Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2012, 15:55   #601
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Ja, als wetenschapper weet ik dat degenen met de positieve claim het bewijs moeten leveren. Als ik zeg: "het floëem vervoert de suikers in de plant", dan moet ik dat bewijzen. Of denk je dat iedereen me maar op mijn woord gaat geloven? Daarom geloof ik u ook niet op uw woord, zeker omdat je al hebt aangegeven bevooroordeeld te zijn.

Hoe moeilijk kan het zijn om 1 link te plaatsen naar een onderzoek dat u claims steunt? 1 miezerige link?
Het topic staat vol van cijfers en onderzoeken die aantonen dat homofielen er buitensporig seksueel gedrag op nahouden.

Het bewijs is er, alleen zitten je oogkleppen te strak.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:56   #602
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Heb je enige cijfers die bewijzen dat de meeste homo's gezond zijn ? Vraag eens na aan het Rood Kruis bvb.
En dan willen die homo's toch nog bloed geven ! Ze zijn zelfs akkoord om te liegen, en te bedriegen, om bloed te mogen geven. Waarom ?
http://holebiplus.skynetblogs.be/arc...oedgevers.html

Hierzie : CIJFERS !! Geloven jullie het nu ?
De cijfers die je geeft zeggen juist dat.

En neen, ik ben niet voor een algemene opheffing van het verbod op bloeddonatie door homoseksuelen. Voordat je me weer woorden in de mond gaat leggen
Oud 11 augustus 2012, 15:56   #603
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
De belangrijkste vraag is nog waarom de homohaters zo geobsedeerd zijn door het marginale niche-verschijnsel serosorteren en er blijven op doorgaan? De frustratie druipt natuurlijk wel van hun berichten, duidelijk dat die middeleeuwse gaybashers hunkeren naar enorme lul in hun bekrompen middenklassenkonten maar zelfs dat volstaat niet als je hun bekeringsijver ziet. De ultieme kick voor de gedempte krokodillen lijkt wel een HIV-lul in hun lelijk kont te krijgen.

Maar, apart from that, moeten gayhaters serosorteren feitelijk niet openlijk toejuichen? Het gaat er net om het risico te verkleinen.
Wat een taal PreuBe ! Straks ga ik nog blozen ! Moest uw mama u lezen, amai !!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:57   #604
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het topic staat vol van cijfers en onderzoeken die aantonen dat homofielen er buitensporig seksueel gedrag op nahouden.

Het bewijs is er, alleen zitten je oogkleppen te strak.
Persoonlijke anekdotes zijn geen bewijs. Want dan kan ik even goed zeggen dat heteroseksuelen buitensporig seksueel gedrag vertonen, daar heb ik ook enkele anekdotes van.
Oud 11 augustus 2012, 15:57   #605
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nu op de man spelen? Je hebt echt geen argumenten meer he?

Want hier is veel aan te weerleggen?

Een claim die ik nooit gemaakt heb (woorden in de mond leggen, nog altijd een drogreden) en een bevel om op te hoepelen. Oh ja, dat zijn overtuigende argumenten, zeer zeker.

Je kan nog steeds geen enkel bewijs voorleggen.
Ik heb net een repliek gegeven die volstaat van argumenten.
Je kan ze niet weerleggen, dus zit je nu hysterisch te krijsen.
Oud 11 augustus 2012, 16:00   #606
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
De cijfers die je geeft zeggen juist dat.

En neen, ik ben niet voor een algemene opheffing van het verbod op bloeddonatie door homoseksuelen. Voordat je me weer woorden in de mond gaat leggen
De cijfers zeggen dat 1 homo op 20 HIV heeft in België. Dat 1 op 6 niet eens weet dat hij HIV hééft !
Nog een geluk dat die geen bloed mogen geven. Wat mij verontrust is dat die kerels gaan liegen bij het Rood Kruis, om toch maar met alle geweld bloed te mogen geven.
Citaat:
Met 'homobloed' heb je 1 op 20 kans om besmet te worden, met 'heterobloed' is dat 1 op 1000. Dat is een factor 50 verschil.
Wat zou d�*�*r de bedoeling van zijn ?

Laatst gewijzigd door Aligator : 11 augustus 2012 om 16:01.
Oud 11 augustus 2012, 16:00   #607
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Persoonlijke anekdotes zijn geen bewijs. Want dan kan ik even goed zeggen dat heteroseksuelen buitensporig seksueel gedrag vertonen, daar heb ik ook enkele anekdotes van.
Kijk, het topic staat er vol van, ik ga dat allemaal niet herhalen voor jou.
Je hebt een te groot beeld van jezelf.
Ik heb jou voorzien van de nodige antwoorden en replieken maar je blijft hysterisch krijsen dat iedereen ongelijk geeft. Ik ga dan ook aan jou geen tijd meer besteden, tenzij je effectief iets meer te zeggen hebt dan "je hebt ongelijk".

Als ik ongelijk heb, dan kan jij mijn berichten zonder enige moeite weerleggen meneer de wetenschapper. Maar dat kan je niet. En zo is alles duidelijk.
Oud 11 augustus 2012, 16:01   #608
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heb je enige cijfers die bewijzen dat de meeste homo's gezond zijn ? Vraag eens na aan het Rood Kruis bvb.
En dan willen die homo's toch nog bloed geven ! Ze zijn zelfs akkoord om te liegen, en te bedriegen, om bloed te mogen geven. Waarom ?
En je haalt dit uit een artikel met deze conclusie?

3. Geef geen bloed zolang het Rode Kruis dat niet OK vindt. Wat dat betreft weten ze heel goed wat ze doen. Het is een vorm van discriminatie die je niet op je eentje kunt oplossen. Liegen is in dit geval geen optie, ook al denk je van jezelf dat je 100 % veilig bent.
Oud 11 augustus 2012, 16:02   #609
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een taal PreuBe ! Straks ga ik nog blozen ! Moest uw mama u lezen, amai !!
Goh, jullie hetero's kidnappen minderjarige kinderen om ze in jullie kelders te Marcinelle te verkrachten en te vermoorden. Jullie zijn dus wel wat gewend.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 16:03   #610
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Hoe moeilijk kan het zijn om 1 link te plaatsen naar een onderzoek dat u claims steunt? 1 miezerige link?
En het blijft wachten hierop.

Oud 11 augustus 2012, 16:07   #611
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
En je haalt dit uit een artikel met deze conclusie?

3. Geef geen bloed zolang het Rode Kruis dat niet OK vindt. Wat dat betreft weten ze heel goed wat ze doen. Het is een vorm van discriminatie die je niet op je eentje kunt oplossen. Liegen is in dit geval geen optie, ook al denk je van jezelf dat je 100 % veilig bent.
Nee, uit DIT artikel :http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GNS3FC6EG
Citaat:
Een opmerkelijke outing: radiopresentator Tom De Cock (27) van MNM geeft bloed bij het Rode Kruis. Als homo mag hij dat nochtans niet. 'Ik lieg gewoon altijd.' En De Cock is lang niet de enige gay die zijn geaardheid verzwijgt om toch donor te kunnen zijn. Het Rode Kruis noemt dat onaanvaardbaar.

Het Rode Kruis mag dan wel met een tekort aan donoren zitten, de organisatie weigert systematisch bloeddonaties van homo's. Het verbod is sinds de jaren tachtig van kracht om de verspreiding van hiv te voorkomen. Dat virus kan aids veroorzaken.

Een 'dwaze, homofobe regel', vindt Tom De Cock. Hij gaf al drie �* vier keer in zijn leven bloed. Eén keer ook live in zijn radioshow op MNM, ironisch genoeg om de zoektocht van het Rode Kruis naar donoren te promoten. 'Dat ik elke keer aanvaard word, bewijst dat er een lek in het systeem zit. Ik ben openlijk homo. Je hoeft mijn naam maar te googelen, en je komt dat te weten.'
Een bekende homo geeft zelfs de raad gewoon te liegen.
Hij vind de beschermende regels van het Rood Kruis " dwaas en homofoob ".
Ik denk dat hij de dwaas is. Een criminele dwaas.
Oud 11 augustus 2012, 16:08   #612
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Goh, jullie hetero's kidnappen minderjarige kinderen om ze in jullie kelders te Marcinelle te verkrachten en te vermoorden. Jullie zijn dus wel wat gewend.
Vangeluwe had het eerder voor jonge ventjes, nee ? Stapt die trouwens mee in jullie parade ?
Oud 11 augustus 2012, 16:10   #613
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tom De Cock moeten ze in den bak steken, voor poging tot doodslag.
Oud 11 augustus 2012, 16:12   #614
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tom De Cock moeten ze in den bak steken, voor poging tot doodslag.
Moeten mensen die te snel rijden dan ook daarvoor vervolgd worden?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 16:14   #615
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Ik vind van wel.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 16:16   #616
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Vangeluwe had het eerder voor jonge ventjes, nee ? Stapt die trouwens mee in jullie parade ?
De hetero Marc Dutroux uit jullie heteroparade had het ook voor jong hoor. Als ik de berichten van jullie akelige, middeleeuwse perverten lees dan vraag ik me soms af of de politie niet beter jullie computer én auto zou wegnemen want er kan niets goeds van jullie gedrag en opgekropte frustratie komen.

Oud 11 augustus 2012, 16:18   #617
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat doen ze al, door te flitsen enzo.
Oud 11 augustus 2012, 16:28   #618
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is het al iemand opgevallen, dat veel pedofielen zijn aangetrokken tot jongens?

Child Molestation by homosexuals and heterosexuals

Many homosexual leaders have admitted that there is a natural link between a homosexual orientation and child sexual abuse.
  • Homosexual Alfred Kinsey, the preeminent sexual researcher in the history of sexual research, found in 1948 that 37 percent of all male homosexuals admitted to having sex with children under 17 years old.4
  • A very recent (2000) study published in the Archives of Sexual Behavior found that "The best epidemiological evidence indicates that only 2-4% of men attracted to adults prefer men. In contrast, around 25-40% of men attracted to children prefer boys. Thus, the rate of homosexual attraction is 620 times higher among pedophiles."5
  • Another 2000 study in the Archives of Sexual Behavior found that". . . all but 9 of the 48 homosexual men preferred the youngest two male age categories" for sexual activity;' These age categories were fifteen and twenty years old.6
  • Yet another recent study in the Archives of Sexual Behavior found that "Pedophilia appears to have a greater than chance association with two other statistically infrequent phenomena. The first of these is homosexuality . . . Recent surveys estimate the prevalence of homosexuality, among men attracted to adults, in the neighborhood of 2%. In contrast, the prevalence of homosexuality among pedophiles may be as high as 30-40%."7
  • A 1989 study in the Journal of Sex Research noted that " . . . the proportion of sex offenders against male children among homosexual men is substantially larger than the proportion of sex offenders against female children among heterosexual men . . . the development of pedophilia is more closely linked with homosexuality than with heterosexuality."8
  • A 1988 study of 229 convicted child molesters published in the Archives of Sexual Behavior found that 86% of pedophiles described themselves as homosexual or bisexual.9
  • In a 1984 Journal of Sex and Marital Therapy article, sex researchers found that "The proportional prevalence of [male] offenders against male children in this group of 457 offenders against children was 36 percent."10
  • Homosexual activists Karla Jay and I Allen Young revealed in their 1979 Gay Report that 73% of all homosexuals I have acted as "chicken hawks" - that is, they have preyed on adolescent or younger boys. 11
  • In a 1992 study published in the Journal of Sex and Marital Therapy, sex researchers K. Freud and R. I. Watson found that homosexual males are three times more likely than straight men to engage in pedophilia, and that the average pedophile victimizes between 20 and 150 boys before being arrested.12
  • A study by sex researchers Alan Bell and Martin Weinberg found that 25% of white homosexual men have had sex with boys sixteen years and younger. 13

http://www.freerepublic.com/focus/f-.../1399042/posts
Oud 11 augustus 2012, 16:30   #619
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Kijk, het topic staat er vol van, ik ga dat allemaal niet herhalen voor jou.
Je hebt een te groot beeld van jezelf.
Ik heb jou voorzien van de nodige antwoorden en replieken maar je blijft hysterisch krijsen dat iedereen ongelijk geeft. Ik ga dan ook aan jou geen tijd meer besteden, tenzij je effectief iets meer te zeggen hebt dan "je hebt ongelijk".

Als ik ongelijk heb, dan kan jij mijn berichten zonder enige moeite weerleggen meneer de wetenschapper. Maar dat kan je niet. En zo is alles duidelijk.
Zal ik het simpel houden? Onschuldig tot schuld bewezen is, dit kent u toch hoop ik?

Ik moet de onschuld niet gaan bewijzen, u moet juist de schuld bewijzen. Hier is de schuld die u moet bewijzen ondertussen: "Een meerderheid van de homo's doet aan buitensporig gedrag" Waar Aligator daarjuist misschien flirtte met een antwoord. Zijn artikel verwees naar een onderzoek waaruit zou blijken dat 80% van de homoseksuelen wisselend seksueel contact heeft. Of dit als buitensporig kan geclassificeerd worden weet ik niet, want er stond geen link naar het onderzoek en er stond geen vergelijking met heteroseksuelen.

Ik heb dan maar eens op een paar willekeurige pagina's geklikt, want als heel de thread uitpuilt van het bewijsmateriaal dan zou er toch op iedere pagina minstens 1 onderzoek moeten staan:

3 - Nope
7 - Ja, toch wel! Maar eigenlijk ook weer niet want ik heb het onderzoek zelf nog moeten opzoeken, geen verwijzingen. Wat het bevestigd is dat homoseksuelen een gevaargroep zijn op het vlak van HIV, iets dat niemand hier ontkent. Geen woord gerept over seksuele buitensporigheden.
11 - Njet
15 - Negatief
19 - Rien
29 - nu-uh
33 - Neen

Uitpuilen? Ik dacht het niet.
Oud 11 augustus 2012, 16:32   #620
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

En alweer, 1 persoon, die iets ronduit gevaarlijks probeert te doen. Hoe is dit een bewijs dat een meerderheid van de homoseksuelen seksueel buitensporig gedrag vertoont?

Imo is hij ook een criminele dwaas. Je ander artikel was daar mee akkoord geloof ik.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be