![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u bent dan ook een fan van relschoppers ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 is inderdaad wat veel zal eerder 20 a 30 zijn
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Schepen
|
![]() Ja, dankjewel. Ik dacht voor de zekerheid het zelf ook nog maar eens te benadrukken.
groet, che20 Laatst gewijzigd door che20 : 27 september 2012 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Mijn tijd hier zit er wel zo'n beetje op, en de economische situatie houdt niet over, vandaar.
![]() |
![]() |
#245 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De laatste was die van eergisteren, 25 september. De eerste was de betoging tegen abortus. Dat was een van de grootste. Verder heb ik het geluk gehad bij de betoging te zijn geweest die leidde tot 15M. Dat was ook een hele grote. Bestond uit de "gewone spanjaard". Families, ouden-van-dagen, mensen die uit hun werk kwamen, studenten, etc. Dat duurde heel even, hooguit een paar dagen, en toen werd het overgenomen door anarchisten die een kamp bouwden op Sol. Het massale was er toen snel af, en veel mensen die de oorspronkelijke betoging steunden, stonden niet achter het tentenkamp. Het kamp heeft maanden gestaan op Sol, en besloeg vrijwel het hele plein. Er werden zelfs plattegronden geprint om de weg te vinden in het kamp. Ik ben er in die tijd tientallen keren doorheen gelopen. Ik heb ook protesten gezien tijdens de katholieke jeugddagen. In die tijd gebeurde nog iets opvallends: het kamp op Sol was vanwege die dagen geruimd, maar een klein restje was er nog. Katholieke jongeren meenden toen ook een standje op te kunnen richten op Sol (tegen abortus). In eerste instantie mocht dat niet van de politie, maar de katholieken kregen steun van de anarchisten, die van mening waren dat iedereen mocht demonstreren. Vervolgens bleef er een tijd een standje van anarchisten en een van katholieken staan. Ik ben verder bij de demonstraties geweest van de algemene stakingen, en van 1 mei, en iets met de constitutie oid. Verder nog allerlei kleinere protesten gezien, onlangs nog de omroepmedewerkers die ontslagen zouden worden. Man of 50, politiewagentje ervoor, en een erachter, en dat was het. Dat was het geloof ik wel zo'n beetje.
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Ik roep niet op tot geweld, ik zeg dat het gerechtvaardigd is. Ik kan perfect begrijpen dat tienduizenden de straat op trekken om te protesteren en daarbij de confrontatie willen aangaan met de krachten van het status-quo, in de eerste plaats de uitvoerende ambtenaren van de politie die de wil van de machthebbers moeten veiligstellen.
Laatst gewijzigd door -Jo- : 28 september 2012 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vooral de echte oorzaken niet bij naam noemen. Zo kennen we de rechtse bier- en pinhelmnationalistjes wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu je blijkbaar werk hebt, ben je dit snel vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu al beslist de EU-moloch over zowat 75% (!!! Waar is uw autonomie???) van wat in de nationale parlementen nog goedgekeurd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan dit dubbelzinnig hypocriet standpunt ? Een beetje rel schoppen mag niet, maar een souverein land aanvallen mbv AQ-terroristen is fijn. De terroristen in Libie steunde U ook... Maar nee, een leeg blikje frisdrank gooien in Spanje, dat gaat voor U over de rode lijn. ![]() Het is trouwens opvallend hoe bepaalde aanslepende problematiek plotseling opgelost kan worden, dankzij een beetje chaos (of is de zogenaamde "ordo ab chao" reeds geoctrooieerd door een bepaalde groep ?) . Het mes snijdt aan twee kanten. ![]() Verder verwoordt @Jo het perfect : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan men beter even wild om zich heen slaan, like a wild monkey. Maar ik zie dat Uw aapje rustig en gemoedzaam is. ZEN & peace, bro. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja op die anti-abortus betogingen kloppen de flikken idd nooit. Man man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |