijven. Zo'n mensen zijn gewoon hopeloos. Ik geloof niet in het feit dat ze opeens van opinie kunnen veranderen (althans de kans is heel klein). Bij het minste vervallen ze weer.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 augustus 2012 om 03:30. |
||
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
|
Dat kan allemaal wel zijn in het geval van een redelijk, oprecht mens. Ik geloof niet in de oprechtheid van Vlaamse islamofoben die tevens ook nog eens belgicistisch zijn en ondertussen nationalisten uitmaken voor racisten. En als kers op de taart: ze zijn nog eens zionistisch ingesteld ook! Dat soort duivelse insecten vertrouw ik voor geen meter.
|
|
|
|
|
#731 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ik oprecht mag zijn, ik ben ook bang van het feit dat vele Moslims geen nuances leggen in hun geloof. Het feit dat men het geloofsboek letterlijk neemt. Dus kan je me ook een Islamofoob noemen. Maar anderzijds ken ik genoeg Moslims die zelfs aangenamer zijn om met om te gaan dan vele Vlamingen,... Verder ben ik van mening dat het probleem zich eerder vormt wanneer er echt haat is tegenover een andere cultuur. Voor mij is een uitspraak dus racisme vanaf het moment dat je merkt dat die persoon een bepaalde cultuur haat. btw hoe verloopt de ramadan? Je zit juist halfweg zeker? |
|
|
|
|
|
|
#732 | ||
|
|
Citaat:
Trouwens, je stelt kritische vragen en je intentie is volgens mij goed. Daar is niks mis mee. Vragen stellen is gezond. Dus iemand als jou kan je moeilijk van islamofobie verdenken. Komaan, je gaat jezelf toch niet vergelijken met sujetten die oogkleppen dragen en bij voorbaat alles afzweren dat aan de islam of aan een moslim gelinkt is. Ik las hierboven ergens dat een hele moslimgemeenschap werd uitgemaakt voor tuig. Er werd zelfs opgeroepen om zich achter Israel te scharen. Haatdragend, een ander woord heb ik er niet voor. Of toch wel. Maar dan vlieg ik voorgoed van het forum. De Ramadan verloopt goed. In het begin is het een beetje wennen maar de sfeer tijdens deze maand is fantastisch. Een mooi moment om eens te bezinnen. En we zitten inderdaad halfweg, nog 2 weekjes te gaan. Bedankt voor je navraag.
|
|
|
|
|
#733 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#734 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Oh, en dit als de zoveelste geval van anti-Vlaamse vlag nonsens - een officiele vlag van Belgie nb... die vader dat voor de ogen van zoon in elkaar geslagen werd omdat hij een Vlaamse vlag naar de shame(ze hebben hun naam niet gestolen zou ik zeggen)-betoging durfde nemen; hoewel Waalse en Brussels vlaggen geen probleem waren... of overlaatst het geval van iemand die gewoon in Brussel - officiele hoofdstad van Vlaander, aub - rondliep met een Vlaamse vlag en daarvoor werd gearresteerd... Belgie kan voor de franstalige bezetter als de Vlaming aanvaard dat hij geen rechten heeft - zeker niet het recht om zichzelf te zijn. Doen we dat wel zijn we fascisten, neonazis enz... Steeds minder Vlamingen die in dat verhaal meegaan. Binnenkort zijn we met genoeg...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 5 augustus 2012 om 05:17. |
|
|
|
|
|
|
#736 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is inderdaad een leuke sfeer voor mij vooral het delen van de zoetigheden achteraf |
|
|
|
|
|
|
#737 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Selah Sue is een huisnegerin van de eerste orde... links niets-wetende trutje. Hooverphonic is op Amerika gericht - ze zijn allebei zo Vlaams als Alien Di Rupo...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 5 augustus 2012 om 05:32. |
|
|
|
|
|
#738 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Die kans is toch groter dan dat een religioot het daglicht ziet....
|
|
|
#739 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|