![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de feiten spreken voor zich. Ik zit daar voor niks tussen.
Citaat:
Wel, mij interesseert het wel en ik volg het wel. En ik zeg u, dat er geen enkele indicatie is om aan te nemen dat het om een grap zou gaan. Zelfs Tom Leenaarts, noch de VRT steken zich daarachter weg. Meer nog: Jij bent de eerste en de enige die daar een grap wil van maken. Zoniet, moet je mij maar eens iemand duiden die net als jij dergelijke bewering doet. Maar dat zal je niet doen; We weten beiden waarom. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Whatever. Het is dan ook nog maar half 9 he, niemand heeft dit hier al gelezen.
Wie geeft u gelijk misschien? Daiwa. Tja. Dat is ook niet veel soeps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand anders werd twee dagen geleden al in zijn hemd gezet, door verschillende forummers, toen ie de boycot van de VRT aan het andres van het Vlaams Belang, wou relativeren. Die is het intussen afgedropen. Bovendien heeft u ongelijk wat Daiwa betreft. Ik weet zeker dat u van deze poster veel zou kunnen leren. Omgekeerd ben ik wat minder zeker. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zie niet in wat ik van dom kleinburgerlijk rechts zou kunnen opsteken, die overduidelijk sarcasme niet eens kunnen vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u beweert dat kabouters bestaan, dan moet u dat bewijzen en niet van een ander gaan vragen of hij het tegendeel bewijzen kan. Wie een bewering maakt moet deze kunnen hardmaken. Zeker als hij alleen staat met die bewering. Dus als u beweert dat de uitspraak van Tom Leenaerts onder "humor" valt, dat moet u dat hardmaken. En niet vragen van mij om het tegendeel te bewijzen. Maar u zal dat niet hardmaken. Want er is niemand die uw bewering deelt. Ook Tom Leenaerts zelf niet en ook de VRT niet. Niemand. Alleen jij. Maar ik geef toe, het begint inderdaad komisch te worden. Je bent een meerwaarde voor de amusementsfactor van ons forum. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() Zeg dat wel. Nog altijd niet door dat ik met uw bakkes aan het lachen ben..
Gij kunt gij helemaal niet bewijzen of hij dat nu meende of niet. Ook ik kan dat niet, doch iedereen met gezond verstand kan dit duidelijk opmaken. Waarom dat in theorie niet te bewijzen valt is nogal evident: er is geen video van, we kunnen het niet van zijn lichaamstaal opmaken. Nog valt er in via de tekst wat van op te maken, er ontbreekt elke vorm van intonatie. Dus gij moogt op uwe kop gaan staan, gij kunt dat op geen enkele manier echt bewijzen. Het was heerlijk, u helemaal wild zien te gaan, uzelf proberen te bewijzen wat niet te bewijzen valt. Die Paulus toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het nog niet begrijpt, zeg het dan gewoon. Ik probeer het je dan eens duidelijk te maken met een ander voorbeeld of met andere woorden. Verder wacht ik nog altijd op je eerste argumentatie voor je bewering. Dus als je klaar bent met jezelf uit te lachen, denk daar eens aan. Want anders is de kans groot dat men gaat denken dat u zichzelf probeert er uit te lachen, precies omdat u geen argumentatie hebt. Dat ga je toch niet laten gebeuren? Maar ik begrijp het wel. Lachen, is als een pamper verversen. Het lost niets definitiefs op, maar het maakt de zaken voor een tijdje draaglijker. Is het niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Die Paulus toch.
Kasumi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Versta jij nu echt onder bovenstaande zin, waar je zeker ook de tekst erna moet bijnemen om de context er van te begrijpen, dat het Vlaams Belang je de opdracht zou geven om niet de waarheid te zeggen ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat meende Tom Lenaerts niet echt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen heeft Paulus dat nooit gezegd. ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |