![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tiener gaat dus op gynaecologisch onderzoek om de pil te krijgen. Tegelijk maakt men daar gebruik van om kankeronderzoek te doen en een uitstrijkje te nemen. De bewijsvoering van sexuele contacten tussen de dame en haar dekhengst had moeten gebeuren voor haar 16de verjaardag. Nu is enkel een verklaring van haar en een bekentenis van hem nog de enige mogelijkheid om hem te kunnen vervolgen. Of hij moet in het bezit zijn van naaktfotof's van haar die hij aan derde laat zien, want dat mag pas als ze 18 is en dan enkel fotof's van nadat ze 18 is geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn gewone belgische gynaecologen hoor. die maagdenvlieshersteloperaties worden gewoon uitgevoerd in Belgische klinieken op kosten van de Belgische belastingbetaler. Het enige wat er dan waarschijnlijk gebeurt is dat het uitgerokken hymen terug wat wordt aangespannen. Zo kan je na negen kinderen ook terug "maagd" worden naar het schijnt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.allesoverseks.be/cms/topi...en-de-wet.aspx Citaat:
Citaat:
Sexueel contact onder de 16 met zowel minderjarigen als volwassen (meerderjarige) personen is dus duidelijk VERBODEN. (lees: de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kind, zeker als het 13.5 is). Om de pil te krijgen hoef ik nooit in mijn vagina te laten kijken Jantje. Om te weten of ik zwanger ben gebruikte ik zwangerschapstest en de dokter nam voor alle zekerheid nog een BLOEDTEST. (jeweetwel: hormonenspiegel en zo). Daarvoor hoeven ze ook niet in mijn vagina te kijken (of dacht je dat daar pijltjes hingen met de weg naar "daar is het ei ingenesteld"???? Er is trouwens nog een aanwijzing om zwangerschap te veronderstellen... dan krijg je je regels niet meer! Dat wist je ook niet zeker? Op de leeftijd van 15 neemt men normaal ook geen uitstrijkjes om ouderdomskanker vast te stellen Jantje. Dat doet men vanaf veertig. Djeezes! wat moet ik hier nog allemaal lezen? Men kan wel zien in de vagina of iemand reeds sexueel contact heeft gehad (met penetratie) of niet. In dit geval gaat het over een kind van 15, waarvan de ouders al twee jaar staan te roepen dat het "vriendje" niet kosher is, maar die langs alle kanten worden genegeerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2012 om 11:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ gast2 : toevallig ging ik wat info opzoeken over de "borderline stoornis". Lees even het volledige artikel op wikipedia aub.
Ik kopieer hier een deeltje, dat volgens mij tamelijk herkenbaar is in uw geval: Citaat:
Lees vooral verder om de verschillende types te kunnen herkennen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2012 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je klinkt paternalistisch zoals een dokter uit de jaren 50 of 60. Ben je medicus ? Zoja, steun dan gast2. Laatst gewijzigd door Rudy : 14 augustus 2012 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik meld dat men moet oppassen met mentale diagnoses te stellen, wat trouwens bij wet enkel voorbehouden is voor psychologen en psychiaters. Ook Sociaal Werkers en het gros van de welzijnswerkers mogen dit eigenlijk niet, en u vindt dit paternalistisch zoals in de jaren '50 - '60. Nu is natuurlijk iedereen wel bevoegd om mentale diagnoses te stellen. ![]() Ik heb mijn steun al aan gast2 gegeven door oprecht mijn best mogelijke advies mee te geven, dat u en anderen dat niet willen aannemen of vatten vanuit uw 'maar wij hebben gelijk'-gevoel is uw zaak. en neen, ik kom niet uit de medische maar wel uit de welzijns/sociale sector. Ik lees hier bekende taferelen en daar geef ik dan ook graag mijn mening op. In de eerste plaats om te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om iets heel ernstigs en iets dat heel gevoelig ligt. Ik vind uw reactie dan ook niet gepast, tussen deze oceaan van verdriet. Ik moest het je zeggen. Hier is steun en hulp meer gewenst dan kritiek die nergens op slaat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch een vraag. Wie bedoel je met "we" ? Als "we" de ouders en familie zijn dan zou ik toch opletten en die ouders en familie niet onderschatten. Ze weten best wat goed is voor hun kroost. Het gezin is de hoeksteen van de samenleving. Als "we" de overheid is, dan zie ik reden om ruzie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je praat als iemand vanuit de hoogte een marginaal publiek aanspreekt, met veel blabla waar uiteindelijk niemand een boodschap aan heeft. Wat stel je dan voor ? Naar gast2 toe, uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan alleen maar een luisterend oor zijn denk ik en een beetje troost bieden in de mate van het mogelijke op een forum als deze. Maar ik vind wel dat jij al goede voorstellen gedaan hebt. Beter dan ik zou kunnen. Denk ik. En ik zie heel veel verdriet. En machteloosheid ook. En bij dat verdriet vind ik bepaalde postings niet echt passen. Een klein beetje begrip voor gast 2, moet kunnen. Wellicht heeft ze er iets aan om haar relaas hier te posten, denk ik, want ze blijft het maar doen. Het zou jammer zijn dat ook d�*t van haar afgenomen wordt door ongepaste reacties van mensen die alleen maar aandacht voor zichzelf willen. En daar ben jij zeker niet bij Rudy. Nog niet. Zo denk ik erover en zo zeg ik het ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 augustus 2012 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
0 kennis van psychosociale problematieken bij jongeren krijgt een kind en is plots expert op alle vlakken en weet best wat goed voor hun kind is? En is daardoor in één keer bevoegd om te oordelen over het al dan niet psychologisch gestoord zijn? Stevig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een gezin te stichten heb je geen kennis nodig. De grootstse debielen kunnen zwanger worden. En die grootste debielen moeten niet worden geviseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de context van gast2 en haar minderjarige dochter bedoel ik vooral dat je als ouder bij de pinken moet zijn. Niet goedgelovig zijn. Je moet verdorie goed opletten of de staat zal jou leven leiden. En vooral opletten dat de overheid de schade en kosten niet vergroot. Ik treed Circe bij, ook al vind ik dat ze nogal sterk eenzijdig de moeders verdedigt en vindt dat mannen potentiële klootzakken zijn. Terecht, misschien. Sic. Laatst gewijzigd door Rudy : 17 augustus 2012 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met de jonge man van plus twintig ? Die moet uiteraard niets bewijzen. Zwijg dan liever. Met uw uitleg wordt niemand beter. Integendeel. |
|
![]() |
![]() |