![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() die man kan evengoed overvallen zijn geweest achter mijn hoek, ik word niet wijzer van een foto zonder bron jij dan wel? edit misschien kreeg ie wel een projectiel van de betogers tegen zijn hoofd...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 27 september 2012 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat echter niet normaal is, dat ze 2! van die kerels in die massa selecteren om er uit te halen... Wegens hun gedrag he!? (het was niet het soort betoginkje waar ze zomaar voor de fun mensen arresteren en afzonderen, ze waren duidelijk niet in de overmacht) Die flikken waren volgens mij goed aan het "riot-ten". Anders halen hun oproer-collega's hen er niet op die manier uit. Hun reden daarvoor laat ik in het midden. Maar het stemt tot denken. Politiemensen zijn geacht te doen wat er van hen gevraagd wordt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk is dit wel normaal aangezien die mannen in de buurt van de leiders of agressievelingen moeten staan, heb het trouwens ZELF meegemaakt bij een voetbalwedstrijd toen een spotter werd aangepakt door zijn collega's, hilarisch natuurlijk...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken landen, door de Westerse wereld als onbeschaafd beschouwd, waar het politiegeweld zulke vormen NIET aanneemt ondanks de woede van de betogers.
Bravo España, Proficiat Europa, doe zo voort... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Rellend dragend een kledingstuk of gadget van volkeren uit het zuiden of in hennep, of rasta's, of t-shirt met 'linkse' symboliek, of drugsogen, of een doek voor de mond, ...
sommige worden ook door rechts gedragen maar die zijn er natuurlijk niet op betogingen van eerder links ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het prefereren van betogingen die daadwerkelijk invloed hebben, grapjas.
![]() Relletjes hoeven dus niet beperkt te blijven tot enkel wat voetbalhooliganisme van domme groepjes heethoofden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben geen 100 undercovers he? Als ze er 2 arresteren, dan hebben ze er misschien nog 6 over, da's meer dan 25% van hun undercover-effectieven. De bedoeling is dat die gasten zoveel mogelijk info inwinnen en dus ook zo lang mogelijk, dus liefst zo lang als de betoging duurt, kunnen meespelen. Als je in de film bekijkt op welke wijze ze de tweede uit de nest halen... Die gast heeft minstens met iets naar de oproerpolitie gesmeten, of de massa opgejut. Hij is een van de enige voor wie ze het risico nemen hem uit de meute te plukken. Los van het al dan niet overdadig geweld, vèèl mensen arresteren ze niet he!? Men ranselt terug in rij. Maar die éne, net die dat flik blijkt te zijn, die moest er uit. Dìe gast moesten ze hebben, en niet zomaar.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U hebt uw punt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms pakken de burgers deze kerels aan en dan hebben ze police ID en walky talky op zak, en hun police boots doen ze nooit uit ! ![]() Dus kijk naar het herkenbaar schoeisel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al, gezien het feit hoe de Spaanse regering hun land in spoedtempo naar een Griekenland in het kwadraat leidt, hebben de manifestanten zich uiterst rustig gedragen in deze ondermaatse betoging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() Wie is dat meisje ? Je lief of je dochter ?
![]() |
#236 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die streaming video link had ik neergezet zodat geinteresseerden op die manier mee konden kijken. Het is me een raadsel waarom je dat probeert te verdraaien tot dat ik er niet zelf bij geweest zou zijn.
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Schepen
|
![]() Het klopt wat eno2 zegt: ik woon idd in Madrid. Hartje centrum notabene, dus dicht bij de protesten. Ik woon overigens niet lang meer in Madrid.
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |