![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar niemand twijfelt eraan, maar de volgende dag stond er ook dat het een verzinsel was van de Arabische producer. Dat is ook 100% zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om afleiding zei de Arabier dat de film werd geregisseerd door een Israelische Amerikaan en dat het geld van Joodse financiers kwam. Uiteindelijk bleek dat hij zelf de regisseur was en dat er helemaal geen Joden aan te pas kwamen. De man is bovendien niet onbekend bij het gerecht, heeft al gezeten voor oplichting en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() "Wij" betekende dus een paar tientallen jongeren. En de liefde voor de profeet leek ook geen zee van mensen te betrekken. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb het filmpje waar de Moslimgemeenschap zich weer zo druk over maakt eens bekeken op Youtube en begrijp niet je zo'n onnozel en slecht gemaakt ding ook maar in de verste verte ernstig kan nemen. Voor mij betekent dit alleen maar dat je dan geen al te sterk geloof hebt. Lange tenen duiden gewoonlijk op verregaande onzekerheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maw we mogen geen films �* la Life Of Brian over de islam maken? Of er vallen direkt wat doden? Zegt meer over de islam en z'n aanhangers dan over de maker van de film me dunkt. ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 september 2012 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er in Iran weer een homo wordt opgehangen, mag de holebivereniging dan Borgerhout intrekken en een aantal Moslims doden; omdat in Iran een homo werd opgehangen? Of vind u dan dat ondanks de dood van een homoseksueel wat evengoed beledigend is voor holebi's hier, je niet mag overgaan tot geweld, ookal keur je het doden van homoseksuelen af? Vergeet niet dat we het hebben over een filmpje! ![]() Moslims moeten leren relativeren, ik verwacht niet dat moslims in moslimlanden geen kritiek hebben op Westerse waarden, dat mag gerust, maar door middel van geweld opleggen dat wij Mohammed moeten respecteren en dus onze cultuur moeten opgeven, onze traditie van spot drijven met religie? Echt niet! Ik hoef die profeet niet te respecteren, ik hoef die man niet eens als profeet te zien, en wanneer ik daar uiting aan geef, capituleer je wanneer je zegt" dat geweld heb je nu zelf afgeroepen". Dat geweld blijft het probleem en niet de manier waarop mensen een religie belachelijk maken. Wat niet wil zeggen dat ik persoonlijk vind dat die provocatie nodig is of getuigt van smaak of zelfs maar opvoeding , maar de vrijheid om dit te doen;die zal ik verdedigen. Anders zet je jezelf doodsimpel in een dictatuur van haram en halal! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(niet mijn mening hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men wil inderdaad mogelijk het bloed van miljoenen christenen offeren.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 september 2012 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn de moslims al langer aan begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De joden willen mogelijk eerst de christenen laten afslachten om zo de aandacht af te leiden.
![]() |
#416 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De Moslims vervolgen en vermoorden Christenen en wanneer het kan, dan vermoorden ze Joden. Verder zitten ze elkaar af te slachten dat het niet meer schoon is. Maar dat hebt u zelf ook door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() U.S. scrambles to rush spies, drones to Libya in wake of Consulate attack
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoge voedselprijzen zullen uiteindelijk overal voor onrusten zorgen. Beginnende in Afrika en Azië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |