![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het was geen opzet, daar kunt u van uitgaan. Romney heeft gewoon uitstekend gedebateerd en Obama was zwak, net als zijn Presidentschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ondanks dat de kans nog steeds groter is dat Obama herverkozen wordt, Romney is nog steeds alive en kicking, met een tweede adem voor zijn campagne. Die Obama is echt een loser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de waslijst aan cock ups die op het internet te vinden zijn over hem?? Selective reading skills much? Die Romney is één van de meest ignorante amerikanen die de wereld ooit leren kennen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Selective reading skills much? Dat de pers vooral anti-Romney is hoeft u mij niet te melden, dat weet ieder mens (behalve u blijkbaar). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik zou Romney niet direct ignorant noemen maar eerder een platte opportunist die van standpunt veranderd naargelang het hem electoraal beter uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan van zowat alle politici gezegd worden, zowel daar als hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begon met Bush, omdat hij zowat alle verkiezingen won, zonder degelijke tegenstand van een Democraat. Men kan voor of tegen Bush zijn geweest, maar geloof me vrij, hij is niet dom. Nu gebruiken ze opnieuw dezelfde taktiek, waarschijnlijk omdat ze ook weinig hebben om Obama aan te prijzen, gezien hij als President totaal heeft gefaald. Daarom zal en moet Romney ook als dom en ignorant worden voorgesteld. Het maakt de Democraten en hun Europese vriendjes eigenlijk niet slimmer, integendeel zelfs. Laatst gewijzigd door Antoon : 5 oktober 2012 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De lijst kan inderdaad aangevuld worden met Bush. Sr EN jr. Wat Romney absoluut beter kan dan Bush is pannenkoeken bakken. De man die zoooooovele mensen hun job doen verliezen heeft en zo vele families in de miserie gestort heeft, zal zichzelf 's aanprijzen als de family man. Op de belachelijkheidsschaal van 1 tot 10 een dikke 11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar ignorant is hij ook. Het is niet omdat iemand wat universitaire diploma's bij elkaar gesprokkeld heeft, dat zij geen ignoramus kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() ja maar de meesten zijn toch min of meer consequent in hun denken en satndpunten... van Romney kan men zelfs met recht en rede zeggen dat hij bij de meeste politieke standpunten zowel voor als tegen is geweest naargelang het ambt en de locatie hij opkwam. Vergeet niet dat de man in 1994 Sen. Kennedy als republikeins kandidaat uitdaagde met standpunten ter linkerzijde van Ted Kennedy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk het electoraat van de republikeinen: rednecks en religieuze freaken. Waar sta je in hemelsnaam voor als dat je aanhang is?? Obama heeft gefaald? Wat die man geërfd heeft van de republikeinen kan tellen. Dat en de recessie. Mede bekomen dankzij de nietsontziende aasgierpraktijken van jouw geliefde republikeinen. Met de republikeinen zullen vrouwen geen baas meer zijn over hun eigen buik, zullen holebi's nog meer gediscrimineerd worden, de gepensioneerden er aan zijn voor hun moeite en de ziekenzorg miljoenen mensen uitsluiten. Ja, inderdaad, 'verstandig' is een woord dat in mij opkomt als ik aan republikeinen denk. Verstandig en menselijk. Nog steeds geen commentaar op de 'facts' die ik over Romney gepost heb? Dat en zijn hilarische cock ups? Struisvogels enzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Een mooi voorbeeld van wat voor een zootje ongeregeld die republikeinen wel zijn.
Aan allen die Obama maar al te graag de schuld in de schoenen schuiven. De republikeinen laten hun land nog liever de afgrond ingaan dan degelijk mee te regeren! Obstruct and Exploit Citaat:
Dit is trouwens een artikel van Paul Krugman. Ik ben fan! Nog enkele mooie artikels voor zij die geïnteresseerd zijn. http://www.nytimes.com/2012/09/21/op...kers.html?_r=0 http://www.nytimes.com/2012/09/24/op...mism-cure.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DE gefaalde Obama ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2012 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Romney heeft nu goed gesproken en zijn tegenstander een slag in de buik kunnen verkopen, maar zeker niet uit zijn evenwicht en concentratie kunnen brengen. Dit was slechts de eerste ronde en Romney heeft hier zijn krachten en kruid verschoten. Hij heeft zijn tegenstander verraden waar zijn zwakke plekken liggen en waar zijn verdediging volledig open ligt. Tacktisch gezien heeft Romney verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Romney heeft dit debat gewonnen, zo simpel is het. En het is niet door zijn sterke betoog maar eerder door de zwakke replieken van Obama dat hij won. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Phyrrusoverwinning. Nog een paar keer zo liegen en hijj kan opkrassen
|
![]() |
![]() |