![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zie niet in waarom dat onmogelijk zou zijn. Op dit forum zitten mensen waarvan ik het nummer vanbuiten ken. Het moeilijkste is trouwens niet het nummer zelf. Het moeilijkste is onthouden welk 04xx-voorvoegsel bij elk nummer past. En nummers die repetitief zijn (veel zelfde patronen en cijfers) zijn moeilijker dan nummers die geen patroon vertonen: Patronen zijn ambigu en leiden tot verwarring. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 18 augustus 2012 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik ben er mee opgegroeid en zie geen valabel alternatief.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Mooi, jij bent dan misschien ook wel relatief intelligent, ik spreek hier over de *meeste* mensen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logica heeft inderdaad geen waarde voor het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2: mensen onthouden toch vanalles? Ik heb al vrij eenvoudige mensen heelder elftallen van UEFA-ploegen horen opsommen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Logica moet niet iets van waarde hebben voor het leven.
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Iedereen 3 voertuigen dan maar. Grotere veilige wagens voor middellange afstanden, een Smart, Tata Nano of dergelijke voor binnenstads transport van goederen, en een fiets voor het kleinere, lichtere werk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, niks wat secondenlijm, heetlijm of 2K lijm niet kan oplossen bij zulke "onopenbare toestanden". Ge wil niet weten hoeveel grasmaaiers, stofzuigers en soortgelijken al niet hersteld geweest zijn door handige harries die wel weten wat ze doen. Dat zijn mensen die je bij een containerpark ziet wegwandelen met een weggegooid stuk gereedschap, om er na een beetje werk, nog jaren plezier van te hebben. Langs de andere kant. Waarom zou je 3 uur steken in't herstellen van een €75 stofzuiger van een ander? Voor mezelf zou ik het nog doen, maar dat een of andere onhandige smurf me komt lastigvallen voor zo'n klusje, dan leg ik het vrolijk uit dat het het sop van de kool niet waard is. Citaat:
Luddisme is geen optie.
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Oplossing zou de 'resource based economy' van Jaques Fresco kunnen zijn, or is he a dreamer?
http://www.youtube.com/watch?v=XDhSgCsD_x8
![]() |
#51 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan het huidige tempo consumeren we 5 planeten Aarde. Overconsumptie noemt men dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus uw 1.4 miljard mensen zullen wat comfort en materiele welvaart mogen inboeten als ze maar 1 aarde mogen gebruiken. Maar da's een ander verhaal. Als U in een grot wil wonen, verlicht met een bijenwassen kaars, ik hou U echt niet tegen.
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laten we inderdaad eens beginnen bij obesitas, de grootste gezondheidscrisis op de planeet - veroorzaakt door overconsumptie, aangevuurd door het militair-industrieel-media-agro-complex, ook wel kapitalisme genoemd. Als ik u goed begrijp moeten we zwart wit denken: iedereen obees, of iedereen een grot in. Ik zeg: laat obese mensen eens minder eten, en herverdeel die energie aan zij die ze nodig hebben. Dan is iedereen gezond en gelukkig, en hebben we geen kilocalorie meer verbruikt. Maar daar moet ge inderdaad wel communist voor zijn. En dat durven veel mensen niet. Daar zijn ze niet moedig genoeg voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het communisme kan werken, maar niet voor een zelfzuchtig soortje als de mens. Misschien wat genetische manipulatie proberen en mieren- of bijengenen in de "brave new citizens" te planten. Misschien dit eens bekijken.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Eerst de proliferatie van voortplantingssex tegen gaan, te vervangen door recreatieve sex. Daarna praten we verder over overconsumptie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helaas kan je een sterke bevolkingsafname op korte termijn enkel bereiken door gruwelijke zaken. Geen verdere bevolkingsaangroei zal, om te beginnen, al een zeer grote uitdaging zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wij forceren een doorbraak inzake energie en distributie, of er staat ons bittere armoede te wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder natuur zal het wel regelen.
Want wat we ook als soort uitvreten, de planeet gaat de baantjes blijven trekken.
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |