Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 14:02   #461
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Presies . dat klopt .
Je bedriegt je klanten dus he. A ja, je maakt je klanten wijs dat ze te doen hebben met een ondernemer die kan schrijven.

Citaat:
Want een bedrijf dat zijn producten of documenten controleerd voor ze de deur uit gaan is zeer goed bezig .
Maar een sollicitant die zijn producten of documenten controleert voor ze de deur uitgaan kennelijk niet...

Citaat:
Een product controleren en perfect afleveren of de competenties van een persoon verloochenen .
Behalve dan dat 'foutloos kunnen schrijven' geen competentie is waar men naar op zoek is, tenzij het om een communicatiefunctie of journalistieke functie gaat, in welk geval men echt niet je correct geschreven CV als teken dat je foutloos schrijft gebruikt, zoals al een paar keer gezegd, en al even vaak door jou genegeerd. De competentie waar men naar kijkt bij die correcte CV is of je nauwkeurig bent en wat je doet controleert voor het in te leveren.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:05   #462
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
Dus voor de handenarbeiders:
Jullie vinden het een te grote moeite jullie eigen CV nog eens na te lezen en eens door een spellingschecker te laten controleren? Eens laten nalezen door een andere persoon om te kijken of het netjes en duidelijk is is valsspelen? Mooie mentaliteit hebben jullie!

Klarekijk, je kan altijd ter bewijs eens je vluchtnummers (vb UA895) + luchthavens en terminal (ORD T1C - HKG T1) geven
En U gaat die gegevens dan gaan misbruiken om mijn naam op te zoeken en nog meer persoonlijke aanvallen te lanceren ? Of wat andere uit frustratie opgelopen jaloerzigheden om te zetten in uw imoreel gedragspatroon ?

Nee ik ben niet zo gek als je denkt .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:08   #463
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je bedriegt je klanten dus he. A ja, je maakt je klanten wijs dat ze te doen hebben met een ondernemer die kan schrijven.

Maar een sollicitant die zijn producten of documenten controleert voor ze de deur uitgaan kennelijk niet...

Behalve dan dat 'foutloos kunnen schrijven' geen competentie is waar men naar op zoek is, tenzij het om een communicatiefunctie of journalistieke functie gaat, in welk geval men echt niet je correct geschreven CV als teken dat je foutloos schrijft gebruikt, zoals al een paar keer gezegd, en al even vaak door jou genegeerd. De competentie waar men naar kijkt bij die correcte CV is of je nauwkeurig bent en wat je doet controleert voor het in te leveren.
Jij bent echt een overstaanbare moedwillige in twijfel trekkende blinde vink .

Mijn offertes hebben geen enkele betrekking over mijn persoon , ik verkoop mijzelf niet . ik verkoop een dienst, een product of een project .

Mijn offertes gaan dan over wat ik aanbiedt en niet over wat en wie ik ben , en of ik kan schrijven of niet .
Oud 18 augustus 2012, 14:09   #464
Another Jack
Banneling

Standaard

Moraliteit uit een CV halen?
Als gij dat kunt, Klarekijk, dan zijt ge ne straffe!

Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 augustus 2012 om 14:13.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:12   #465
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij bent echt een overstaanbare moedwillige in twijfel trekkende blinde vink .

Mijn offertes hebben geen enkele betrekking over mijn persoon , ik verkoop mijzelf niet . ik verkoop een dienst, een product of een project .

Mijn offertes gaan dan over wat ik aanbiedt en niet over wat en wie ik ben , en of ik kan schrijven of niet .
...en weer de helft niet gelezen se. En dat heeft niks met dyslexie te maken hoor. Wacht, ik post het nog eens, deze keer met het relevante stukje vetgedrukt, in een wanhopige poging je ertoe aan te zetten dat je niet alleen de lettertjes leest, maar ze ook nog eens laar doordringen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Oud 18 augustus 2012, 14:19   #466
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
En U gaat die gegevens dan gaan misbruiken om mijn naam op te zoeken en nog meer persoonlijke aanvallen te lanceren ? Of wat andere uit frustratie opgelopen jaloerzigheden om te zetten in uw imoreel gedragspatroon ?

Nee ik ben niet zo gek als je denkt .
Denk je dat paxlists zo lang worden bijgehouden? ik kan die trouwens enkel van onze maatschappij en partners bekijken.
De enige reden waarom ik dit vraag is omdat ik zonder enige moeite kan detecteren of de vluchten, routering en terminals kloppen

Laatst gewijzigd door Doa : 18 augustus 2012 om 14:20.
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:20   #467
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb eerlijk gezegd van mijn aannemers nooit een prijsaanvaag binnengekregen die zo afschuwelijk verminkt Nederlands opgesteld was als het gemiddelde bericht van Klarekijk hier. Waarschijnlijk waren de foutschrijvers zo voorzichtig om hun geschrift door hun secretaresse te laten tikken of hertikken, uit respect en beleefdheid voor de aangeschreven firma's.
(en misschien ook een beetje uit schroom). Zo deden die vele self-made mannen dat die ik leerde kende in die branche. Aan de andere kant was Paul Snoek bij Atlas Palen NV dan weer een super-geletterde.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:28   #468
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eerlijk gezegd van mijn aannemers nooit een prijsaanvaag binnengekregen die zo afschuwelijk verminkt Nederlands opgesteld was als het gemiddelde bericht van Klarekijk hier. Waarschijnlijk waren de foutschrijvers zo voorzichtig om hun geschrift door hun secretaresse te laten tikken of hertikken, uit respect en beleefdheid voor de aangeschreven firma's.
(en misschien ook een beetje uit schroom). Zo deden die vele self-made mannen dat die ik leerde kende in die branche. Aan de andere kant was Paul Snoek bij Atlas Palen NV dan weer een super-geletterde.
Vergeet niet dat Klarekijk dan ook nog alles zelf in het Vietnamees doet hé. Want dat uitbesteden aan iemand anders is "verraad".
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:33   #469
Восход-1
Banneling

Standaard

Iemand vroeg eens aan mij:

Ik heb hier een stapel met CV's, ken je een zeer snelle manier om met zekerheid een grote hoeveelheid brolcandidaten te schrappen?

Ik zei: ja hoor. Kijk naar de manier hoe ze telefoonnummers opschrijven. Als ze een spatie, streepje of iets anders tussen de cijfers zetten (zoals 0466-67-89-30), mogen ze blijven. Schrijven ze het nummer zonder tussenruimte (0466678930), dan smijt je ze eruit.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 18 augustus 2012 om 14:33.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:34   #470
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht

Ik heb hier een stapel met CV's, ken je een zeer snelle manier om met zekerheid een grote hoeveelheid brolcandidaten te schrappen?

Ik zei: ja hoor. Kijk naar de manier hoe ze telefoonnummers opschrijven. Als ze een spatie, streepje of iets anders tussen de cijfers zetten (zoals 0466-67-89-30), mogen ze blijven. Schrijven ze het nummer zonder tussenruimte (0466678930), dan smijt je ze eruit.

Lekker ongenuanceerd .
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:38   #471
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moraliteit uit een CV halen?
Als gij dat kunt, Klarekijk, dan zijt ge ne straffe!
Er slechte moraliteit insteken zou beter gaan ? Ik zie het U denken .

Ik weet dat ook dat ik nogal straffe bewoordingen gebruik om kracht bij te zetten .

Waarom mag Brusselmans en Hugo Claus dat wel , pis- kak - stronten tetten vernoemen ?

Nee ernstig .

Een degelijk Cv is voor mij niet beperkt tot het invullijstje van Naam- geboortedata - rijbewijs en studiejaren . het zou al jammer zijn deze persoonlijke gegevens niet te kunnen invullen zonder schrijffouten .

Maar volgens mij hoort er ook een aanvullende brief bij waar toch iets over je achtergrond en loopbaan en ervaring is in omschreven .

dat kan vrij story achtig zijn , een verhaal of meer in blokken direct to the point .

Maar daar kan je toch de emotionele betrokkenheid en fierheid of verantwoordelijkheids zin / ingesteldheid in terug vinden .

Ik heb in mijn loopbaan tientallen zaken opgelost waar anderen met de handen in het haar zaten , en daar ben ik fier op .

Een degelijke
Oud 18 augustus 2012, 14:39   #472
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En als er geen telefoonnummer vermeld is?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 augustus 2012 om 14:39.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:40   #473
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een aannemer staat met zijn twee voeten op de werf , zelfs met 18 man personeel is dat nog steeds zo .
Oud 18 augustus 2012, 14:43   #474
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En als er geen telefoonnummer vermeld is?
Het ging in dit geval over sollicitatiebrieven (geen CV's, mijn excuses) waarbij dit probleem zich niet in voldoende grote mate stelde.
Oud 18 augustus 2012, 14:43   #475
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik vind het nogal cru , maar je echt gelijk . het is veel overzichtelijker en veel vlotter foutloos over te nemen als je snel iemand moet bellen , en dat duid dus in zekere zin op orde en georganiseerd zijn .
Oud 18 augustus 2012, 14:44   #476
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Lekker ongenuanceerd .
Nee hoor. Het is behoorlijk irritant om op sneltempo aaneengeplakte nummers in te voeren.
Oud 18 augustus 2012, 14:44   #477
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het nogal cru , maar je echt gelijk . het is veel overzichtelijker en veel vlotter foutloos over te nemen als je snel iemand moet bellen , en dat duid dus in zekere zin op orde en georganiseerd zijn .
Ja, daar dacht ik dus aan. En cru is het zeker, maar wat is niet cru bij selecties van sollicitatiebrieven?
Oud 18 augustus 2012, 14:48   #478
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ging in dit geval over sollicitatiebrieven (geen CV's, mijn excuses) waarbij dit probleem zich niet in voldoende grote mate stelde.
Eigenlijk ben ik ook met deze reactie bijzonder blij , U bent namelijk de eerste die het onderscheid duidelijk aflijnt .

Als je dan een CV louter beschouwt als een lijstje met je naam geboorte data en plaats , en nog wat andere gegevens , moet je bijzonder incompetent en onzeker zijn om aan je buurman nog te gaan vragen of je de naam van je geboortedorp juist heb geschreven
Oud 18 augustus 2012, 15:02   #479
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Eigenlijk ben ik ook met deze reactie bijzonder blij , U bent namelijk de eerste die het onderscheid duidelijk aflijnt .

Als je dan een CV louter beschouwt als een lijstje met je naam geboorte data en plaats , en nog wat andere gegevens , moet je bijzonder incompetent en onzeker zijn om aan je buurman nog te gaan vragen of je de naam van je geboortedorp juist heb geschreven
Euh, heel deze discussie gaat al een hele tijd over zowel de CV als de begeleidende brief.
Oud 18 augustus 2012, 15:16   #480
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Euh, heel deze discussie gaat al een hele tijd over zowel de CV als de begeleidende brief.
Ho , lees jij dat duidelijk in de opener van C2C ?

Ho ja in Afrika . adres , zandstraat voorbij kromme boom , scheve hut , onder witte moterkap toyota Crown 1976

Of ze antwoorden gewoon . La bas .

Als er daar al een fout in staat , dan zou ik ook beginnen twijfelen

of , your age ? nee nee , nog niet , ben Raf of BoxoA1 nog niet tegen gekomen .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be