Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2012, 09:37   #321
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Als ik broeder had gebruikt, dan had je staan schuimbekken: "Die mohammedeziërs zijn mijn broeders niet."

Soit, parsprototem, zelfs Macchiavelli lust jouw theorie over mijn vermeend trauma t.g.v. een katholieke opvoeding niet. Wat nu?
Mohammedanen zijn inderdaad mijn broeders niet. Ik als ongelovige word door hen immers ook niet als broeder beschouwd.

Daarbij lust ik jouw verhaal over je zogenaamde katholieke opvoeding niet. Ik ben bij het zoeken en lezen op dit forum regelmatig postjes van jou tegengekomen, ook oudere, en daaruit blijkt dat jij altijd al mohammedaan bent geweest en dat je je naar eigen zeggen tijdelijk tot het katholicisme hebt bekeerd voor je weer mohammedaan werd. Dat verhaal van je tijdelijke bekering tot het katholicisme neem ik vanzelfsprekend ook al met de nodige korrels zout.
Oud 7 augustus 2012, 09:55   #322
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Mohammedanen zijn inderdaad mijn broeders niet. Ik als ongelovige word door hen immers ook niet als broeder beschouwd.

Daarbij lust ik jouw verhaal over je zogenaamde katholieke opvoeding niet. Ik ben bij het zoeken en lezen op dit forum regelmatig postjes van jou tegengekomen, ook oudere, en daaruit blijkt dat jij altijd al mohammedaan bent geweest en [b]dat je je naar eigen zeggen tijdelijk tot het katholicisme hebt bekeerd voor je weer mohammedaan werd. Dat verhaal van je tijdelijke bekering tot het katholicisme neem ik vanzelfsprekend ook al met de nodige korrels zout.

Tof, nog een nieuwe theorie. Misschien moeten jullie complottheoretici toch eerst onder elkaar afstemmen?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 augustus 2012 om 09:55.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 09:59   #323
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ooo,... en nu heeft hij ook nog een katholieke opvoeding gehad?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Jij bent momenteel erg in de war. Katholiek opgevoed en dan geswitched naar islamreligie. De ene bougie voedt soms een andere van een ander type. Voor ons, Vlamingen, is het déj�* vu.

Iedereen heeft zo van die gekke fasen in zijn leven. Het zij je gegund.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 7 augustus 2012, 13:27   #324
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

dus.... een katholiek opgevoede noordafrikaanse ex-atheistische moslim zaakvoerder met vlaams gezinde ouders.

Laatst gewijzigd door Yous : 7 augustus 2012 om 13:39.
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 14:08   #325
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
dus.... een katholiek opgevoede noordafrikaanse ex-atheistische moslim zaakvoerder met vlaams gezinde ouders.
...die door Berlijn 'loopte', joetjoep filmpjes plaatst die gaan over mensen zoals 'jou', te pas en onpas schrijvers moet citeren bij gebrek aan eigen mening, inzicht of zèlf denken.

'n Prima oplossing heeft voor 't 'fenomeen' in Brusselse straten (dat niemand daar ooit eerder opgekomen is seg); "In islamitische landen beschermen vaders en broers hun dochters en zussen" ergo; stuur die vrouwen/meisjes asjeblieft niet alleen op stap, laat ze vergezellen door 'n 'mahram'.

Bovendien worden (ginds èh) verkrachters van hun dochters of zussen vermoord door de vaders en broers, gemakshalve vergetend wat er in die mohamedaanse landen zoal gebeurt met 'n verkracht meisje...indien ze geen 4 getuigen heeft die haar verhaal kunnen bevestigen.

Moeten er nog stenen zijn?

Ik zou durven zeggen; QED!

Gebakken lucht met 'n laagje vernis om te maskeren dat islam nimmer iets goeds bijgedragen heeft aan de wereld.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 17:27   #326
F.B.
Parlementslid

Standaard

ok, vanaf nu ben ik een joodse homoneger met een moslim moeder en een gestapo vader
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 17:29   #327
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent amateur-psychologe?
Helemaal niet, ik ben alleen maar oud en heb vele watertjes doorzwommen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 17:51   #328
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik broeder had gebruikt, dan had je staan schuimbekken: "Die mohammedeziërs zijn mijn broeders niet."

Soit, parsprototem, zelfs Macchiavelli lust jouw theorie over mijn vermeend trauma t.g.v. een katholieke opvoeding niet. Wat nu?
In mijn jonge wilde tijd zag ik leeftijdsgenoten naar India vertrekken vanwege hun katholiek trauma. En ze kwamen terug met allerlei veelbelovende dogma's. Het weerwerk was geleverd en enkele jaren nadien was er evenwicht (pak en das, dodo boulot métro). Ik zei het toch al: zo'n fase in je leven is gezond. Het probleem met zo'n fase stelt zich pas wanneer de persoon erin blijft vaststeken. Jij maakt een switch van het katholieke naar moslim-ingrediënten. Het switchen op zich is heel goed. Op een bepaalde leeftijd kan je dan zeggen: ik heb het allemaal gehad. En dan kan een kleinkind in volle puberteit zeggen: 'Ik ga kloosterlinge worden.' En als ik van jou was zou ik zeggen: 'Goed meid, doe maar.'
Oud 7 augustus 2012, 20:00   #329
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Die hebben helemaal geen veiligheidsgarantie, ik ken moslims die hen dat is overkomen. Ik heb ooit eens gelezen in de krant dat allochtonen meer slachtoffer zijn van criminaliteit dan autochtonen.
Jeminéétje, die moet ik gemist hebben.
Kan je dat artikel eens linken ?

Citaat:
Je mag natuurlijk wat je niet gelooft een naam geven. Ik kan u niet meer zeggen dan dat er wel mensen met goede intenties bestaan.
Als die indruisen tegen uw religie, dan sta je daar schoon met je goede intenties.
Citaat:
Kijk ik ben geen godsgeleerde,
Ik nog minder, maar dat hoeft ook niet, gezien die betreffende teksten ook voor niet-gelovigen perfect begrijpelijk zijn.
Ik mag dus aannemen dat jij ze ook begrijpt.

Citaat:
ben er niet zo erg in geïnteresseerd, ben ook niet van plan om mij hierin te verdiepen.
Maar door je moslimidentiteit toch mee de Ummah onderschrijven, zelfs al weet je niet of amper wat in de koran staat...
Dit soort van non-antwoorden dekt volledig de lading van hen die zich wél verdiepen in die onderwerpingsideologie.

Citaat:
Ik herinner mij wel in een Turkse krant een artikel over hoe één of andere Turkse sultan de shariastraf met besteniging omzette in gevangenisstraf en daar ook een religieuze recht voor verklaarde.
Ik kan me voorstellen dat dat in jou ogen als ‘beschaafd’ overkomt, maar om een overspelig koppel of iemand die iets onaardigs zegt over uw profeet nog steeds in ’t gevang te steken voor dat soort ‘zonde’, getuigt me eerder van iets minder barbaarsheid tov de afschaffing van steniging, maar nee, beschaafd zou ik ’t niet durven noemen.
Citaat:
Er zijn toch ook tal van arabische landen met islamitische wetgeving die de shariastraf met handafhakking omgezet hebben in gevangenisstraf.
Dan zullen ze daar dik voor applaudisseren, vermoed ik, al is dat toch ook niet echt beschaving te noemen.
Citaat:
Dus democratie onder moslims, zelfs in staatsvorm en met goedkeuring van religieuze leiders, die de shariawetgeving aanpast is best mogelijk.
Afschaffing van handjekap is democratie ? Waar haal je ’t toch steeds vandaan ?
Citaat:
Ik heb echt geen behoefte om dit van de daken te schreeuwen.
Begrijpelijk, als moslim zou ik zou er ook niet om staan springen, om iets los te praten wat voor de rede in een Gordiaanse knoop ligt.
Citaat:
Er bestaan moderne interpretaties van de koran,
Een interpretatie is niet hetzelfde als een aanpassing van de brontekst.
Zijn die 448 beruchte haatsoera’s al daaruit verwijderd ?

En nu weet ik nog niet wat er volgens jou met die teksten dienen te gebeuren.
Stél dat je het in deze materie voor het zeggen had, wat zou je er dan mee doen ? Eerlijk.
Citaat:
heb er in het Turks gezien in de moskee van Beringen. Diegoke dit is echt niet mijn interessevak, ik kan geen religieuze boeken lezen, ik ga dus niet doen wat je vraagt
Maar jezelf toch het predikaat van moslim opplakken en islamcritici voor racist uitmaken en dit zonder de basisintenties van je geloof te kennen, je moet het maar doen.
Citaat:
maar dat maakt van mij geen anti-democraat.
Nee, het maakt je allengs geen anti-democraat, maar een democraat in de zin van het woord ben je ook niet, daarvoor staat je mohammedaanse denkpatroon nog te prominent op de voorgrond, hoe hard je dat gegeven ook wenst te ontkennen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 12:44   #330
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, ik ben alleen maar oud en heb vele watertjes doorzwommen.
Het is niet omdat je zelf vele watertjes hebt doorzwommen, dat je daarom andermans watertjes kunt doorgronden van achter je computerscherm.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 8 augustus 2012, 14:00   #331
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat je zelf vele watertjes hebt doorzwommen, dat je daarom andermans watertjes kunt doorgronden van achter je computerscherm.
Je hebt gelijk. Ik pretendeer dat ook niet. Het viel me alleen maar op dat je zelf gewag maakte van een katholieke opvoeding in één of ander bericht en dat is bij mij blijven hangen. Ik heb ook een katholieke opvoeding gehad, eerder een verwaterde katholieke opvoeding, en ik heb niet de behoefte om dat te plaatsen binnend de context van mijn denken en redeneren nu. Dus heb ik afgeleid dat dit voor jou wel een belangrijk element moest zijn.

En dan stel ik me de vraag of jouw islamaanhangigheid niet een reactie is tgo je katholieke opvoeding? Dat je eigenlijk nog steeds zoekende bent en het voornamelijk zoekt in de richting van religie. Dat is helemaal geen kritiek, maar gewoon een veronderstelling aan de hand van...

Laatst gewijzigd door parsprototem : 8 augustus 2012 om 14:01.
Oud 8 augustus 2012, 14:03   #332
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
J
En dan stel ik me de vraag of jouw islamaanhangigheid niet een reactie is tgo je katholieke opvoeding? Dat je eigenlijk nog steeds zoekende bent en het voornamelijk zoekt in de richting van religie. Dat is helemaal geen kritiek, maar gewoon een veronderstelling aan de hand van...
Geen kritiek?
Als je van het ene naar het andere sprookje huppelt omdat je niet zonder houvast in de boze wereld kan overleven...
Multipus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 16:00   #333
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk. Ik pretendeer dat ook niet. Het viel me alleen maar op dat je zelf gewag maakte van een katholieke opvoeding in één of ander bericht en dat is bij mij blijven hangen. Ik heb ook een katholieke opvoeding gehad, eerder een verwaterde katholieke opvoeding, en ik heb niet de behoefte om dat te plaatsen binnend de context van mijn denken en redeneren nu. Dus heb ik afgeleid dat dit voor jou wel een belangrijk element moest zijn.

Het is geen kritiek. Het zijn gewoon wilde speculaties. Ik heb niet de behoefte over andermans leven te speculeren. Nu ja, ieder zijn ding.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 augustus 2012 om 16:01.
Oud 8 augustus 2012, 16:37   #334
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Geen kritiek?
Als je van het ene naar het andere sprookje huppelt omdat je niet zonder houvast in de boze wereld kan overleven...
Ja, dat moet kunnen. Only a fool never changes his mind.
Oud 8 augustus 2012, 17:28   #335
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
ok, vanaf nu ben ik een joodse homoneger met een moslim moeder en een gestapo vader
euh .... ....
Bijgevoegde afbeelding(e)

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 00:10   #336
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maar door je moslimidentiteit toch mee de Ummah onderschrijven, zelfs al weet je niet of amper wat in de koran staat...
Dit soort van non-antwoorden dekt volledig de lading van hen die zich wél verdiepen in die onderwerpingsideologie.

Ik kan me voorstellen dat dat in jou ogen als ‘beschaafd’ overkomt, maar om een overspelig koppel of iemand die iets onaardigs zegt over uw profeet nog steeds in ’t gevang te steken voor dat soort ‘zonde’, getuigt me eerder van iets minder barbaarsheid tov de afschaffing van steniging, maar nee, beschaafd zou ik ’t niet durven noemen.

Dan zullen ze daar dik voor applaudisseren, vermoed ik, al is dat toch ook niet echt beschaving te noemen.

Afschaffing van handjekap is democratie ? Waar haal je ’t toch steeds vandaan ?

Begrijpelijk, als moslim zou ik zou er ook niet om staan springen, om iets los te praten wat voor de rede in een Gordiaanse knoop ligt.

Een interpretatie is niet hetzelfde als een aanpassing van de brontekst.
Zijn die 448 beruchte haatsoera’s al daaruit verwijderd ?

En nu weet ik nog niet wat er volgens jou met die teksten dienen te gebeuren.
Stél dat je het in deze materie voor het zeggen had, wat zou je er dan mee doen ? Eerlijk.

Maar jezelf toch het predikaat van moslim opplakken en islamcritici voor racist uitmaken en dit zonder de basisintenties van je geloof te kennen, je moet het maar doen.

Nee, het maakt je allengs geen anti-democraat, maar een democraat in de zin van het woord ben je ook niet, daarvoor staat je mohammedaanse denkpatroon nog te prominent op de voorgrond, hoe hard je dat gegeven ook wenst te ontkennen.
En daarmee eindig je een discussie, je herleidt argumenten tot je eigen persceptie: je bent uiteindelijk een mohammedaan, je bent geen echte Vlaming, je bent geen echte beschaafde, je bent geen echte democraat,...
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 00:19   #337
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarmee eindig je een discussie, je herleidt argumenten tot je eigen persceptie: je bent uiteindelijk een mohammedaan, je bent geen echte Vlaming, je bent geen echte beschaafde, je bent geen echte democraat,...
Inderdaad Yücel, indien jij van onze verworven vrijheden wil blijven meegenieten, zal je uiteindelijk ooit dat islamitisch juk van je af moeten gooien, zo niet zal ook jij straks géén democratische vrijheden meer hebben.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 00:34   #338
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n goedkope uitvlucht doet je geloofwaardigheid alvast geen goed, gezien je pertinent weigert om je 'democratisch' oordeel te laten schijnen over die haatsoera’s.
Zoals ik reeds schreef: “…daarvoor staat je mohammedaanse denkpatroon nog te prominent op de voorgrond”

Iemand die zichzelf goedbedoelend ‘democraat’ noemt, kan niet tegelijk ook die koranteksten onderschrijven, die niet minder dan discriminerend en racistisch zijn en aansporen tot geweld tov ongelovigen.

Als je dat niet kan inzien, dan eindig je bij voorbaat zélf elke poging tot discussie daarover.
Maw, ik sluit jou niet uit, dat doe je je zelf aan.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 augustus 2012 om 00:35.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 12:32   #339
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Over leugens neerpoten over de islam gesproken. Jouw handtekening met "islaam is vrede" is toch wel de grootste leugen van allemaal.
Zonder twijfel!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 12:51   #340
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Zijn niet eens voorzien op mijn Tomtom...
Trouwens, laat ons eventjes veronderstellen dat het zo zou zijn:
- de mannen zitten daar te rollebollen met 72 maagden
- wat krijg jij en de andere vrouwen?
... jullie moeten toch die "maagden" niet spelen zeker?
- of zijn de vrouwen daar even belangrijk als in jullie wereldje hier?

De geheime rede van Balkenende: "De islam is het probleem".

Laten we de moslims vragen naar hun beeld van het Paradijs. En ze moeten maar zeggen als ik het verkeerd begrijp, maar voor zover ik weet mogen de martelaren van de islam zich verheugen op 72 maagden in het Paradijs. Mijn vraag aan de moslims is: is dit hun geliefde beeld van het Paradijs? Is dit het hoogste: 72 maagden? Wat betekent het voor hun opvattingen over man en vrouw, over seksualiteit? Over liefde? Mag ik vragen: zijn 72 maagden niet wat veel van het goede? Is dat niet het beeld van een ongetemde seksuele begeerte? Komt dit niet in de buurt van wat je zou kunnen noemen: de pornografische zucht?”
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be