![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen Homohuwelijk/ adoptie | |||
| Het homohuwelijk kan voor mij, adoptie echter niet. |
|
32 | 23,02% |
| Zowel het homohuwelijk als adoptie moeten kunnen. |
|
55 | 39,57% |
| Geen homohuwelijk, geen adoptie! |
|
52 | 37,41% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Whoisy heeft niet veel nodig om een aanvalletje tegen mij te lanceren; ik ga er alvast niet van wakkerliggen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#582 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Vuile untermensch! |
|
|
|
|
|
|
#583 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#584 |
|
Gouverneur
|
'k Heb een sterk vermoeden dat DaBlacky geen enkel idee heeft waarover het gaat.
Dat hij/zij het zou "begrepen" hebben leeft enkel in jouw hoofd hoor. Daarbovenop heb zelfs jij het niet begrepen vermits je akkoord gaat met die uitleg over "waarde-oordeel over een stelling"... Maar kom, wat is er nieuw onder de zon... Hoe zit het trouwens met je glazen-bol-uitspraak, Raf? Of zie je er geen graten in zomaar insinuaties te uiten en wanneer je om verduideling wordt gevraagd gebaar je van krommen haas met een typische "O-Wat-Ben-Ik-Gevat"-houding... |
|
|
|
|
|
#585 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
[size=4]iro·nie[/size] (de ~ (v.)) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggenHad je dat niet door? Tja, er is niets nieuws onder de zon...
||
|
|
|
|
|
#586 |
|
Gouverneur
|
da's zeker datte
Dus dit is ook ironie van jouw bovenste plank: "En ik heb een sterk vermoeden dat je DaBlacky schromelijk onderschat..." Als je nog niet begrepen hebt, lees dan de definitie van ironie nog eens, en dan hetgeen je er net bovenschreef... Enne, deze over het hoofd gezien: Hoe zit het trouwens met je glazen-bol-uitspraak, Raf? Of zie je er geen graten in zomaar insinuaties te uiten en wanneer je om verduideling wordt gevraagd gebaar je van krommen haas met een typische "O-Wat-Ben-Ik-Gevat"-houding... Laatst gewijzigd door whoisy : 18 augustus 2004 om 16:51. |
|
|
|
|
|
#587 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#588 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#589 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#590 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En geef toe, 't is hier verder toch ook maar pruimentijd. Dan kan ik evengoed wat met Whoisy spelen, zolang er niemand interessant iets te zeggen heeft...
|
|
|
|
|
|
#591 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Vermits je goed genoeg weet waarover het gaat is het redelijk overbodig je een pb te sturen. Je stelt iets en wanneer je wordt gevraagd om dat toe te lichten grijp je naar een allerminst benijdenswaardig redmiddel om niet door de mand te vallen; zeveren en uit de hoogte doen. Zo eenvoudig liggen de zaken. Je hoeft niet meer te kronkelen en je kan je gif gerust opsparen voor een ander, dit is mijn laatste post hierover. |
|
|
|
|
|
|
#592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#593 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is 't hier weer ambras ja?
Die holibi's toch hé, 'k heb er daarstraks nog twee zien vliegen. 't Waren twee mannekes denk ik. Prachtige beesten met schoon kleuren. Mijn nonkel heeft in z'n volière zelfs een kruising tussen een colibri en een holibi zitten. Amateur-ornithologen mogen mij altijd contacteren, dan gaan we samen eens zien. |
|
|
|
|
|
#594 |
|
Burger
|
[quote=Raf]Net eventjes nagekeken: je laatste 5 posts voor je een week het forum verliet, waren persoonlijke aanvallen tegen mij gericht (waarvan er overigens 2 weggeknipt werden omdat ook de moderatoren vonden dat het de spuigaten uitliep). Wat is het eerste wat je doet als je na 8 dagen terugkomt? Juist! Een zesde achtereenvolgende persoonlijk aanval tegen mij. Is dat alles wat jij hier komt doen?
U bent een enorme blaaskaak beste raf!! U vraagt er gewoon om! |
|
|
|
|
|
#595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#596 | |
|
Burger
|
Citaat:
als ze verschilt van die van u dan zijn ze ineens, allemaal facisten ja ja |
|
|
|
|
|
|
#597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herhaal dus mijn vraag: wat klopt er niet aan de post die je net van me citeerde?
|
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#599 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
volledig mee eens
|
|
|
|
#600 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|