Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2012, 14:17   #181
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Klopt, eentje die een gevaar betekent voor de maatschappij. Mensen die een gevaar zijn voor de maatschappij dienen behandeld te worden.
En voor wanneer hebt ge de Grote Proletarische Culturele Revolutie gepland, als ik vragen mag? Kwestie van op tijd te kunnen gaan lopen, ik wil niet als soepvlees eindigen zoals 500.000 anderen in China.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:20   #182
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Daar ging het niet om. Het ging om het feit dat interneren ook nog nu gebeurt.

Maar: mensen die door manipulatie aanzetten tot grootschalige moord of zelfmoorden likken mij te interneren gevaarlijke gekken.
België is in feite één groot interneringskamp voor dat soort gekken. Aan de domme aboriginals proberen ze dat te verkopen als zijnde arme asielzoekers. Maar op een dag gaan de domme aboriginals er schaamteloos aan.
Oud 12 augustus 2012, 14:23   #183
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Volgens mij zijn er maar weinigen echt Belgisch- of Vlaamsgezind.
Een meer doorslaggevende factor is de mate van 'politiek egoïsme'.
Er is inderdaad politiek egoisme maar niet enkel van de vlaams gezinden. Wat vlaams gezinden vragen is zelfs perfect verdedigbaar en zelfs verwonderlijk dat er niet over te spreken valt. De meeste Vlaams gezinden zijn niet tegen België maar tegen het Belgisch systeem. België is het enige land zonder beperking van uitkeringen,... durf je dit op tafel te leggen dan ben je een egoïst,....
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:23   #184
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er mag ook best eens een grootschalig psychologisch onderzoek komen naar linksen die wapperen met de Belgische vlag en onderdanig buigen naar Hof in Laken als de essentie van een linkse, progressieve attitude zien.

Mijn hypothese is dat deze linksen een afwezige vaderfiguur hadden en daarom een autoritaire persoonlijkheid hebben ontwikkeld waarin de onderwerping aan de de facto autoriteit, vooral als die door erfopvolging is verzekerd, een centrale plaats kent.

2
Oud 12 augustus 2012, 14:25   #185
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Volgens mij zijn er maar weinigen echt Belgisch- of Vlaamsgezind.
Een meer doorslaggevende factor is de mate van 'politiek egoïsme'.
En er zijn de "haves" en de "have-nots" natuurlijk. De "haves" in België, dat zijn de vakbonden, de ziekenkassen, de cooperaties, die zich samen met het grootkapitaal rond de vetpotten hebben geschaard en bereid zijn te vechten om dat plaatsje te behouden. Zij voeden hun parasitair electoraat met lekkers. En de "have-nots" dat zijn de uitgeperste kleine zelfstandigen, dat zijn de hardwerkende en spaarzame Vlamingen. En die willen nu ook wel eens mee aan de vetpotten. Zijn ze misschien niet evenwaardig met de anderen? Ah nee, want er moet toch iemand voor het lekkers zorgen dat kan verdeeld worden?
Oud 12 augustus 2012, 14:27   #186
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Bovendien zijn de meeste vlaams nationalisten geen multinationals die genieten van de belastingsvoordelen in België maar net mensen die zich bevinden in de middenklasse. Deze stemmen inderdaad uit eigenbelang op rechtse partijen net omdat ze aanvoelen dat de toenemende belastingsdruk hen in de armoede kan drijven,...
Oud 12 augustus 2012, 14:31   #187
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik ben een te eigenwijze mens om al te steil in de leer te zijn.

Of een te weifelmoedige, te wantrouwige mens - dat kan ook.
Op welke vlakken dan?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:31   #188
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
En er zijn de "haves" en de "have-nots" natuurlijk. De "haves" in België, dat zijn de vakbonden, de ziekenkassen, de cooperaties, die zich samen met het grootkapitaal rond de vetpotten hebben geschaard en bereid zijn te vechten om dat plaatsje te behouden. Zij voeden hun parasitair electoraat met lekkers. En de "have-nots" dat zijn de uitgeperste kleine zelfstandigen, dat zijn de hardwerkende en spaarzame Vlamingen. En die willen nu ook wel eens mee aan de vetpotten. Zijn ze misschien niet evenwaardig met de anderen? Ah nee, want er moet toch iemand voor het lekkers zorgen dat kan verdeeld worden?
Je vergeet ook de andere hardwerkenden. Ik heb op men werk ooit een discussie gevolgd van een aantal Walen en Brusselaars. Ook deze dachten er hetzelfde over als mij. Laat NVA zijn programma uitleggen in andere gewesten en ze zullen ginder onder de werkende bevolking net hetzelfde succes boeken als hier in Vlaanderen.
Oud 12 augustus 2012, 14:52   #189
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Inderdaad. Ze geloven de "blabla's" van Dewever en compagnie zonder na te denken.
Goed, dan kan je ongetwijfeld deze "blabla's" ontkrachten. Ik wacht.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:54   #190
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Uw kameraad heeft dus een bekrompen mentaliteit, net als de meeste Vlaams-Nationalisten. Misschien hem uitleggen dat Frans een taal is, dat Franstaligen mensen zijn. En dat zijn spel - het Vlaams-Nationalisme - belachelijk is. Zou dat helpen?
Die haat tegen de Vlaams-Nationalisten, toch he.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Oud 12 augustus 2012, 14:55   #191
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vrees dat u achter het net vist.

België is voor de Monarchie.
Als de Monarchie, niet voor België is, hoe kan België dan voor de Monarchie zijn?
Oud 12 augustus 2012, 14:59   #192
cairn
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Waarom reken jij de twintig jaar van men overgrootvader mee? Hij was blijkbaar volgens u nog een baby als hij meevocht?

Juist niet,integendeel.

Dat bent u aan het beweren,om de data ouderdom te doen kloppen,min of meer,un praat wel over uw OVERgroot hé.

Mijn overgroot was oudstrijder 14-18,mijn grootvader leefde tussen de twee oorlogen,op zijn beurt mijn vader oudstrijder in wereldoorlog 2,ben er zelf maar 62 oud.

Begrijpt u wel wat u hier neerkloddert.
cairn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 15:05   #193
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Zijn er hier nu echt mensen die serieus op dit pseudowetenschappelijk gezwam antwoorden ?
(stresshormoon-kwaliteit sperma-generatie overslaan ?????? stress veroorzaakt een verminderde aanmaak van de hormonen noodzakelijk voor de produktie van zaad- en eicellen, maar heeft (voor zover mij bekend) niks te maken met een verandering van 'kwaliteit' van die cellen, laat staan met het kunnen overslaan over een generatie van 'veranderde eigenschappen'..... Of zijn er onlangs nieuwigheden ontdekt ? Dan moet ik mij dringend herbronnen.....)
Oud 12 augustus 2012, 15:26   #194
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cairn Bekijk bericht
Juist niet,integendeel.

Dat bent u aan het beweren,om de data ouderdom te doen kloppen,min of meer,un praat wel over uw OVERgroot hé.

Mijn overgroot was oudstrijder 14-18,mijn grootvader leefde tussen de twee oorlogen,op zijn beurt mijn vader oudstrijder in wereldoorlog 2,ben er zelf maar 62 oud.

Begrijpt u wel wat u hier neerkloddert.
Ik ben geen 62, ik ben 28
Men vader was 24 toen ik geboren werd.
Hij is de oudste zoon van men grootvader die op zijn beurt de oudste was.
Ik weet niet op welke leeftijd ze juist kinderen hadden maar dit is max op 25 jaar voor elk. Reken dan even mee,... Men overgrootvader was oudstrijder. Indien hij oudstrijder tijdens WO1 zou geweest zijn zou het toch een straffe zuigeling geweest zijn. In WO2 zou hij een dertiger geweest zijn.
Oud 12 augustus 2012, 15:37   #195
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
We proberen eenvoudigweg een verklaring te zoeken.
Een verklaring voor wat?

Hint: Als je iets niet begrijpt dan ligt de verklaring meestal bij jezelf...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 15:56   #196
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Je vergeet ook de andere hardwerkenden. Ik heb op men werk ooit een discussie gevolgd van een aantal Walen en Brusselaars. Ook deze dachten er hetzelfde over als mij. Laat NVA zijn programma uitleggen in andere gewesten en ze zullen ginder onder de werkende bevolking net hetzelfde succes boeken als hier in Vlaanderen.
Oh maar, N-VA heeft al een mantelorganisatie in Wallonië hoor, die heet RWF. Als je leest wat die allemaal op hun website schrijven zou je bijna gaan geloven dat er nog hoop is voor het Waalse volk. Bijna hè

Si le ridicule tuait, l’Etat belge aurait disparu depuis des lustres !
Oud 12 augustus 2012, 16:00   #197
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er mag ook best eens een grootschalig psychologisch onderzoek komen naar linksen die wapperen met de Belgische vlag en onderdanig buigen naar Hof in Laken als de essentie van een linkse, progressieve attitude zien.

Mijn hypothese is dat deze linksen een afwezige vaderfiguur hadden en daarom een autoritaire persoonlijkheid hebben ontwikkeld waarin de onderwerping aan de de facto autoriteit, vooral als die door erfopvolging is verzekerd, een centrale plaats kent.
Het is uiteraard psychologisch veel gezonder 6 maal daags voor een ingebeelde figuur te buigen en te murmelen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 augustus 2012 om 16:01.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 16:04   #198
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het is uiteraard psychologisch veel gezonder 6 maal daags voor een ingebeelde figuur te buigen en te murmelen.
oui sire.
Oud 12 augustus 2012, 16:09   #199
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Vele gezonder inderdaad. Daa bestaat geen twijfel over.

Alleen buigt met 5 keer en niet 6 keer. Volgende keer minder lezen van de beerputlieden.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 augustus 2012 om 16:13.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 16:12   #200
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Die haat tegen de Vlaams-Nationalisten, toch he.
Wat is er precies zo haatdragend aan? Een mens mag het Vlaams nationalisme verwerpelijk en belachelijk vinden. Bovendien is Frans inderdaad een taal en zijn Franstaligen mensen als u en ik.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 augustus 2012 om 16:24.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be