Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2012, 08:28   #701
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Juridische bewijsvoering van w�*t?
van zwangerschap ? van niet-zwangerschap? of van "geen maagd meer"?
Het sexueel actief zijn van een plus 16jarige, de dame is ondertussen 16, is niet verboden, (zelfs niet voor een 11 jarige zolang het maar met een andere minderjarige is) maar de instelling is medeverantwoordelijk voor haar om te zorgen dat ze geen tienermoeder word.

Een tiener gaat dus op gynaecologisch onderzoek om de pil te krijgen.
Tegelijk maakt men daar gebruik van om kankeronderzoek te doen en een uitstrijkje te nemen.

De bewijsvoering van sexuele contacten tussen de dame en haar dekhengst had moeten gebeuren voor haar 16de verjaardag. Nu is enkel een verklaring van haar en een bekentenis van hem nog de enige mogelijkheid om hem te kunnen vervolgen. Of hij moet in het bezit zijn van naaktfotof's van haar die hij aan derde laat zien, want dat mag pas als ze 18 is en dan enkel fotof's van nadat ze 18 is geworden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 10:37   #702
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Bestaan er geconventioneerde in die branche ?
dat zijn gewone belgische gynaecologen hoor. die maagdenvlieshersteloperaties worden gewoon uitgevoerd in Belgische klinieken op kosten van de Belgische belastingbetaler. Het enige wat er dan waarschijnlijk gebeurt is dat het uitgerokken hymen terug wat wordt aangespannen. Zo kan je na negen kinderen ook terug "maagd" worden naar het schijnt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 10:44   #703
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Het sexueel actief zijn van een plus 16jarige, de dame is ondertussen 16, is niet verboden, (zelfs niet voor een 11 jarige zolang het maar met een andere minderjarige is) maar de instelling is medeverantwoordelijk voor haar om te zorgen dat ze geen tienermoeder word.

Een tiener gaat dus op gynaecologisch onderzoek om de pil te krijgen.
Tegelijk maakt men daar gebruik van om kankeronderzoek te doen en een uitstrijkje te nemen.

De bewijsvoering van sexuele contacten tussen de dame en haar dekhengst had moeten gebeuren voor haar 16de verjaardag. Nu is enkel een verklaring van haar en een bekentenis van hem nog de enige mogelijkheid om hem te kunnen vervolgen. Of hij moet in het bezit zijn van naaktfotof's van haar die hij aan derde laat zien, want dat mag pas als ze 18 is en dan enkel fotof's van nadat ze 18 is geworden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gast2 Bekijk bericht
3.maandag belt begeleiding om te vragen of onze dochter haar haren donkerbruin mocht verven(ze praatte vroeger al over zwart...), wij vonden 15j om haren volledig te verven te jong...ze mocht wel haar snit kiezen, resultaat, sms naar mij:....zus mag wel veel meer thuis hè...(we proberen de negeermethode momenteel, zeer hard...had ook kunnen antwoorden, zus luistert misschien ook meer of iets anders...)
..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gast2 Bekijk bericht
is nu naar hof van beroep, gelukkig kan deze jr geen beslissingen meer maken maar ben bang dat ze in antwerpen gaan redeneren dat ze "al" 15j is, maar ze was verdikke maar 13.5j!
Het kind is 15.

http://www.allesoverseks.be/cms/topi...en-de-wet.aspx

Citaat:
Momenteel is seks onder de 16 niet toegelaten. Ben je 15 jaar of jonger, dan ben je volgens de wet niet rijp genoeg om in te stemmen met seks. Doe je het toch voor je 16de, dan ben je eigenlijk in overtreding. Ook al is het met je vriend of vriendin die het even graag wil als jijzelf, en ook al hebben jullie dezelfde leeftijd.
en
Citaat:
Volgens de letter van de wet: Al komt er bij meisjes geen penetratie aan te pas in de zin van penis-in-vagina, toch valt dit voor de Belgische wet onder ‘aanranding van de eerbaarheid’. Iris is nog maar vijftien en dus niet seksueel meerderjarig;

Sexueel contact onder de 16 met zowel minderjarigen als volwassen (meerderjarige) personen is dus duidelijk VERBODEN. (lees: de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kind, zeker als het 13.5 is).

Om de pil te krijgen hoef ik nooit in mijn vagina te laten kijken Jantje.

Om te weten of ik zwanger ben gebruikte ik zwangerschapstest en de dokter nam voor alle zekerheid nog een BLOEDTEST. (jeweetwel: hormonenspiegel en zo).
Daarvoor hoeven ze ook niet in mijn vagina te kijken (of dacht je dat daar pijltjes hingen met de weg naar "daar is het ei ingenesteld"????
Er is trouwens nog een aanwijzing om zwangerschap te veronderstellen... dan krijg je je regels niet meer! Dat wist je ook niet zeker?

Op de leeftijd van 15 neemt men normaal ook geen uitstrijkjes om ouderdomskanker vast te stellen Jantje. Dat doet men vanaf veertig.
Djeezes! wat moet ik hier nog allemaal lezen?

Men kan wel zien in de vagina of iemand reeds sexueel contact heeft gehad (met penetratie) of niet. In dit geval gaat het over een kind van 15, waarvan de ouders al twee jaar staan te roepen dat het "vriendje" niet kosher is, maar die langs alle kanten worden genegeerd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2012 om 11:02.
Oud 13 augustus 2012, 11:18   #704
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

@ gast2 : toevallig ging ik wat info opzoeken over de "borderline stoornis". Lees even het volledige artikel op wikipedia aub.

Ik kopieer hier een deeltje, dat volgens mij tamelijk herkenbaar is in uw geval:

Citaat:
Omschrijving

Iemand met de borderline-persoonlijkheidsstoornis heeft vaak een laag gevoel van eigenwaarde en een sterke neiging tot extreme (voor)oordelen. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

Het lage gevoel van eigenwaarde leidt soms tot zelfbeschadigend gedrag (automutilatie, bijv. zichzelf bewust snijden of branden), soms ook in combinatie met manipulatie, maar sommige borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

Soms treedt er dissociatie op: mensen met borderline kunnen af en toe even heen zijn, voor een bepaalde tijd niet meer in de realiteit. Het lijkt dan alsof zij zichzelf in een film zien acteren. Dissociatie is een vluchtmechanisme om de emoties onder controle te houden. Het treedt meestal op als de stress te veel wordt.

Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (ook als hiervan reëel geen sprake is). Zelfs in een groep mensen kunnen ze zich eenzaam voelen.

Borderline-persoonlijkheidsstoornissen kunnen ook samengaan met kortdurende psychoses (enige uren).

Belangrijk is dat geen twee borderline-patiënten hetzelfde zijn. Er zijn verschillende gradaties in, van zeer leefbaar tot zeer heftig. En net zoals bij mensen zonder persoonlijkheidsstoornis, vindt men ook hier extraverte en introverte mensen.

Ook binnen de American Psychological Association (APA), de psychiatrische vereniging die verantwoordelijk is voor het handboek DSM, gaan stemmen op om de naam te wijzigen, bijvoorbeeld in emotieregulatiestoornis (ERS) of een vergelijkbare naam omdat de term borderline niet duidelijk is.

[bewerken] Diagnose

Omdat borderline pas sinds de jaren negentig in de DSM is opgenomen, wordt de stoornis soms als modeziekte beschouwd en wordt er vaak - ten onrechte - denigrerend over gesproken. Aan de andere kant is het begrijpelijk dat door de kenmerken en uitingsvormen van deze stoornis, hierover niet altijd even positief wordt gesproken. Ook omstanders hebben soms te maken met het beschadigend gedrag.

De borderline-persoonlijkheidsstoornis manifesteert zich meestal in de adolescentie (jongvolwassenheid). Voor de oorzaken bestaat geen hard bewijs, maar er zijn wel aanwijzingen dat zowel genetische factoren als omgevingsfactoren een rol kunnen spelen. Volgens het DSM is de kans op de stoornis vijf keer zo groot indien de aandoening ook bij naaste familieleden voorkomt. Algemeen wordt aangenomen dat deze factoren, in combinatie met de sociale omgeving bepalend zijn voor het ontstaan en verloop. Het is niet bewezen dat traumatische gebeurtenissen in de jeugd verantwoordelijk zijn, maar een hoog percentage BPS-lijders meldt wel degelijk seksueel misbruik of emotionele verwaarlozing in de jeugd (een onderzoek van Mary Zanarini geeft 40-71 procent).[1] Door deze verwaarlozingen zijn er hechtingsstoornissen ontstaan. Opvallend is dat de diagnose borderline bij vier tot vijf keer zoveel vrouwen als mannen wordt gesteld. De anti-sociale persoonlijkheidsstoornis wordt desondanks wel 'borderline voor mannen' genoemd. Dit komt wellicht omdat vrouwen de emoties (waaronder agressie) meer naar binnen richten waardoor die minder zichtbaar zijn, terwijl mannen zich meer op de buitenwereld afreageren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borderl...kheidsstoornis

Lees vooral verder om de verschillende types te kunnen herkennen.

Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2012 om 11:21.
Oud 14 augustus 2012, 13:18   #705
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
@ gast2 : toevallig ging ik wat info opzoeken over de "borderline stoornis". Lees even het volledige artikel op wikipedia aub.

Ik kopieer hier een deeltje, dat volgens mij tamelijk herkenbaar is in uw geval:

Ik bedoel dit echt niet slecht, maar pas op met zelf diagnoses proberen te stellen, als je denkt dat er echt iets mis is, kan je natuurlijk altijd een psycholoog/psychiater een gesprek met je dochter laten voeren.
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 16:53   #706
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat zijn gewone belgische gynaecologen hoor. die maagdenvlieshersteloperaties worden gewoon uitgevoerd in Belgische klinieken op kosten van de Belgische belastingbetaler. Het enige wat er dan waarschijnlijk gebeurt is dat het uitgerokken hymen terug wat wordt aangespannen. Zo kan je na negen kinderen ook terug "maagd" worden naar het schijnt.
Waarom niet, als die herboren maagd zich daar beter bij voelt.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 17:00   #707
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Ik bedoel dit echt niet slecht, maar pas op met zelf diagnoses proberen te stellen, als je denkt dat er echt iets mis is, kan je natuurlijk altijd een psycholoog/psychiater een gesprek met je dochter laten voeren.
Beste Tafelpoot,

Je klinkt paternalistisch zoals een dokter uit de jaren 50 of 60.

Ben je medicus ? Zoja, steun dan gast2.

Laatst gewijzigd door Rudy : 14 augustus 2012 om 17:01.
Oud 14 augustus 2012, 22:27   #708
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Beste Tafelpoot,

Je klinkt paternalistisch zoals een dokter uit de jaren 50 of 60.

Ben je medicus ? Zoja, steun dan gast2.

Ik meld dat men moet oppassen met mentale diagnoses te stellen, wat trouwens bij wet enkel voorbehouden is voor psychologen en psychiaters. Ook Sociaal Werkers en het gros van de welzijnswerkers mogen dit eigenlijk niet, en u vindt dit paternalistisch zoals in de jaren '50 - '60.

Nu is natuurlijk iedereen wel bevoegd om mentale diagnoses te stellen. De manier waar men hier poogt complexe situaties met een portie ongezond boerenverstand, ervaringsdeskundigheid en 'horen zeggen van'- wetenschap van tafel probeert te vegen, begint echt hallucinante vormen aan te nemen.

Ik heb mijn steun al aan gast2 gegeven door oprecht mijn best mogelijke advies mee te geven, dat u en anderen dat niet willen aannemen of vatten vanuit uw 'maar wij hebben gelijk'-gevoel is uw zaak.

en neen, ik kom niet uit de medische maar wel uit de welzijns/sociale sector. Ik lees hier bekende taferelen en daar geef ik dan ook graag mijn mening op. In de eerste plaats om te helpen.
Oud 16 augustus 2012, 21:41   #709
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Het kind gedraagt zich niet zoals we het zouden willen, dus het kind is psychiatrisch gestoord".
Oud 16 augustus 2012, 21:47   #710
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
"Het kind gedraagt zich niet zoals we het zouden willen, dus het kind is psychiatrisch gestoord".
Dat is niet helemaal, of liever, helemaal niet, wat hier gezegd wordt dacht ik.

Het gaat om iets heel ernstigs en iets dat heel gevoelig ligt.

Ik vind uw reactie dan ook niet gepast, tussen deze oceaan van verdriet.

Ik moest het je zeggen. Hier is steun en hulp meer gewenst dan kritiek die nergens op slaat.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 21:58   #711
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht

Ik moest het je zeggen. Hier is steun en hulp meer gewenst dan kritiek die nergens op slaat.

Paulus.
Nounou, jij bent echt te goed voor deze wereld.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 15:32   #712
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Een uitspraak om te onthouden.

Toch een vraag. Wie bedoel je met "we" ?

Als "we" de ouders en familie zijn dan zou ik toch opletten en die ouders en familie niet onderschatten. Ze weten best wat goed is voor hun kroost. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.

Als "we" de overheid is, dan zie ik reden om ruzie te maken.
Oud 17 augustus 2012, 15:38   #713
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Paulus.
Met alle begrip voor je "oceaan van verdriet".

Je praat als iemand vanuit de hoogte een marginaal publiek aanspreekt, met veel blabla waar uiteindelijk niemand een boodschap aan heeft.

Wat stel je dan voor ? Naar gast2 toe, uiteraard.
Oud 17 augustus 2012, 15:59   #714
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met alle begrip voor je "oceaan van verdriet".

Je praat als iemand vanuit de hoogte een marginaal publiek aanspreekt, met veel blabla waar uiteindelijk niemand een boodschap aan heeft.
Jammer dat je het zo ziet. Maar uiteraard gaat deze thread niet over mij.

Citaat:
Wat stel je dan voor ? Naar gast2 toe, uiteraard.
Ik zou het echt niet weten. Dit is niet mijn vakgebied.

Ik kan alleen maar een luisterend oor zijn denk ik en een beetje troost bieden in de mate van het mogelijke op een forum als deze.

Maar ik vind wel dat jij al goede voorstellen gedaan hebt. Beter dan ik zou kunnen. Denk ik.

En ik zie heel veel verdriet. En machteloosheid ook. En bij dat verdriet vind ik bepaalde postings niet echt passen. Een klein beetje begrip voor gast 2, moet kunnen. Wellicht heeft ze er iets aan om haar relaas hier te posten, denk ik, want ze blijft het maar doen.

Het zou jammer zijn dat ook d�*t van haar afgenomen wordt door ongepaste reacties van mensen die alleen maar aandacht voor zichzelf willen. En daar ben jij zeker niet bij Rudy. Nog niet.

Zo denk ik erover en zo zeg ik het ook.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 augustus 2012 om 16:06.
Oud 17 augustus 2012, 16:01   #715
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Een uitspraak om te onthouden.

Toch een vraag. Wie bedoel je met "we" ?

Als "we" de ouders en familie zijn dan zou ik toch opletten en die ouders en familie niet onderschatten. Ze weten best wat goed is voor hun kroost. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.

Als "we" de overheid is, dan zie ik reden om ruzie te maken.
dus iemand met 0 kennis van psychopathische ziektebeelden.
0 kennis van psychosociale problematieken bij jongeren
krijgt een kind en is plots expert op alle vlakken en weet best wat goed voor hun kind is? En is daardoor in één keer bevoegd om te oordelen over het al dan niet psychologisch gestoord zijn? Stevig.
Oud 17 augustus 2012, 16:15   #716
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
dus iemand met 0 kennis van psychopathische ziektebeelden.
0 kennis van psychosociale problematieken bij jongeren
krijgt een kind en is plots expert op alle vlakken en weet best wat goed voor hun kind is? En is daardoor in één keer bevoegd om te oordelen over het al dan niet psychologisch gestoord zijn? Stevig.
Tuurlijk beste Tafelpoot. En zo stevig is dat niet.
Om een gezin te stichten heb je geen kennis nodig. De grootstse debielen kunnen zwanger worden. En die grootste debielen moeten niet worden geviseerd.
Oud 17 augustus 2012, 16:24   #717
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan alleen maar een luisterend oor zijn denk ik en een beetje troost bieden in de mate van het mogelijke op een forum als deze.

Maar ik vind wel dat jij al goede voorstellen gedaan hebt. Beter dan ik zou kunnen. Denk ik.

En ik zie heel veel verdriet. En machteloosheid ook. En bij dat verdriet vind ik bepaalde postings niet echt passen. Een klein beetje begrip voor gast 2, moet kunnen. Wellicht heeft ze er iets aan om haar relaas hier te posten, denk ik, want ze blijft het maar doen.

Het zou jammer zijn dat ook d�*t van haar afgenomen wordt door ongepaste reacties van mensen die alleen maar aandacht voor zichzelf willen. En daar ben jij zeker niet bij Rudy. Nog niet.

Zo denk ik erover en zo zeg ik het ook.

Paulus.
Paulus. Voor de lieve Gods. Er bestaat zoiets als misplaatst medeleven en medelijden. Als ik kanker heb hoeft mij niemand te vertellen dat het wel allemaal in orde komt. Mijn reacties komen nogal crue over, opzettelijk. Ik veronderstel dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Binnen de context van gast2 en haar minderjarige dochter bedoel ik vooral dat je als ouder bij de pinken moet zijn. Niet goedgelovig zijn. Je moet verdorie goed opletten of de staat zal jou leven leiden.

En vooral opletten dat de overheid de schade en kosten niet vergroot. Ik treed Circe bij, ook al vind ik dat ze nogal sterk eenzijdig de moeders verdedigt en vindt dat mannen potentiële klootzakken zijn. Terecht, misschien. Sic.

Laatst gewijzigd door Rudy : 17 augustus 2012 om 16:26.
Oud 17 augustus 2012, 16:37   #718
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulus. Voor de lieve Gods. Er bestaat zoiets als misplaatst medeleven en medelijden. Als ik kanker heb hoeft mij niemand te vertellen dat het wel allemaal in orde komt. Mijn reacties komen nogal crue over, opzettelijk. Ik veronderstel dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Binnen de context van gast2 en haar minderjarige dochter bedoel ik vooral dat je als ouder bij de pinken moet zijn. Niet goedgelovig zijn. Je moet verdorie goed opletten of de staat zal jou leven leiden.

En vooral opletten dat de overheid de schade en kosten niet vergroot. Ik treed Circe bij, ook al vind ik dat ze nogal sterk eenzijdig de moeders verdedigt en vindt dat mannen potentiële klootzakken zijn. Terecht, misschien. Sic.
Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten.

Paulus.
Oud 17 augustus 2012, 17:17   #719
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten.

Paulus.
Bedankt.

Rudy
Oud 17 augustus 2012, 17:52   #720
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kind is 15.

http://www.allesoverseks.be/cms/topi...en-de-wet.aspx

en

Sexueel contact onder de 16 met zowel minderjarigen als volwassen (meerderjarige) personen is dus duidelijk VERBODEN. (lees: de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kind, zeker als het 13.5 is).

Om de pil te krijgen hoef ik nooit in mijn vagina te laten kijken Jantje.

Om te weten of ik zwanger ben gebruikte ik zwangerschapstest en de dokter nam voor alle zekerheid nog een BLOEDTEST. (jeweetwel: hormonenspiegel en zo).
Daarvoor hoeven ze ook niet in mijn vagina te kijken (of dacht je dat daar pijltjes hingen met de weg naar "daar is het ei ingenesteld"????
Er is trouwens nog een aanwijzing om zwangerschap te veronderstellen... dan krijg je je regels niet meer! Dat wist je ook niet zeker?

Op de leeftijd van 15 neemt men normaal ook geen uitstrijkjes om ouderdomskanker vast te stellen Jantje. Dat doet men vanaf veertig.
Djeezes! wat moet ik hier nog allemaal lezen?

Men kan wel zien in de vagina of iemand reeds sexueel contact heeft gehad (met penetratie) of niet. In dit geval gaat het over een kind van 15, waarvan de ouders al twee jaar staan te roepen dat het "vriendje" niet kosher is, maar die langs alle kanten worden genegeerd.
Circe. Ik vraag mij af wat je nu wilt bewijzen. Mijn inziens wil jij tegenover moeders aantonen hoe op een technische manier kan worden bewezen dat de dochter seks heeft gehad. Bof.
En wat met de jonge man van plus twintig ? Die moet uiteraard niets bewijzen.
Zwijg dan liever. Met uw uitleg wordt niemand beter. Integendeel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be