![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Probeer die extreme homofobie maar goed te praten.. want het is geen moslim.
Je toont uw ware aard; eigenlijk heb je geen problemen met een rabbi die het doden van homo's goedspreekt.. je hebt enkel problemen hiermee als Moslim-fundamentalisten dit doen. Redelijk hypocriet en niet logisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Idd, mijn fout. Ik ben het gewoon dat je antwoord zonder informatie die gepost wordt te lezen. Ik heb u ondschat alhier! Toch lijkt het me niet logisch dat je de video bekeken zou hebben aangezien je die rabbi's activiteiten bij de EDL niet ken/de, en nergens zag/zie dat hij homo's doden goedpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit ik heb HELEMAAL NIETS tegen homo's, vele allahtonen daarintegen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 5 oktober 2012 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je leugens over mij spreken boekdelen, je afgang is totaal! ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dixie;
Het gaat mij niet over "leugens", of een "afgang" maar over inhoudelijke discussie. Typfoutjes: je weet gerust dat ik "onderschat" i.p.v. "ondschat" bedoelde en er een "t" achter "je kent" uiteraard kwam. Move on. Ik weet niet wiens Engels er het best is, en dat interesseert me niet. Ik denk dat de rabbi naar het einde toe van het interview begint te stotteren, verbaal agressief wordt, het doden van homo's meermaals goedpraat goedpraat en verward begint te schelden degene is die het onderspit delft in die discussie in de video. Maar goed; blijf vooral extreme homofoben blind verdedigen omdat het mensen van uw tafel zijn (een tafel met extreem-rechtse kantjes). Of blijf doen alsof die man totaal niet het goedpraten van het doden van homo's ok vindt. Andere mensen die het zien zullen zelf wel zien wat hij zegt, desondanks je wanhopige poging om wat er daar gezegd werd goed te praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=r0pW...ctr=1349448031
hier nog meer mensen van de EDL die "zwaaien"! En al dan niet tussentijds actief zijn bij Combat 18. Laatst gewijzigd door Tamam : 5 oktober 2012 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel allahtonen verdedigen homofoben omdat ze het zelf zijn... uit je eigen foto blijkt dat het EDL helemaal niet homofoob is en al evenmin die rabbi zoals blijkt uit het filmpje
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 5 oktober 2012 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als je zo begint heb ik ook wel wat filmpjes hoor hieruit blijkt dat allahtonen neo nazi's zijn! http://www.youtube.com/watch?v=MTB777jX_wA http://www.youtube.com/watch?v=EhpYQ...ture=endscreen http://www.youtube.com/watch?v=LMrAm...ture=endscreen http://www.youtube.com/watch?v=N3LnE...eature=related
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Je bent even goed in het ontkennen van dingen als de gaskamer-ontkenners! Die volharding, chapeau!
Ook voor alle duidelijkheid; omdat uw "allahtonen" grapje nogal irritant begint te klinken (duikt om de drie posts van u op blijkbaar): ik ben Vlaming en heb een Turkse nick. Doet er niet toe overigens wat m'n afkomst is.. maar hou het wat op niveau met uw woordgebruik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dixie (uw nick en avatar zijn even Vlaams als m'n Turkse nick, maar enfin): ik ga nooit wennen aan xenofoobjes. Leer jij maar wennen aan wat niet-Vlaamse dingen rondom u, of verhuis naar Orania of dat dorpje in Duitsland overgenomen door nazi's dat nu vrij is van "vreemde" invloeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Welke zever?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....20#post6355220
Jezelf belachelijk maken met threads als de deze tot daar aan toe (daar kan niemand je tegen beschermen), maar het dan nog niet eens doorhebben is wel triest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ah, nog een Vlaams Belanger die een zinnige contributie bijdraagt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allahtonen komen toch oorspronkelijk uit Allahstan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben niet Xenofoob heb alleen iets aan criminiele allahtonen wat niet meer dan normaal is maar je hebt wel een punt ik ga ook nooit wennen aan antisemieten
Citaat:
als anti semiet zal jij je er vast veel beter hebben ik moet niets van neo nazi's hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom moet je dit ook laten doen!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben allesbehalve anti-semiet. Ik kom goed met joodse mensen waarmee ik samenwerk, of vrienden van joodse afkomst. Is dat ook geen nestbevuiling volgens uw boekje? Met mensen van "vreemde" afkomst overeenkomen? Of is enkel Turks slecht? Ik hoop dat er inhoudelijke bijdrages komen ipv extreem-rechtse posters die hier even komen pissen tegen de muur, en terug vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |