![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben ik nu een pleiter om 292 Km / U toe te laten , absoluut niet . Maar dergelijke machinens betekenen voor veel mensen wel een wonder van techniek en een heel mooi hebbeding . Kijk , ik rook niet , ik drink heel matig , ik haat piersings en tatoages , ik heb een hekel aan alles wat wapens betreft en een hekel aan mensen die zich beter voelen als ze om het even welke gevechtsport beoefenen . Mag ik zo'n auto best leuk vinden ? en ja , ze gaan die niet maken omdat er geen verkocht worden en geen interesse naar is . Alleen in dit klote land moet dat aanzien worden als een misdaad om van zoiets te houden en te hebben . daarvoor moet je echt wel betalen hoor . En al die jaloerse zeven interesseerd mij geen fluit . en in de bebouwde kom zal ik ook rijden in die mate geen enkele persoon in gevaar te brengen Maar als het even kan , in een berekende situatie . Hmmm I love it , en ik kan soms niet aan de verleiding weerstaan . Toegegeven , ik zal het nooit doen op een dergelijk overvolle snelweg en als zeker niet bij nat weer of slecht zicht . Ik heb het filmpje bekeken , en vond ik het er wat over , Ja , maar is die man nu een gangster , nee kom aan zeg . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet ge, als ze verstand hadden dan bouwden ze een circuit waar je naar hartelust mocht racen, maar wel op eigen risico. Dan hadden zit dit probleem niet. Mja dan gaan ze weer zagen over lawaaihinder enz. Tis altijd wel iets. Enfin, ik pak de vette ook regelmatig om 's zondags 's morgens heel vroeg eens een toertje te maken in DE. Laatst gewijzigd door Stingray : 6 oktober 2012 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Snelle wagens, jacht, vuurwapens, gevechtsport, zelfverdediging... alles wat niet in het kraam van het zumbadansende linksprogressieve roze flikkercircus past is 'foei' in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft wel raar dat een verkeersovertreding zo bestraft wordt maar dat criminelen er vaak goedkoop van af komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/arch/half-jaar-ri...oodrijder.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al de idioten die zo afgeven op snelrijden zijn gewoon jaloers dat ze zelf geen deftige wagen kunnen kopen/onderhouden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Of zijn op de één of andere manier betrokken geweest bij een zwaar verkeersongeval waarbij de andere chauffeur dacht dat hij Schumacher was, en hebben sindsdien een aversie voor pummels die andere mensen in gevaar brengen omdat ze hun speelgoed eens willen testen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien moeten we ook alle messen uit de keuken bannen want daar zijn al mensen mee vermoord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bottom line, D'hondt wou weer in de aandacht staan en die kerel die te hard gereden heeft wou even showen. Beiden onnozele halzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() beter rijverbod dan uiteenspatten tegen een paal of andere mensen meesleuren.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je zou je bijna gaan afvragen hoe het mogelijk is dat ik nog leef na 10 jaar rondrijden met AMG modellen en uiteraard ook regelmatig veel rapper rijden dan 120. vreemd genoeg heb ik in al die jaren nog geen ongeluk gehad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het een structureel probleem te zijn op de secundaire wegen. Die zijn niet efficiënt genoeg om middellange trajecten te verzorgen. Hier in West-Vlaanderen merk je dat goed, in Vlaams-Brabant heb ik daar minder last van. In mijn studententijd woonde ik 10 km in vogelvlucht van de universiteit, doch ik nam altijd de autosnelweg en was 15 km onderweg en toch het snelste. Feitelijk zou je bv. op de E40 enkel een afrit mogen hebben bij een grote stad: Aalter, Beernem, Oostkamp, Jabbeke, Nevele, Bertem, Haasrode, Boutersem,... waar is dat allemaal goed voor? Oostende, Brugge, Gent en dan naar Brussel, Leuven, Tienen zelfs heel misschien en dan Luik. Dat secundaire netwerk is ook volledig verkloot door lintbebouwing en bovendien niet uitgebreid genoeg, zodat snelle verplaatsingen hierover niet kunnen. Geen wonder dat iedereen op de autosnelwegen kruipt... Nu vereist het visie en veel geld om ons autonet te herinrichten, twee zaken die België ontbeert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je op de openbare weg te snel rijdt, ben je strafbaar en terecht. Pummels die meer dan 50 per uur te hard rijden, mogen ze van mij onmiddelijk hun auto in beslag nemen en verbeurd verklaren. Misschien gaan er dan belletjes rinkelen. |
|
![]() |
![]() |