![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er mis is, is dat tov, t.o.v. geschreven moet worden.
![]() |
#342 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een CV bekijken kost ons ook kostbare tijd. Het is dan ook een blijk van respect om te tonen dat je er je tijd in gestoken hebt. Sollicitanten ontvangen voor een gesprek kost nog eens tijd dus je bent zo al selectief om enkel deftige kandidaten over de vloer te krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig moet ik niks van jou dus kan dit me ook weinig schelen. shift staat op dit klavier net iets te onhandig om voor een forum altijd te gebruiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Burger
|
![]() DucDEnghien, tijd om je boeltje te pakken?:
Nee, want elke parlementaire vraag wordt gepubliceerd, net zoals de antwoorden erop door de verschillende partijen. Standaanrd procedure in elk democratisch parlement. Wat is er mis met kritisch te zijn tov taalkennis en taalvaardigheid? In mijn bedrijf verwachten we die eigenschappen, wie die niet heeft kan opkrassen. Sarkozy is er nooit in geslaag om van kandidaat-president naar president te evolueren. Sinds het ontstaan van de 5de republiek tot nu is rechts voor 80% aan de macht geweest. Zelf onder de linkse president Mittérand heeft die laatste drie keren met een rechtse regering moeten werken... De electriciteit werd niet afgesloten omwille van de vlag maar omdat die jongeren een muziekinstallatie gebruikten waar ze zware bassen door lieten schallen, terwijl in het contract (in het... Nee, want het probleem met de installatie dateert van van voor de vlaggefeiten. En het is niet de eigenaar die klacht heeft ingediend voor die vlag, hij was toen al vertrokken naar Zuid-Frankrijk. Een opleiding verpleegkunde duurt minimaal drie jaren en u gaat in de rapte mensen die geen zin hebben verplichten een cursuske te volgen. Ik stel voor dat u dan ook instaat voor de financiële... Van mij krijgen ze onmiddeijk nihil en mijn systeem is veel kostenbesparender, lompie |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Minister-President
|
![]() De domste reacties hier zijn natuurlijk die waar mensen nu berichten gaan scannen op schrijffouten. Zij tonen zeer duidelijk aan dat ze totaal niet begrijpen waar deze discussie eigenlijk over gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hierover:
"I Won't Hire People Who Use Poor Grammar. Here's Why." - Harvard Business Review Half of employers bin job applications with spelling errors - StudentGems
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 augustus 2012 om 21:34. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik lees hier: 1 foutje en het CV gaat in de prullebak (of ja prullenbak, tjonge jonge) Doe jij eens wat aan je schrijfstijl, ik lees 3 keer "tijd" in 3 zinnen, je moet wat variëren met je woorden, komt anders een beetje eentonig (niet zo creatief) over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nog even doorbijten en we zijn er vanaf..dan kennen we enkel nog de smartphone taaltjes.
![]() |
#352 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Nederlandse spelling heeft zoiets van een 130 regels denk ik. Quantummechanica rust op 5 theoremas. Algemene relativiteit op 2 basistheoremas. Wie durft hier te beweren dat hij of zij zelf volledig foutloos kan schrijven ?
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Vertel eens tomlyb, functie en werkgever.
Ik ben benieuwd want het valt mij op dat enkel de laaggeschoolde arbeiders hier een probleem mee hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar hij is een genie in het presenteren en heeft een zeer goed uitstraling. Succes heeft hij wel. Zijn CV wegsmijten zou echt een tragische fout zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |