![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Selectief blind... |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Iedereen rijdt in wat hij wil en kan en komt op voor partijen die hij wil en kan ondersteunen
Dat gezegd zijnde, een beetje bescheidenheid staat altijd mooi. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2012 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet wat jij er in die quote van gemaakt hebt, natuurlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt een edit gemaakt en wel NADAT ik het onbegrijpelijke van je zin gesignaleerd had. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2012 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Waarom? En waarom bij de andere partijen niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn er hier autokenners. Hoeveel kost die stationwagen en van welk jaar is hij ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 11:13. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Toch even het programma van madame, kwestie van alles wat in perspectief te plaatsen :
Citaat:
Toch mooi, ze bekommert zich om degenen die het met wat minder moeten stellen in onze samenleving. Zet zich in voor woonkwaliteit, toegang tot openbaar vervoer en een minimale levenskwaliteit. Hoe kun je dergelijke boodschap beter overbrengen dan vanuit een porsche cayenne ? |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Foutloos-Nederlands -Rafke is betrapt op een foute Nederlandse zin en tracht er zich nu uit te wurmen met leugens en valse beschuldigingen van fify
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2012 om 11:19. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kiespubliek van extreemlinkse partijen bestaat in Vlaanderen vooral uit leden van de culturele bourgeoisie die sterke ideologische overtuigingen hebben. Ze hechten vooral belang aan intellectuele statussymbolen en kijken neer op het pronkerig materialisme van de economische bourgeoisie. Als Peter Mertens morgen in Antwerpen begon rond te toeren in een dikke Bentley zouden er volgens mij nogal wat partijgenoten zijn die dat niet zouden appreciëren.
Bij de meeste andere partijen speelt dat allemaal geen rol. Dat geldt ook voor de PS. Het kiespubliek van die partij bestaat namelijk vooral uit werklozen en laaggeschoolde arbeiders, en die geven meer om hun levensstandaard dan om ideologische rechtlijnigheid. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Jonge jonge wat een benepen draadje.
Alsof je zwak en arm moet zijn om zwakke en armen te steunen en om een systeem te steunen dat hoge sociale bekommernissen heeft. De bigotterie... ![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Zeveraar. Roland rijdt al jaar en dag met een middenklas Franse wagen. Hij kreeg later als STVV-voorzitter een Mercedes cadeau (zoals al de STVV-spelers) van een plaatselijke sponsor maar heeft er geen KM mee gereden. En vòòr die tijd was Vivant reeds opgegaan in Open VLD. Hij is er nu lijstduwer zonder verdere ambities. In héél de stad geen 10 affichekes.
|
![]() |