![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, dit lees ik in één en hetzelfde artikel:
Citaat:
Neen, wat de centen betreft, moet Vlaanderen het hoofd buigen en zeer nederig slikken en betalen ... En andere Vlaamse partijen moeten maar één ding doen: buiten en slikken voor de tsjeven. http://www.standaard.be/artikel/deta...20914_00296990 . titel: ‘N-VA moet zich loyaal opstellen' Eric Van Rompuy (CD&V) zet aanval in Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Alle kanonnen worden in stelling gebracht , enkel en alleen om te schieten op de NVA!! Zitten er dan echt geen verstandige mensen meer in die andere partijen die inzien dat die aanvallen meer kwaad dan goed doen aan hun eigen partij???
Zien ze niet in dat die projectielen in hun eigen rangen ontploffen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V die zich tegen de Vlaamse kinderbijslag keert. Dat is van een nog ergere graad van kazakkendraaierij dan de SPA en Groen! die zich tegen de Oosterweelverbinding keerden. Ericske geraakt hoe langer hoe meer de trappers kwijt heb ik zo de indruk. Elke dag maar kappen op de N-VA, daarbij zijn eigen CD&V programma 100% verloochenend. Je moet het maar kunnen.
Een oude, verbitterde mislukkeling van een politicus, terend op de haat dat hij in 2009 als politiek afscheidscadeau geen ministerke mocht worden. Trieste plant.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens uw eigen opvattingen is dat allemaal demokratisch beslist, dus waarover neut ge?
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 15 september 2012 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig heb ik bijvoorbeeld geen goesting om te neuten over de peilingen. En gij ? Neut gij over de dingen waarvoor gij goesting hebt om te neuten? Of vraagt ge eerst aan uw schoonmoeder of ge moogt neuten ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Als ik me niet vergis was ook Bart De Wever het in zijn nogal kort en snel van het tafel geschoven voorstel eens met die manier van besparen. Meer bevoegdheden overhevelen dan geld (zelfs maar 16 miljard in het voorstel De Wever en ik veronderstel meer bevoegdheden). Iedereen was het er namelijk over eens dat onder Verafstoot namelijk het omgekeerde gebeurd was en dat de gewesten in het geld zwommen.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 15 september 2012 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat klopt en waarschijnlijk zaten er in Bart De Wevers voorstel meer responsabilisering verwerkt. Maar ik weerleg gewoon Schoofzaks rare kronkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euh - aangezien er geen grote Van Rompuy is; mag ik concluderen dat Herman de nog kleinere Van Rompuy is?
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar dat ze in een race zitten met de Zanderisten om te zien wie als eerste onder de kiesdrempel kan duiken.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de staatshervormingen gerealiseerd onder Verhofstadt werd het onroerend goed overgeheveld. Vlaanderen is hier veel sneller gegaan in de privatisering. Onder meer door de de verkoop aan Telenet Vlaanderen en Electrabel. Dit was goed voor de Vlaamse begroting en deze van de intercommunales te spijzen maar het waren eenmalige maatregelen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit twee jaar leeftijdsverschil tussen die twee. Dat is al. .
|
![]() |
![]() |