![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#20381 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb geschreven (!) dat de meting van de instorting gebaseerd is op de video-beelden van de noorderkant van WTC7. De instorting begint als de hoogste verdieping begint te bewegen in zijn geheel, niet als het penthouse verzakt, niet als er vensters scheuren of barsten. Nu, de eerste 1.75 seconden van de instorting viel de hoogste verdieping van WTC7 over een afstand van 2.2 meter. Nu mag jij, groot genie eens berekenen of dat vrije val is of niet. We wachten alvast glimlachend af. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 augustus 2012 om 17:22. |
|
|
|
|
|
|
#20382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
O ja , laat mij eens een controlled demolition zien waarbij er een gebouw met vrije val instort . Het hele idee dat er bij C.D. sprake is van vrije val is al onzinnig .
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 augustus 2012 om 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#20383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een wonder nog dat de torens niet gelijk waren ingestort !
|
|
|
|
#20384 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan je beter bezighouden met mijn vorige posts #20357 en #20358. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 augustus 2012 om 18:09. |
|||
|
|
|
|
|
#20385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je het allemaal niet begrijpt hoef je hier niet te komen posten hoor. De feiten betreffende de instorting zijn wat ze zijn en ze zijn duidelijk : WTC7 viel (minstens) 40% trager in dan in vrije val. Je kan kronkelen wat je wil, ik kan het bewijzen. Ik heb mijn bron overigens genoemd, wat is jouw bron, of doe je niet aan bronnen? Laatst gewijzigd door parcifal : 24 augustus 2012 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#20387 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Je zoekt altijd in een richting, dat is het probleem met jouw soort. In deze draad zijn er in elk geval meer mensen die in een komplot geloven dan andersom. |
||
|
|
|
|
|
#20388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tsja, Er zijn mensen die zich vele malen normaler gedragen dan deze randdebiel en toch gebannend zijn. Deze vreemde idioot nooit! terwijl hij zelfs bepaalde mensen gedreigd heeft met stenen gooien. Dat zegt wel iets hoor. fris is ie absoluut niet. |
|
|
|
|
|
|
#20389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het eerste dat instort is het east Penthouse, die instorting gaan buiten het zicht binnen verder , daarna pas begint het resterende westelijke penthouse in te storten direct gevolgd door het hele exterieur. Heeft u mijn filmpje bekeken ? Daar zie je namelijk iets op wat andere filmpjes niet laten zien, namelijk de instorting van het east penthouse. totaal 13 seconden. Daar is niets te snel aan O ja , laat mij eens een controlled demolition zien waarbij er een gebouw met vrije val instort . Het hele idee dat er bij C.D. sprake is van vrije val is al onzinnig . __________________
|
|
|
|
#20390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogmaals de gehele video, welke de complot sites u niet laten zien :
http://www.youtube.com/watch?v=CLHwvwJCmgk 13 seconden minimaal !!
|
|
|
#20391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ parcifal
NIST zegt : Citaat:
Natuurlijk zijn de gebeurtenissen die er aan vooraf gingen ook onderzocht.
|
|
|
|
#20392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en dan horen we er opeens niks meer over.
|
|
|
|
#20393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ivm het argument van de truthers over de vrije val, is dat toch het relevante kader? De voorgaande 7 seconden zijn uiteraard geen vrije val, dat zijn buigende kolommen en verschuivende vloerdelen in het gebouw. |
|
|
|
|
|
|
#20394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grappige draad eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#20395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
sommige zeggen alleen "it collapsed in 7 seconds" Maar als je kijkt hoe groot dat east penthouse is, en je ziet het ook echt vallen in het begin en daarna gaat het binnen gewoon verder. Dat vind ik wel deel van de instorting. Ook is het erg van belang voor wat er daarna gebeurd. Maar ik begrijp wel hoe je het bedoeld.
|
|
|
|
#20396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#20397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#20398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een nog betere video van de totale instorting van wtc 7
http://www.youtube.com/watch?v=G86yu...ure=plpp_video Het grote blok op het dak( east penthouse ) stort dus als eerste in
|
|
|
#20399 |
|
Banneling
|
En dan ? Nog steeds meer dan overduidelijk een gecontroleerde instorting. Geen twijfel mogelijk. Misschien was ze niet perfect, maar het filmpje en de instorting blijft alle tekenen vertonen van een controled demolition. Kijk rond op YouTube. Er is geen enkele controled demolition 100% perfect. Zullen we dan maar alle honderden gecontroleerde instortingen die we tot hiertoe gezien hebben op de media maar ineens als fake of gezichtsbedrog aanzien ? Moet wel.
Weet je, voor 9/11 zou geen kat ooit wat in dit filmpje getoond word niet een controled demolition durven genoemd hebben. Nu na 9/11, word 3x achter elkaar exact hetzelfde getoond wat we al honderden keren voordien op TV en op YouTube en andere media gezien hebben en als controlled demolition bestempeld en aangetoond werd, en nu plots is het dat niet meer omdat het er na uitermate grondige analyse zoals enkele debunkers ons willen doen geloven, het er slechts voor 99% uitziet als een controled demolition (en dat 3x achter elkaar WTC1-WTC2 -WTC7). Hoe geloofwaardig is dat nu ? 0% als je 't mij vraagt. Neem je alle andere factoren er dan nog bij wat betreft WTC1 en WTC2 dan is het zelfs totaal onmogelijk dat de 3 torens niet op voorhand van explosieven waren voorzien. Nogmaals jullie zoeken spijkers op laag water en proberen aan te tonen dat bvb WTC7 geen controlled emolition was omdat het er niet 100% op leek, maar slechts 99,9%. Te gek voor woorden vind ik. |
|
|
|
|
|
#20400 |
|
Banneling
|
Dat je vroeg of laat met open ogen in de val zou trappen was vrijwel zeker. Ik geloof dat dit nu gebeurd is. In mijn vorige post geef ik toe dat een gecontroleerde instorting nooit 100% correct is. Voor mij was "bijna" 100% + andere symptonen ook voldoende. Jij probeert tot hiertoe aan te tonen dat het geen gecontroleerde instorting of vrije val is. Goed maar daarom is het nog niet een bijna perfecte en nog steeds een gecontroleerde instorting. Indien we ons bijkomend richten naar alle andere aspecten kan het bijna niets anders dan dat het een gecontroleerde instorting is. 100% analoog aan een gecontroleerde instorting of slechts 99,9% maakt niet uit. En of het gebouw nu 100% of slechts 95% in zijn eigen footprint ineenstort maakt ook weinig uit. Idem met WTC1 en WTC2. Ken jij gebouwen die zo mooi ineenstorten die "bewezen" geen deel uitmaakten van een gecontroleerde instorting ? En kom nu niet af met "Ja, WTC1/WTC2 en WTC7" !!!
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 augustus 2012 om 13:23. |
|
|
|