Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2012, 15:30   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard De draad over "fiscus en De Wever" is vals en misleidend

Het is een pure schande.

De N-VA wil net het omgekeerde als wat de titel in die draad vermeldt.

http://www.n-va.be/nieuws/persberich...scus-almachtig

Daarom een beetje tegengif, in deze tegengif-draad.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 augustus 2012 om 15:31.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 15:34   #2
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is een pure schande.

.
Dat is toch allemaal nergens voor nodig. Iedereen weet ondertussen al lang dat er van Vive niks te verwachten valt. Hij schrijft dat trouwens zelf.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 15:38   #3
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat is toch allemaal nergens voor nodig. Iedereen weet ondertussen al lang dat er van Vive niks te verwachten valt. Hij schrijft dat trouwens zelf.
Domme en irrelevante draden zij niet exclusief voor Vlaams-nationalisten voorbehouden.
Vive is hier een mooi voorbeeld van.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 15:50   #4
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Domme en irrelevante draden zij niet exclusief voor Vlaams-nationalisten voorbehouden.
Hihi, stel je voor dat er een correlatie zou zijn tussen het opstarten van dat soort draden en de politieke ideologie van de opstarter(s)...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 16:11   #5
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De draad over "fiscus en De Wever" is vals en misleidend

.
Inderdaad, er is een foutje, het moest zijn:

Fiscus almachtig dankzij Bart De Zever
Oud 26 augustus 2012, 16:13   #6
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Als niemand reageert op zo'n troldraad zakt die zo weg ...
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 19:24   #7
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Als niemand reageert op zo'n troldraad zakt die zo weg ...
², het is echt hallucinant dat er nog steeds mensen zijn die op VLB zijn getrol ingaan.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 19:39   #8
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een pure schande.

.
...ik heb die draadopening ook gelezen...Ik ben VB sympathisant....ik weet dus hoe het voelt Schooffie....

Even voor de honderdzesendertigduizendste keer herhalen: de Vlaamse pers met de VRT op kop doet dertig jaar niets anders dan zulke leugens over het VB te verspreiden...toen wij Vlaams Nationalisten een minister hadden van media heeft die daar nul komma nul, nada, nikske, nul, zero, nichts, nothing, rien aan gedaan....
Ik weet dat men een ganse partij niet mag afrekenen op zulk een ongelooflijke laffe stommiteit van één man....maar laat mij toe om dit in de context van de hetze hierboven toch nog even te herhalen...het zal niet de laatste keer zijn...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2012 om 19:57.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 19:42   #9
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
...ik heb die draadopening ook gelezen...Ik ben VB sympathisant....ik weet dus hoe het voelt Schooffie....

Even voor de honderdzesendertigduizendste keer herhalen: de Vlaamse pers met de VRT op kop doet dertig jaar niets anders dan zulke leugens over het VB te verspreiden...toen wij Vlaams Nationalisten een minister hadden van media heft die daar nul komma nul, nada, nikske, nul, zero, nichts, nothing, rien aan gedaan....Ik weet dat men een ganse partij niet mag afrekenen op zulk een ongelooflijke laffe stommiteit van één man....maar laat mij toe om dit in de context van de hetze hierboven toch nog even te herhalen...het zal niet de laatste keer zijn...
Nu is zo ene van sport bezig...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 20:00   #10
Fieseler

Standaard

Citaat:
Nu is zo ene van sport bezig...
Is hij daar al even doortastend bezig als bij zijn vorige politieke benoeming?
Moet die gast nu het optimum uitbeelden van de NVA beleidscompetentie?
Oud 26 augustus 2012, 20:09   #11
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Even voor de honderdzesendertigduizendste keer herhalen: de Vlaamse pers met de VRT op kop doet dertig jaar niets anders dan zulke leugens over het VB te verspreiden...toen wij Vlaams Nationalisten een minister hadden van media heeft die daar nul komma nul, nada, nikske, nul, zero, nichts, nothing, rien aan gedaan....
Ik weet dat men een ganse partij niet mag afrekenen op zulk een ongelooflijke laffe stommiteit van één man....maar laat mij toe om dit in de context van de hetze hierboven toch nog even te herhalen...het zal niet de laatste keer zijn...
Hoe kwam dat? Was er iets of iemand die dit onmogelijk maakte? Het zal nog eens gebeuren volgens u. Verliest de partij van deze politicus veld en zal hij straks nog zwakker komen te staan?
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 20:20   #12
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Hoe kwam dat?
Laffe en achterlijke kortzichtigheid, domheid en starre rancune.
MAW: hij was als de dood dat de andere Vlaams Nationalisten een eerlijke behandeling zouden krijgen op het democratische speelveld.
Of nog anders: Hij speelde gewoon de anti-Vlaamse establishmentsfraude mee voor eigen gewin.

In één woord: hij was één van de vele verraders die Vlaanderen rijk is.

Citaat:
Was er iets of iemand die dit onmogelijk maakte?

Alle gevolgen van het opheffen van het cordon mediatique....de toorn van het establishment waarvoor zulk een sujet kruipt inbegrepen...

Citaat:
Het zal nog eens gebeuren volgens u.

Inderdaad, ik zal het blijven herhalen...

Citaat:
Verliest de partij van deze politicus veld en zal hij straks nog zwakker komen te staan?
Tot nu toe heeft zijn verraad een enorme boost gegeven aan zijn politieke carrière...een slag in het gezicht van de Vlaamse democraat...en een enorm cadeau aan het Belgicistische establishment...hij zal bijgevolg nog lang beloond worden met nog meer ministerpostjes...in kruiperigheid kan hij in competitie gaan met Verherstraeten...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2012 om 20:21.
Oud 26 augustus 2012, 20:41   #13
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Fieseler;6299698]
Citaat:
Laffe en achterlijke kortzichtigheid, domheid en starre rancune.
MAW: hij was als de dood dat de andere Vlaams Nationalisten een eerlijke behandeling zouden krijgen op het democratische speelveld.
Of nog anders: Hij speelde gewoon de anti-Vlaamse establishmentsfraude mee voor eigen gewin.

In één woord: hij was één van de vele verraders die Vlaanderen rijk is.

Alle gevolgen van het opheffen van het cordon mediatique....de toorn van het establishment waarvoor zulk een sujet kruipt inbegrepen...

Inderdaad, ik zal het blijven herhalen...

Tot nu toe heeft zijn verraad een enorme boost gegeven aan zijn politieke carrière...een slag in het gezicht van de Vlaamse democraat...en een enorm cadeau aan het Belgicistische establishment...hij zal bijgevolg nog lang beloond worden met nog meer ministerpostjes...in kruiperigheid kan hij in competitie gaan met Verherstraeten...
Met andere woorden deze politicus had niet alleen de hiërarchische mogelijkheid maar bovendien een '100% carte blanche' van zijn coalitiepartners om de VRT tot een neutrale onpartijdig medium om te vormen. En dit zelfs als hierdoor politieke zetbazen van deze coalitiepartners onder het personeel van deze zender uitgerangeerd gingen worden. Maar uit rancune tegen een oppositiepartij deed hij dit niet. Dit viel zodanig in de smaak van de kiezers van de verongelijkte oppositiepartij, dat 2/3 van hen nu voor de partij van deze 'verrader' stemmen. Uw logica is verpletterend.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 23:04   #14
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht

Met andere woorden deze politicus had niet alleen de hiërarchische mogelijkheid maar bovendien een '100% carte blanche' van zijn coalitiepartners om de VRT tot een neutrale onpartijdig medium om te vormen. En dit zelfs als hierdoor politieke zetbazen van deze coalitiepartners onder het personeel van deze zender uitgerangeerd gingen worden. Maar uit rancune tegen een oppositiepartij deed hij dit niet. Dit viel zodanig in de smaak van de kiezers van de verongelijkte oppositiepartij, dat 2/3 van hen nu voor de partij van deze 'verrader' stemmen.
Inderdaad...zoals ik hierboven reeds aanhaalde...zijn verraad en bedrog heeft inderdaad gerendeerd.....of om het met zijn eigen woorden te zeggen: het cordon heeft gewerkt.
Dat diezelfde valsaard ooit voorstelde om de Vlaams nationalistische partij in kwestie gewoon te verbieden zal u wellicht zedig verzwijgen maar ook dat kadert in de bewijslast tegen deze verraderlijke kloothommel.
De vergelijking met Verherstraeten gaat inderdaad volledig op...

Dat u van de situatie in arren moede rappekes een karikatuur wil maken is eigenlijk een metaforische bevestiging van hetgeen in werkelijkheid is gebeurd...maw: ook u heeft het gezien. U bevestigt het in al uw intellectuele onhandigheid zelfs nog eens vetjes...

Citaat:
Uw logica is verpletterend.
logica is altijd verpletterend vriend...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2012 om 23:06.
Oud 17 september 2012, 22:08   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

't Is maar om te zeggen dat die draad misleidend is.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2012, 23:14   #16
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is maar om te zeggen dat die draad misleidend is.

.
Alle verstandige mensen hadden dat ook door.
Zelfs de "misleiders" zelf , tenminste die enkelen die aan de vooropgezette definitie voldoen.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 01:40   #17
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs een Blauwe Ara of Blanke Kaketoe kan soms gelijk hebben - nietwaar Jacky.
Oud 18 september 2012, 01:43   #18
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een pure schande.

Ach - voor een mug hoeft men toch geen tegengif boven te halen?

Viveke heeft geen poot om op te staan dus wormt en wemelt hij maar verder - dat maakt van hem geen gevaarlijke slang hoor.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be