![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je arm (geweest) | |||
ik was en ben arm |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
ik ben lang arm geweest |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
ik ben niet zo lang arm geweest |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
ik ben wisselend arm/niet arm geweest |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
ik ben arm aan het worden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=eno2;6321031]
Citaat:
1 opmerking toch; Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en leer quoten.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 13 september 2012 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]()
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Of je spreekt desondanks je afkomst gebrekkig Nederlands. Als je begrepen had wat er stond, had je nergens zien staan dat ik dat zogenaamd op allochtonen stak. Wèl dat ik (meermaals!!) heb moeten vaststellen dat allochtonen beduidend beter geholpen, gepamperd, opgevangen, ... of hoe je het ook wil noemen worden door onze sociale zekerheid. Terwijl Belgen in de kou blijven staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zolang schort ik mijn oordeel op Laatst gewijzigd door eno2 : 13 september 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het forum zal er met sprongen op vooruit gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg het maar uit, leer liever voor uzelf te zorgen ipv van wat anderen al dan niet krijgen. Altijd maar excuses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij drinkt ook alles op. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 september 2012 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALLE armen moeten geholpen worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien breekt die het kot niet af als die zijn zin niet krijgt. De weg van de minste weerstand is rap gekozen door de sociaal assistentjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Deze draad wordt weer gekaapt door de allochtonen-problematiek.
Ik vroeg al naar de juiste bepalingen voor de OCMW-hulp aan allochtonen. Zolang die niet duidelijk gemaakt worden, moet j e er ook niet over praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken verschillende sociaal assistenten / ambtenaren bij VDAB, RVA, ... zowel puur omwille van de functie waarom ze vervullen (dus het 'professioneel contact') versus enkelen achter de schermen (vrienden of vrienden van vrienden, kennissen, ...) die het beroep uitoefenen. Het contrast kan niet groter zijn natuurlijk: - degenen die ik professioneel te zien krijg zijn superstreng. Als ze de regels die ze beweren toe te passen voor mij zouden toepassen bij bepaalde groepen, geloof me, dan zou er niemand nog leefloon of zelfs maar een werkloosheidsuitkering krijgen! Ik heb bv van één gehoord dat een weduwe met drie kleine kinderen maar moet gaan werken, dat ze geen auto heeft en deze zelfs niet kan betalen, ongediplomeerd is, te oud was op de leeftijd dat ze weduwe werd en net was bevallen van haar laatste kind ... who cares? Dat ik nu arm ben moet ik blijkbaar op haar steken! Zij had moeten gaan werken om me tijdens mijn studies te onderhouden! Geloof me, ik heb opgeworpen dat obvious hopeloze allochtonen vier jaar in opleiding gaan (vierjarige leefloon overeenkomst!!) voor de opleiding winkelbediende!! "Ze doen dat om hun perspectief te verhogen", kreeg ik als antwoord. ![]() ![]() Zelfs als ze al gaan werken als winkelbediende ... moeten die dan eerst vier jaar op onze kosten gaan leven? ... Ik weet niet hoor, maar waarom krijgen zij wel de kans om een diploma te behalen en ik niet? We kunnen beide gaan poetsen. ![]() En nu zou het dan allemaal moeten stoppen voor mij op enkele vakken van mijn diploma... omdat ik ziek ben geweest? Begrijpen wie begrijpen kan? Of ik mag in de prostitutie gaan natuurlijk. ![]() Moet ik nog zeggen dat degene die ik achter de schermen ontmoet of via via ken, ook heel erg duidelijk zijn: allochtonen vervalsen allerlei documenten, intimideren, provoceren, maken boel, dreigen met klachten allerhande, schromen zich niet over hun valse sollicitaties, zetten het kot gewoon in rep en roer als een vdab-bediende iemand bv wil doorgeven aan de rva enz. wegens "werkweigering"enz. Ongeziene taferelen en stoten dat deze mensen daar meemaken, en de frustraties stapelen zich op.... Naar het schijnt zitten er meerdere absoluut aan hun grenzen en is er een zeer groot beloop of toch de wens om te vertrekken ... Tenzij het zelf vreemdelingen zijn, onze sociaal assistenten, als bewakers van onze sociale zekerheid ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2012 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er nu echt niks anders meer om over te klappen dan over allochtonen enzo. Djiez, gelle hebt een saai leven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cheeren voor bepaalde vrouwelijke rondingen mag ook al niet meer... Blijft dus niet veel anders over, en de topicstarter is ook iemand die zich niet aanpast in z'n nieuw thuisland dus 't topic gaat zowieso over allochtonen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |