![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Weeral zoveel belgische CIA experten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Arm chair (militia) generals
![]() Overigens vind ik het een prima initiatief die camera's, al vind ik de media-aandacht toch wel een beetje belachelijk. Dit is technologie die al decennia wordt gebruikt in de VS. Dashcams, helmet cams, doggie cams ... Zoals vaak: vijgen na Pasen, maar hopelijk blijven er nog wat kruimels over om zich van te bedienen. Hetzelfde geldt trouwens voor het communicatiesysteem van de brandweer en politie: ASTRID (voze kutnaam trouwens... Veel te veel connotaties en achterklank). Nu al de korpsen overgestapt zijn op dat systeem, blijkt het al veel te gedateerd en te zwak anno 2012. In betonnen gebouwen werken die dingen al niet meer bv... Dan moeten ze de GSM proberen te gebruiken, of oubollige twee meter band portatiefjes (als die al allemaal niet op de vuilbak gesmeten werden of "verdwenen") Ik ben niet lang genoeg bij defensie geweest om al het materiaal te beoordelen, maar de zaken die ik onder handen kreeg, waren gewoon ridicuul. Gasmasker dat verstorven was, verroeste lichtfilters, bottines die veel te zwaar waren voor de scheenbeenvliezen (dixit kinesist defensie), bedden waar een hond nog niet op zou willen slapen (vuil, stofferig) en die loodzwaar zijn (altijd 2 personen nodig om te heffen, aangezien materiaalkist daaronder ligt), slecht onderhouden wapens en oud schietijzer, amper 1 granaatje per man met veel geluk, LAW van ver zien gebruiken, PANG PANG PANG, moet er nog zand zijn... Zelfs de verfstiften om uw smoel mee te camoufleren waren gore brol: het brandde, was niet viscoos en smeerde niet uit. Bijgevolg kreeg je die smeerlapperij niet meer van je gezicht en dus onder uw kloten van het kader. Moesten flikken en soldaten ZELF beginnen nadenken, dan zou er niemand nog bij die instituten blijven. De brandweer blijft het laatste instituut die naam waardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Moesten flikken en soldaten ZELF beginnen nadenken, dan zou er niemand nog bij die instituten blijven"
---> Goed punt. Hangt er wel vanaf welke zaak ze dienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen had ik daar geen argwaan bij, integendeel zelfs. Rechts was mijn voorkeur. Nu daarentegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, we hebben weer eens mogen genieten van het liedje van de paranoia.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |