Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2012, 20:47   #41
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries Bekijk bericht
Ik vind het een eer om flamingant genoemd te worden. U, Belgicist, heeft er een probleem mee om met België gelinkt te worden. U houdt niet van hetgeen waar u propaganda voor maakt. U schaamt u ervoor.
Dat is gewoonweg niet waar. Het is niet omdat jij een probleem hebt met het woord Belg dat wij het plezant moeten vinden om met een term "belgicist" te worden omschreven. Ik zie daar ook de lol niet van in.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 20:53   #42
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Banken of kapitalisme reglementeren is een linkiewinkie standpunt.
Il Duca ha parlato...

Een "e" te kort geschoten blijkbaar.
Oud 18 september 2012, 20:56   #43
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dat is gewoonweg niet waar. Het is niet omdat jij een probleem hebt met het woord Belg dat wij het plezant moeten vinden om met een term "belgicist" te worden omschreven. Ik zie daar ook de lol niet van in.
Ocharme. De Belgicisten worden niet graag Belgicist genoemd.

Awel Peter, en gij zijt zeker iemand met verstand; wilt ge Belgie behouden of een onafhankelijk Vlaanderen?

Tja als ge uzelf in het eerste kamp situeert, dan zijt ge een Belgicist, of ge dat graag hebt of niet.
Oud 18 september 2012, 20:59   #44
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ocharme. De Belgicisten worden niet graag Belgicist genoemd.

Awel Peter, en gij zijt zeker iemand met verstand; wilt ge Belgie behouden of een onafhankelijk Vlaanderen?

Tja als ge uzelf in het eerste kamp situeert, dan zijt ge een Belgicist, of ge dat graag hebt of niet.
Als Waal word ik niet graag Belgicist genoemd. Geassocieerd worden met het vlaams drek is niet grappig.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 20:59   #45
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Betere onderhandelaars dan de huisnegerpartijen, niet de Vlamingen.

Trouwens Ron Paul is a) Zo zot als iets en B) Een racist en C) Een loser (zie the primaries).
Speciaal voor jou laat ik mijn avatar nog wat staan. Het is namelijk niet de eerste keer dat je eraan stoort.

Ron Paul is noch gek, (1 van de weinige Amerikaanse politici die tegenstander is van de verschillende oorlogen) noch een racist (die zogenaamde brieven van 25 jaar geleden heeft hij niet eens zelf geschreven) en noch een loser. (in alle staten heeft hij stemmen bijgewonnen en zijn standpunten zijn vandaag bekend bij een groot publiek. Bovendien beschouw ik iemand die niet als eerste eindigt bij een voorverkiezing alles behalve als een loser. Er zijn trouwens nog andere zaken dan verkiezingen).

Het feit dat u een oorlogscrimineel als Barack Obama steunt, zegt meer over u.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 21:01   #46
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Banken of kapitalisme reglementeren is een linkiewinkie standpunt.
Tja, aangezien gij nog rechtser zijt dan Djingis Chan - of Dzjengis Khan voor de colonialisten - verwondert het mij niet dat ge zoiets zegt.

Bedankt van mij des te redelijker te doen lijken.
Oud 18 september 2012, 21:06   #47
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Tja, aangezien gij nog rechtser zijt dan Djingis Chan - of Dzjengis Khan voor de colonialisten - verwondert het mij niet dat ge zoiets zegt.

Bedankt van mij des te redelijker te doen lijken.
Djingis Chan wist noch wat links noch wat rechts was. Hij kende slechts full force ahead.
Oud 18 september 2012, 21:27   #48
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Speciaal voor jou laat ik mijn avatar nog wat staan. Het is namelijk niet de eerste keer dat je eraan stoort.
Och het stoort me niet.

Als ge met de vlag van een racistist, zot en loser wilt zwaaien, mij niet gelaten hoor.

Die pippo gelooft niet evolutie, wilt heroine legaliseren, denkt dat centrale banken afschaffen een goed idee zou zijn (nb Somalie is het enige land dat geen Cb heeft), hij wilt dat we een willekeurige stof (goud) gebruiken als munt etc etc etc.

Hij werd door zelfs de zotte, haatvolle Teabaggers uitgespuwd.

Citaat:
Ron Paul is noch gek, (1 van de weinige Amerikaanse politici die tegenstander is van de verschillende oorlogen)
Umm, ja mijn grootvaders klok zonder mechanisme geeft ook twee keer per dag de juiste tijd hé.

Citaat:
noch een racist (die zogenaamde brieven van 25 jaar geleden heeft hij niet eens zelf geschreven)
Lol. JZelfs als ge dat verhaal gelooft, dan heeft hij wel zijn naam, zijn nieuwsbrieven en zijn geld terbeschikking van racisten gesteld. Dat is veel beter, want hijs is geen racist, enkel iemand die racisme uitbuit voor zijn eigenbelang.

Citaat:
en noch een loser.
Wie door een robot als Romney, het vieze slijm van anale seks (Santorum - google it) en een afgezaagde profiteur van een salamander (Gingrich) verslagen wordt is wel echt een loser hoor.

Citaat:
in alle staten heeft hij stemmen bijgewonnen en zijn standpunten zijn vandaag bekend bij een groot publiek.
Tja als ge vorige keer drie procent haalde is het niet moeilijk vooruit te gaan. En ja zijn meningen zijn nu bekend bij het groot publiek. En ze hebben die meningen onmiddelijk naar de vuilbak verwezen.

Citaat:
Bovendien beschouw ik iemand die niet als eerste eindigt bij een voorverkiezing alles behalve als een loser.
Tja want iemand die vierdes eindigt is de winnaar! Republikeinen lachten al vaker met ons, die zo dom waren om in de 'reality based comunity' te leven. Looooool.

Citaat:
Er zijn trouwens nog andere zaken dan verkiezingen.
Umm, als ge politiek doet in een democratie, niet echt hoor.

Citaat:
Het feit dat u een oorlogscrimineel als Barack Obama steunt, zegt meer over u.
Ik draag nog steeds mijn Europeans for Change T-shirts hoor, geen probleem.

En ik vrees dat het Bu$h was die de oorlogscrimineel was:

een onnodige oorlog in Irak, het verknoeien van de oorlogen in Irak en Afghanistan, het uitleveren van gevangen die bekend waren wegens hun martelpraktijken, waterboarden, Abu Ghraib, spioneren op zijn landgenoten etc etc.

Obama heeft een einde gemaakt aan de oorlog in Irak, heeft een plan om hetzelfde te doen in Afghanistan, heeft de terrorist en moordenaar Khadaffi helpen afzetten - ZONDER EEN BEZETTING, oh en ook zonder doden onder Amerikaanse of NAVO soldaten, Obama bin Biden, oops even Republispeak gebruikt, Osama bin Laden gedood, en tevens ook op stille wijze steun verleend aan de Afrikaanse troepen in Somalie die daar goed op weg zijn om een einde te maken aan de doodelijke anarchie daar - maar rabiateer gerust verder hoor. Het helpt mij te bewijzen wat voor zotten de Paulistas zijn.
Oud 18 september 2012, 21:28   #49
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Djingis Chan wist noch wat links noch wat rechts was. Hij kende slechts full force ahead.
Pff - middelmatige soundbite, en verder slaat dat op niets.

Salvadorii scores this: Four Fat-ass Fails.
Oud 18 september 2012, 21:32   #50
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Pff - middelmatige soundbite, en verder slaat dat op niets.

Salvadorii scores this: Four Fat-ass Fails.
Je mag de mensen verwittigen als de je de vijfde Duvel door je neusgaten begint te spoelen.
Oud 18 september 2012, 21:39   #51
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als Waal word ik niet graag Belgicist genoemd. Geassocieerd worden met het vlaams drek is niet grappig.
Tja pech. Zodra er in Gallo-Hangmatie een partij opstaat die verantwoordelijk wilt opnemen voor hun eigen toekomst, zonder ons en zonders ons geld - maw zodra er een Waalse partij is die zich als een volwassene wilt gedragen, dan pas zult ge niet langer een Belgicist zijn.

Maar geen erg, binnenkort is het gedaan met Belgie.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 september 2012 om 21:40.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 21:41   #52
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je mag de mensen verwittigen als de je de vijfde Duvel door je neusgaten begint te spoelen.
Tja dat is uw niveau he.

Salvadorii scores this; Five Fat-ass Fails
Oud 18 september 2012, 21:41   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ons politiek territorialiteitsgevoelen ligt nogal wat lager dan die communistisch gezinde Chinezen.
Wat we nu beleven, is de vrucht van anti-Japanse ideologie die in de Chinese scholen wordt verkondigd. Iets om na te volgen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 21:45   #54
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Tja pech. Zodra er in Gallo-Hangmatie een partij opstaat die verantwoordelijk wilt opnemen voor hun eigen toekomst, zonder ons en zonders ons geld - maw zodra er een Waalse partij is die zich als een volwassene wilt gedragen, dan pas zult ge niet langer een Belgicist zijn.

Maar geen erg, binnenkort is het gedaan met Belgie.
Ik heb me als Waal volwassen gedragen. In mijn bedrijf valt er noch een vlaamse leverancier noch een vlaamse medewerker meer te bespeuren.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 18 september 2012 om 21:46.
Oud 18 september 2012, 21:56   #55
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb me als Waal volwassen gedragen. In mijn bedrijf valt er noch een vlaamse leverancier noch een vlaamse medewerker meer te bespeuren.
Dat ge daar fier op zijt bewijst gewoon voor de zoveelste keer dat Wallonie iets is dat we beter kwijt zijn.

Ik zou nooit fier zijn van geen franstaligen in mijn bedrijf te hebben. Meritocratie, weet u.

Maar zo kennen we de franstaligen ondertussen.
Oud 18 september 2012, 21:57   #56
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat we nu beleven, is de vrucht van anti-Japanse ideologie die in de Chinese scholen wordt verkondigd. Iets om na te volgen?
Het lijkt me duidelijk van niet, zie ook mijn eerste posts in deze draad.
Oud 19 september 2012, 09:30   #57
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik draag nog steeds mijn Europeans for Change T-shirts hoor, geen probleem.

En ik vrees dat het Bu$h was die de oorlogscrimineel was:

een onnodige oorlog in Irak, het verknoeien van de oorlogen in Irak en Afghanistan, het uitleveren van gevangen die bekend waren wegens hun martelpraktijken, waterboarden, Abu Ghraib, spioneren op zijn landgenoten etc etc.

Obama heeft een einde gemaakt aan de oorlog in Irak, heeft een plan om hetzelfde te doen in Afghanistan, heeft de terrorist en moordenaar Khadaffi helpen afzetten - ZONDER EEN BEZETTING, oh en ook zonder doden onder Amerikaanse of NAVO soldaten, Obama bin Biden, oops even Republispeak gebruikt, Osama bin Laden gedood, en tevens ook op stille wijze steun verleend aan de Afrikaanse troepen in Somalie die daar goed op weg zijn om een einde te maken aan de doodelijke anarchie daar - maar rabiateer gerust verder hoor. Het helpt mij te bewijzen wat voor zotten de Paulistas zijn.
Obama heeft geen enkele intentie om de oorlog in Afghanistan te beëindigen, ondanks eerdere beloften is Guantanamo nog steeds geopend, heeft een nieuwe oorlog in Libië gesteund (denk je nu werkelijk dat de rebellen beter zijn dan Khadaffi?), steunt The Patriot Act, heeft (illegale) drones ingezet die verantwoordelijk zijn voor onschuldige doden en is de zoveelste president die Israëlische politiek verder steunt. (kijk maar naar zijn reactie op de Palestijnse vraag om lid te kunnen worden van de VN).

Change? Ik dacht het niet. Ron Paul is tegenstander van al deze zaken en dan durf jij hem nog een gek noemen.

Over het zogenaamde racistisch gehalte van Paul; dit heeft hij een paar jaar geleden gezegd tijdens een debat: "I think that today in our cities, minorities are punished unfairly in the war on drugs." Een racist zou nooit zoiets zeggen.

En over de verkiezingen: hij heeft 12 verkiezingen gewonnen voor het Huis van Afgevaardigden. Hij heeft een pak meer verkiezingen gewonnen dan Obama.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 09:36   #58
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ons politiek territorialiteitsgevoelen ligt nogal wat lager dan die communistisch gezinde Chinezen.
Er wordt wat aan hun grenzen geprutst, ergens op een paar godvergeten eilanden, en ... fabrieken sluiten uit voorzichtigheid.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120918_006
Die eilandjes kunnen dan wel godvergeten zijn maar wat er daar in de bodem zit is dat allerminst.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 09:38   #59
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kleutermentaliteit is het enige wat met u geassocieerd kan worden. Kleuters hebben trouwens ook vaak fictieve vriendjes, een beetje zoals uw bedrijfje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2012, 09:42   #60
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Als u de term belgicist in verband met u een probleem vindt, dan hebt u ook een probleem om met België gelinkt te worden. U kan dat ontkennen zo veel u wilt, maar de perceptie blijft.
Robrecht de Fries is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be