![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Dit zijn windhonden, en wanneer ze niet goed meer racen of verliezen krijgen ze een beurt van het baasje en zijn vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens zag ik evenmin een stierengevecht noch wil dat ooit zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/w3WvFaG2j8E
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 4 oktober 2012 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe dom ben je om midden in de looprun van een stier te gaan staan? Hij moet toch ook gezien hebben dat er nog niemand was om dat beest af te leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn motto is: een dier laat je in zijn of haar waarde, ook wanneer je van plan bent dat dier op te eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de Vlaamse cultuur betreft zou ik aan vogelkwekers het verbod willen opleggen om twee verschillende soorten met elkaar te doen kweken en deel te nemen aan tentoonstellingen met deze steriele hybriden, die na de tentoonstellingen de kop omgedraaid krijgen. Nu die vogelclubs en tentoonstellingen zijn in steile afgang want zelfs de keurmeesters kunnen niet meer aan de kleurvarianten aan uit. Een groenvink met een kanarie... Ze hebben zowat alles uitgeprobeerd dat te proberen viel. Aziaten (ik weet niet of het Chinezen of Japanners waren); een tijger met een leeuw, of was het een tijger met een luipaard. Enfin, maakt niet uit. Wansmakelijk is dat. Vooral omdat ze vooraf al weten dat die beesten steriel zijn. Het zal gaan om dat pelske, denk ik. En zovele jongen die dan nog eens gecrepeerd zijn eer er een jong blijft leven. Neen, ik hou niet van bepaalde elementen in vele culturen, incluis de mijne. Er zijn voldoende constructieve elementen in vele culturen om koaf te maken met de destructieve, perverse elementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Dat afschuwelijk fenomeen is al jaren bekend in heel Europa. De macho's op hun best.
Zit je in die Spaanse subcultuur dan ben je geen man als je geen windhond kan ophangen en levend stropen. Of de ogen kan uitsteken. Het zou me niet verwonderen als het voor jongens een deel van een inwijdingsritueel zou zijn. Ik ben van niks meer verbaasd als het de mensheid betreft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stop je er zelf niet mee, schatje?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |