![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, dan zullen we zien wat er gebeurt hé. waarom schrik van op voorhand?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom zouden we niet zaken nog samen kunnen doen zoals pakweg de persoonlijke solidariteit?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de N-VA deze in vraag stelt ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zou ik schrik van moeten hebben ? Dit is reeds in 2010 gepasseerd. De kwalijke gevolgen van het resulterend status quo beleid weegt op de toekomst van ons sociaaleconomisch systeem. Einde 2011 zaten we zonder tegenspraak op de Griekenland route en maakte ik me echt zorgen. Alle chance hebben we een hier een u-turn kunnen maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dan jouw probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft natuurlijk verder geen belang voor de discussie omtrent confederalisme, het toont gewoon aan dat regionale bevoegdheden aan beide kanten van de taalgrens positieve resultaten kan opleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun ultieme doel is de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Waarom naar tussenstappen te gaan terwijl ze juist op termijn niets meer met de Franstaligen willen doen? Als de splitsing van het land komt, kan ik u garanderen dat de contacten tussen de Vlamingen en de Franstaligen nog onbestaander dan nu zijn. Maar bon, het zijn de Vlamingen die zo'n situatie zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stoer,...
Citaat:
Jij stelt de wegen van Vlaanderen ter duscussie als zou er daar een slecht beleid gevoerd zijn. Ewel dan weet ik zeker dat je al lang niet meer in Wallonië bent geweest. want daar is de toestand nog veel erger. Uw argument slaat dus nergens op. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we ons nu schuldig voelen en smeken achter wat contact? Ernstig blijven he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110107_003 In Vlaanderen zijn er nog geen doden gevallen dacht ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat Vlaanderen zelfbeschikking wilt. En dan mag Wallonie blijven sukkelen zo lang het wil, en dan kan Vlaanderen eindelijk aan haar toekomst beginnen werken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 september 2012 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens uit. Ik luister aandachtig wat mijn probleem zou wezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je echt gelooft dat Vlaanderen zelfbeschikking wil moet je mij eens uitleggen waarom BDW keer op keer niet wil ingaan op Plan B wat een referendum inhoudt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 september 2012 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon me plan B en leg even uit waar BDW de macht moet halen om een bindend referendum te organiseren?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 september 2012 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() Da's toch maar een logisch gevolg van het feit dat een land twee democratieën blijkt te hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |