![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder ontken ik niet de individuele vrijheid als ik zeg dat ik niets te maken heb met jouw slechte gedrag. Volgens die vreselijke nationalistische logica ben ik daar mee voor verantwoordelijk, gewoon omdat ik toevallig een Vlaming ben. Bah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een niet-racistisch wereldbeeld houdt dat toch geen enkele steek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie bepaalt dat mijn gedrag 'slecht' is? jij ? Je moet nogal durven een man die al jaren bijdraagt tot de transfers zonder dat hij enig zicht heeft op wat er met zijn geld gebeurt, beschuldigen van 'slechtheid' terwijl je zelf een snotter zijt die nog niets tot gelijk welke sociale zekerheid heefy bijgedragen en nog steeds op onze kosten de kans krijgt om zich te vervolmaken. Alhoewel Als ik dat hier allemaal lees, twijfel ik er sterk aan dat in jouw geval mijn belastinggeld nuttig besteed is. ![]() PS: die 'jullie" slaat op de pseudocommunistjes van de PVDA.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 10 augustus 2012 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan niet voor anderen bepalen dat ze jouw gedrag als slecht moeten beoordelen, maar ik heb in ieder geval niets met jouw gedrag te maken. Zo ook heeft Waal X niets te maken met het gedrag van Waal Y en dat van Waal Z.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vroeg of dat racistische partijen waren? U suggereert immers van wel. Zie de eerste quote. Citaat:
http://www.n-va.be/standpunten-n-va
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Net zoals een Waalse stem in een niet-racistisch wereldbeeld niet meer waard zou mogen zijn dan een Vlaamse stem.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
|
![]() Citaat:
Toch wil ik hem nog eens herhalen zodat je weet waar je ergens staat. Maae dat zal dan ook weer racisme zijn, zeker? Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 10 augustus 2012 om 22:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister
|
![]() Ik heb het over dat boerengat na de verdwijning van de EU en de Nato, gevolgd door de op-eters. Dit is geen stereotype maar een voorspelling als dit gebeurt.
![]() |
#492 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Everytime;6273222]Het is geen kwestie van motivatie. Ik denk in termen van België en niet van Vlaanderen, Brussel of Wallonië. /QUOTE]
Goed, en waarom doet U dat? Waarom identificeert U zich met België?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
Waarom stel je niet dezelfde vraag over O-VLD??? De overlopers daar zijn zeker xenofoben. ![]()
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah maar aan de basis heb ik nooit gedacht dat de N-VA racistisch was en ik maakte duidelijk het verschil tussen de N-VA en het VB. Feit is nu dat er VB'ers binnen de N-VA bestaat...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jacob Van Artevelde;6273302]De vraag is vooral te weten waarom ik me enkel en alleen met Franstalig België zou identificeren. Ik ben even thuis in Vlaanderen als in Franstalig België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen die partijen eigenlijk nog wel in de regering Di Rupo I blijven?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Quid O-VLD , Every? Ook racistisch dan? Dan zitten er racisten in de federale van Di Rupo I ?? Kan dat?
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Nous sommes quand-même tous des Belges?" [/naïef-onschuldige wereld-verbeterende bambi-ogen & zoetgevooisd engelenstemmetje]
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |