Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2012, 00:38   #721
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Inderdaad, net zoals een vuilbekkende racistische islamofoob een vuilbekkende racistische islamofoob blijft.
Hoe kan je uiterlijke kenmerken nu vergelijken met het menselijke denken? Het is niet omdat die chimp als hij twee jaar is geen werktuigen kan gebruiken dat hij het niet kan als hij vier is.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 00:44   #722
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
U begrijpt Jan niet helemaal, wanneer Jan het heeft over de scouts, heeft hij over het enkel over katholiek geïnspireerde scouts.
De rest kent hij gewoon niet.
Da's weer eens treffend zie.
Ken jij wat van de gebruiken bij de scouts?
Als dat zo was, had je er zeker je arrogante snabbel in geslagen.

Maar neen, eventjes op de man spelen tegenover diegene bij wiens uitleg je je het minst kunt neerleggen.

Dat toont weer treffend aan dat jij niet meer dan een arrogante trol bent.
Hier, en in alle andere topics waar je je moeit.

Als je er niks van afweet, zwijg dan, ipv te suggereren dat je het beter weet, door steevast diegene bij te vallen, bij wiens belgicistische houding je je het best voelt.

Jouw replies beperken zich steevast tot steken onder water, insinuaties, ad hominem gezever en suggestieve onzin.

Get a life, intrigant!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 00:47   #723
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Hoe kan je uiterlijke kenmerken nu vergelijken met het menselijke denken? Het is niet omdat die chimp als hij twee jaar is geen werktuigen kan gebruiken dat hij het niet kan als hij vier is.
De homo illuminator evolueert niet.
Da's een dood zijspoor.
Die blijft racistisch tot aan de dood, en hij is er heel erg fier op.
Getuige ook zijn posts in dit topic waarop hij trots getuigt over "moslimtuig" en zijn islamofobie.
Zo'n zeikerd gaat dan eens uitleggen hoe het zit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 00:51   #724
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Da's een dood zijspoor.
Getuige ook zijn posts in dit topic waarop hij trots getuigt over "moslimtuig" en zijn islamofobie.
Iedereen kan veranderen. Men moet maar één keer zwaar genoeg op zijn bek gaan.

Daarmee heb ik niet gezegd dat iedereen verandert.
Oud 5 augustus 2012, 00:59   #725
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen kan veranderen. Men moet maar één keer zwaar genoeg op zijn bek gaan.

Daarmee heb ik niet gezegd dat iedereen verandert.
De kans is heel klein dat een racist ooit tolerant/verdraagzaam wordt hoor.
Oud 5 augustus 2012, 01:01   #726
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Da's een dood zijspoor.
2
Oud 5 augustus 2012, 01:12   #727
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat ligt aan de maatschappij, niet aan het feit dat een persoon niet kan veranderen.
Oud 5 augustus 2012, 03:28   #728
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dat ligt aan de maatschappij, niet aan het feit dat een persoon niet kan veranderen.

Een belgicistische, francofiele islamofoob zal altijd een haatdragend persoon blijven. Zo'n mensen zijn gewoon hopeloos. Ik geloof niet in het feit dat ze opeens van opinie kunnen veranderen (althans de kans is heel klein). Bij het minste vervallen ze weer.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 augustus 2012 om 03:30.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 03:34   #729
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een belgicistische, francofiele islamofoob zal altijd een haatdragend persoon blijven. Zo'n mensen zijn gewoon hopeloos. Ik geloof niet in het feit dat ze opeens van opinie kunnen veranderen (althans de kans is heel klein). Bij het minste vervallen ze weer.
Men verandert op het moment dat men ziet dat er voor hen nadelen gaan aan vasthangen of op het moment dat men positief verrast is van iemand van een andere nationaliteit. Men verandert niet wanneer men meningen opgedrongen krijgt.
Oud 5 augustus 2012, 03:38   #730
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Men verandert op het moment dat men ziet dat er voor hen nadelen gaan aan vasthangen of op het moment dat men positief verrast is van iemand van een andere nationaliteit. Men verandert niet wanneer men meningen opgedrongen krijgt.
Dat kan allemaal wel zijn in het geval van een redelijk, oprecht mens. Ik geloof niet in de oprechtheid van Vlaamse islamofoben die tevens ook nog eens belgicistisch zijn en ondertussen nationalisten uitmaken voor racisten. En als kers op de taart: ze zijn nog eens zionistisch ingesteld ook! Dat soort duivelse insecten vertrouw ik voor geen meter.
Oud 5 augustus 2012, 03:52   #731
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat kan allemaal wel zijn in het geval van een redelijk, oprecht mens. Ik geloof niet in de oprechtheid van Vlaamse islamofoben die tevens ook nog eens belgicistisch zijn en ondertussen nationalisten uitmaken voor racisten. En als kers op de taart: ze zijn nog eens zionistisch ingesteld ook! Dat soort duivelse insecten vertrouw ik voor geen meter.
De vraag is natuurlijk wat is oprecht?
Als ik oprecht mag zijn, ik ben ook bang van het feit dat vele Moslims geen nuances leggen in hun geloof. Het feit dat men het geloofsboek letterlijk neemt. Dus kan je me ook een Islamofoob noemen.
Maar anderzijds ken ik genoeg Moslims die zelfs aangenamer zijn om met om te gaan dan vele Vlamingen,...
Verder ben ik van mening dat het probleem zich eerder vormt wanneer er echt haat is tegenover een andere cultuur. Voor mij is een uitspraak dus racisme vanaf het moment dat je merkt dat die persoon een bepaalde cultuur haat.

btw hoe verloopt de ramadan? Je zit juist halfweg zeker?
Oud 5 augustus 2012, 04:06   #732
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
De vraag is natuurlijk wat is oprecht?
Als ik oprecht mag zijn, ik ben ook bang van het feit dat vele Moslims geen nuances leggen in hun geloof. Het feit dat men het geloofsboek letterlijk neemt. Dus kan je me ook een Islamofoob noemen.
Maar anderzijds ken ik genoeg Moslims die zelfs aangenamer zijn om met om te gaan dan vele Vlamingen,...
Verder ben ik van mening dat het probleem zich eerder vormt wanneer er echt haat is tegenover een andere cultuur. Voor mij is een uitspraak dus racisme vanaf het moment dat je merkt dat die persoon een bepaalde cultuur haat.

btw hoe verloopt de ramadan? Je zit juist halfweg zeker?
Dat is weer een geheel andere discussie die gebaseerd is op je eigen mening. Ik vind dat een moslim geen letter mag ontkennen uit de koran maar dat een moslim de koran letterlijk moet nemen, neen dat is onmogelijk. Als er verzen staan over pakweg de veldslag van Badr zeg maar die duidelijk aangeven dat je moet vechten tegen degenen die je aanvallen, dan bekijk ik die verzen in hun context en sta ik niet met een bijl te zwaaien richting een onschuldige Vlaming en gebruik ik die verzen zeker niet om mijn haat te uiten jegens onschuldigen. Mensen die een boek letterlijk nemen vervallen in extremisme. Maar soit, het is te laat om daar nu over te beginnen.

Trouwens, je stelt kritische vragen en je intentie is volgens mij goed. Daar is niks mis mee. Vragen stellen is gezond. Dus iemand als jou kan je moeilijk van islamofobie verdenken. Komaan, je gaat jezelf toch niet vergelijken met sujetten die oogkleppen dragen en bij voorbaat alles afzweren dat aan de islam of aan een moslim gelinkt is. Ik las hierboven ergens dat een hele moslimgemeenschap werd uitgemaakt voor tuig. Er werd zelfs opgeroepen om zich achter Israel te scharen. Haatdragend, een ander woord heb ik er niet voor. Of toch wel. Maar dan vlieg ik voorgoed van het forum.

De Ramadan verloopt goed. In het begin is het een beetje wennen maar de sfeer tijdens deze maand is fantastisch. Een mooi moment om eens te bezinnen. En we zitten inderdaad halfweg, nog 2 weekjes te gaan. Bedankt voor je navraag.
Oud 5 augustus 2012, 04:52   #733
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's weer eens treffend zie.
Ken jij wat van de gebruiken bij de scouts?
Als dat zo was, had je er zeker je arrogante snabbel in geslagen.

Maar neen, eventjes op de man spelen tegenover diegene bij wiens uitleg je je het minst kunt neerleggen.

Dat toont weer treffend aan dat jij niet meer dan een arrogante trol bent.
Hier, en in alle andere topics waar je je moeit.

Als je er niks van afweet, zwijg dan, ipv te suggereren dat je het beter weet, door steevast diegene bij te vallen, bij wiens belgicistische houding je je het best voelt.

Jouw replies beperken zich steevast tot steken onder water, insinuaties, ad hominem gezever en suggestieve onzin.

Get a life, intrigant!
De nagel op de kop
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 05:13   #734
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
De nagel op de kop
Probeer die nagel op zijn kop, maar eens in een plank te slaan. Ook bij de scouts geleerd?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 05:17   #735
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
weer een paar N-VA stemmers erbij. Dit soort ervaringen laat ons groeien, en terecht.
Ik wil nog meer van dit soort losers hebben - maakt het des te duidelijker dat we in 'eigen' land amper getolereerd worden. Het ondermijnt de huisnegers en zorgt gewoon voor meer stemmen voor de N-VA.

Oh, en dit als de zoveelste geval van anti-Vlaamse vlag nonsens - een officiele vlag van Belgie nb... die vader dat voor de ogen van zoon in elkaar geslagen werd omdat hij een Vlaamse vlag naar de shame(ze hebben hun naam niet gestolen zou ik zeggen)-betoging durfde nemen; hoewel Waalse en Brussels vlaggen geen probleem waren... of overlaatst het geval van iemand die gewoon in Brussel - officiele hoofdstad van Vlaander, aub - rondliep met een Vlaamse vlag en daarvoor werd gearresteerd...

Belgie kan voor de franstalige bezetter als de Vlaming aanvaard dat hij geen rechten heeft - zeker niet het recht om zichzelf te zijn. Doen we dat wel zijn we fascisten, neonazis enz...

Steeds minder Vlamingen die in dat verhaal meegaan. Binnenkort zijn we met genoeg...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 5 augustus 2012 om 05:17.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 05:18   #736
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is weer een geheel andere discussie die gebaseerd is op je eigen mening. Ik vind dat een moslim geen letter mag ontkennen uit de koran maar dat een moslim de koran letterlijk moet nemen, neen dat is onmogelijk. Als er verzen staan over pakweg de veldslag van Badr zeg maar die duidelijk aangeven dat je moet vechten tegen degenen die je aanvallen, dan bekijk ik die verzen in hun context en sta ik niet met een bijl te zwaaien richting een onschuldige Vlaming en gebruik ik die verzen zeker niet om mijn haat te uiten jegens onschuldigen. Mensen die een boek letterlijk nemen vervallen in extremisme. Maar soit, het is te laat om daar nu over te beginnen.

Trouwens, je stelt kritische vragen en je intentie is volgens mij goed. Daar is niks mis mee. Vragen stellen is gezond. Dus iemand als jou kan je moeilijk van islamofobie verdenken. Komaan, je gaat jezelf toch niet vergelijken met sujetten die oogkleppen dragen en bij voorbaat alles afzweren dat aan de islam of aan een moslim gelinkt is. Ik las hierboven ergens dat een hele moslimgemeenschap werd uitgemaakt voor tuig. Er werd zelfs opgeroepen om zich achter Israel te scharen. Haatdragend, een ander woord heb ik er niet voor. Of toch wel. Maar dan vlieg ik voorgoed van het forum.

De Ramadan verloopt goed. In het begin is het een beetje wennen maar de sfeer tijdens deze maand is fantastisch. Een mooi moment om eens te bezinnen. En we zitten inderdaad halfweg, nog 2 weekjes te gaan. Bedankt voor je navraag.
Islamofoob is inderdaad sterk uitgedrukt.

Het is inderdaad een leuke sfeer voor mij vooral het delen van de zoetigheden achteraf
Oud 5 augustus 2012, 05:19   #737
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Gotye, Hooverphonic of Selah Sue zijn een paar voorbeelden die tonen dat u totaal verkeerd bent.
Selah Sue is een huisnegerin van de eerste orde... links niets-wetende trutje. Hooverphonic is op Amerika gericht - ze zijn allebei zo Vlaams als Alien Di Rupo...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 5 augustus 2012 om 05:32.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 05:21   #738
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die kans is toch groter dan dat een religioot het daglicht ziet....
Oud 5 augustus 2012, 05:31   #739
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Probeer die nagel op zijn kop, maar eens in een plank te slaan. Ook bij de scouts geleerd?
Gratis tip: minder zuipen
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 05:36   #740
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Non issue.

Ze hadden er een gebraden kip op een gele achtergrond aan moeten hangen.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be