![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Een Amerikaan zoiets als een geloofwaardig verhaal horen vertellen is inderdaad iets waarvan je je af mag vragen of dat wel een reele mogelijkheid is.
Obama en Romney hebben dat wederom laten zien en bewezen. De eerste drie zinnen staan al bol van de verbale onzin en het hersenloze stemvee zal ongetwijfeld doen wat ze wordt opgedragen. Wie echter verkozen wordt zal weinig uitmaken in de toekomst van de tragedie die Amerika heet. Ron Paul leek me een interessante figuur, maar de media en grootkapitaal maakte al vlotweg een einde aan zijn aspiraties. Frappant feit is dat er maar twee onmogelijke partijen bestaan die elkaar elke vier jaar weer trachnten te overtroeven in stupiditeit en regelrechte domheid. Enfin, het zij ze gegund.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Hoe geloofwaardig is een Amerikaan? Is het voorhanden hebben van visionairs niet hun specialiteit.
Kijk alleen maar naar hun zieke kerkelijkheid. Het continent is dusdanig verrot door politiek en kapitaal dat een moord op een president en zijn broer stomweg niet opgelost kan worden vanwege de intense politieke verstrengeling van elkaar tegenwerkend machten en belangen.
![]() |
#70 |
|
![]() In de NYT stond een uitvoerig artikel over de manier waarop Romney de kluit belazerde.
Ik vraag me af of Obama misschien gedrogeerd was. Of heeft hij van hogerhand de opdracht gekregen zijn bek te houden? Hij haalde in elk geval een record bedrag aan campagnesteun op, iets van een slordige 135 miljoen $.
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Het punt waar het om draait. Het grootste bedrag ooit in eenmaal opgehaald. Was dat voor of na het debat met Romney, die (zie NYT) volledig onderuit gehaald werd.
Zijn er soms twee Obama' s? Een man die een clown als Romney niet van repliek kan dienen moet aan acute schizofrenie lijden of gedrogeerd zijn. Ik heb er geen andere verklaring voor.
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() @Eno2
Dat is zeker een zeer machtige club. Met een eigen juridische afdeling voor hun leden en tig lobbyisten in WA DC. Reden dat geen enkele president er ooit in geslaagd is het 2e Amendement te doen veranderen. De NRA is goed voor bijna alle plattelanders. En dat is het overgrote deel van de VS waar een vuurwapen tot de standaard huisraad behoort. Tal van staten hebben inmiddels wel een aangepaste wetgeving, maar dat zijn de staten waarin de grote steden liggen. Maar dat een ondersteuning van de NRA wel impact heeft is overduidelijk.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De Republikeinen bewaken het 2e amendement zorgvuldig. Het maakt deel uit van de omvangrijke wapenverkoop in de VS. Doordat de wetgeving zo ondoorzichtig is en naar willekeur is samengesteld (in sommige staten schrijven de rechters hun eigen wetten) is de protectie van de NRA een welkome aanvulling voor de plattelanders. Wapenkluizen en separate opbergplaatsen van munitie en het bijbehorende arsenaal is in de meeste staten een wet.
Vergelijk het met de NL ANWB al zijn de doelstellingen anders gericht. De twee organisaties werken lans dezelfde lijnen als zijnde semi-overheid. Deze stelling gaat niet overal op maar het is een club met veel invloed. Zouden de democraten niet telkenmale aan het 2e amendement knabbelen, lag de situatie een stuk gunstiger voor ze.
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Financieel? Laatst gewijzigd door eno2 : 7 oktober 2012 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Niet het grootste ooit (dat was 197 miljoen in 2008), maar wel het grootste gedurende deze presidentiële campagne. Het bedrag slaat op de maand september: het debat was in oktober.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() romney heeft lef:
ophef-op-twitter-romney-wil-big-bird-uit-sesamstraat-ontslaan http://www.zita.be/nieuws/bizar/1954...-ontslaan.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |