![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onjuist, daar kledingvoorschriften evenzeer door mensen als bevrijdend ervaren kunnen worden. Als vrouwen dat in alle vrijheid willen aannemen, zie ik geen reden op welke legale en morele basis u het zou kunnen verbieden, tenzij uit slechts een persoonlijk gevoel van afkeer. Alleen is dat laatste niet het richtsnoer voor ons handelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige is het niet de taak of de bevoegdheid om stelling te nemen in een strikt religieus debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I shall say this only trice |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wil U dat deze vrouw -kijken op eigen risico-zo over het straat wandeld? Ik kan U garanderen, als ze goed gegeten heeft, het verdomd koud mag zijn voor ze er last van krijgt.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen verbod op de sluier (wel op de nikaab of boerka), daar het gezicht van de vrouw steeds herkenbaar blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan perfect een "sluier" dragen zonder hoofddoek. Het gebeurd alleen buiten die contekst, en is het een sjaal die gedragen is tegen de weersinvloeden. Maar voor een vrouw zonder hoofddoek, da's gewoon zo geil dat elke "echte" moslim zijn djeleba bevlekt.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind haar benen verdomd sexy. En indien ze zo over het straat gaat lopen, ga ik haar aankijken voor haar niqaab, en dan pas voor dat fantastisch paar benen.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een foto waarbij de moeder overste een nieuwe kloosterlinge de sluier aandoet: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen grond om dit te verbieden. Als vrouwen het hoofd willen bedekken, dan is dat hun recht. Net zoals ook mannen dat recht hebben. Vrouwen mogen met een hoofddoek rondlopen, net zoals dat ook kan met een grote hoed, een hoofdsjaaltje, een joodse sluier, een sluier van een religieuze orde, enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak het onderscheid tussen "hoofddoek", als zijnde een lap stof die over het hoofd geslagen wordt. En de sluier, een stuk textiel dat het aangezicht bedekt. Het kan zijn dat mijn interpretatie niet correct is. Citaat:
langs de andere kant, probeer maar eens met open vizier motorhelm bij een juwelier met inkomsluis binnen te geraken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 september 2012 om 01:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die krijgen de keuze tussen het harem en een Boerka en een begeleider.
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN