![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Minister-President
|
![]() Je bedriegt je klanten dus he. A ja, je maakt je klanten wijs dat ze te doen hebben met een ondernemer die kan schrijven.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee ik ben niet zo gek als je denkt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn offertes hebben geen enkele betrekking over mijn persoon , ik verkoop mijzelf niet . ik verkoop een dienst, een product of een project . Mijn offertes gaan dan over wat ik aanbiedt en niet over wat en wie ik ben , en of ik kan schrijven of niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() Moraliteit uit een CV halen?
Als gij dat kunt, Klarekijk, dan zijt ge ne straffe! Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 augustus 2012 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom ik dit vraag is omdat ik zonder enige moeite kan detecteren of de vluchten, routering en terminals kloppen ![]() Laatst gewijzigd door Doa : 18 augustus 2012 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() Ik heb eerlijk gezegd van mijn aannemers nooit een prijsaanvaag binnengekregen die zo afschuwelijk verminkt Nederlands opgesteld was als het gemiddelde bericht van Klarekijk hier. Waarschijnlijk waren de foutschrijvers zo voorzichtig om hun geschrift door hun secretaresse te laten tikken of hertikken, uit respect en beleefdheid voor de aangeschreven firma's.
(en misschien ook een beetje uit schroom). Zo deden die vele self-made mannen dat die ik leerde kende in die branche. Aan de andere kant was Paul Snoek bij Atlas Palen NV dan weer een super-geletterde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() Iemand vroeg eens aan mij:
Ik heb hier een stapel met CV's, ken je een zeer snelle manier om met zekerheid een grote hoeveelheid brolcandidaten te schrappen? Ik zei: ja hoor. Kijk naar de manier hoe ze telefoonnummers opschrijven. Als ze een spatie, streepje of iets anders tussen de cijfers zetten (zoals 0466-67-89-30), mogen ze blijven. Schrijven ze het nummer zonder tussenruimte (0466678930), dan smijt je ze eruit. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 18 augustus 2012 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lekker ongenuanceerd . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ook dat ik nogal straffe bewoordingen gebruik om kracht bij te zetten . Waarom mag Brusselmans en Hugo Claus dat wel , pis- kak - stronten tetten vernoemen ? Nee ernstig . Een degelijk Cv is voor mij niet beperkt tot het invullijstje van Naam- geboortedata - rijbewijs en studiejaren . het zou al jammer zijn deze persoonlijke gegevens niet te kunnen invullen zonder schrijffouten . Maar volgens mij hoort er ook een aanvullende brief bij waar toch iets over je achtergrond en loopbaan en ervaring is in omschreven . dat kan vrij story achtig zijn , een verhaal of meer in blokken direct to the point . Maar daar kan je toch de emotionele betrokkenheid en fierheid of verantwoordelijkheids zin / ingesteldheid in terug vinden . Ik heb in mijn loopbaan tientallen zaken opgelost waar anderen met de handen in het haar zaten , en daar ben ik fier op . Een degelijke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 augustus 2012 om 14:39. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() Ja, daar dacht ik dus aan. En cru is het zeker, maar wat is niet cru bij selecties van sollicitatiebrieven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dan een CV louter beschouwt als een lijstje met je naam geboorte data en plaats , en nog wat andere gegevens , moet je bijzonder incompetent en onzeker zijn om aan je buurman nog te gaan vragen of je de naam van je geboortedorp juist heb geschreven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ho ja in Afrika . adres , zandstraat voorbij kromme boom , scheve hut , onder witte moterkap toyota Crown 1976 Of ze antwoorden gewoon . La bas . Als er daar al een fout in staat , dan zou ik ook beginnen twijfelen of , your age ? nee nee , nog niet , ben Raf of BoxoA1 nog niet tegen gekomen . |
|
![]() |
![]() |