![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien beter eens wat fulmineren tegen de ministers van onderwijs van de laatste jaren. Want het is vrij duidelijk dat sommige mensen nog steeds heel wat moeite hebt met lezen. Misschien moet je eens een cursus avondonderwijs overwegen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Staat daar dat Muyters het heeft over mensen die 2km van de bewoonde wereld gaan bouwen of heeft hij het over mensen die 6 meter van hun buren wonen? Afgelegen is in Muyters ogen dus blijkbaar 6 m verder. Laatst gewijzigd door pajoske : 9 oktober 2012 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Open bebouwing: 3m tot grens scheidingslijn. 2x 3 meter = 6m.
maar het is nog erger. Een eensgezinswoning vindt Muyters blijkbaar al te veel van het goede. EN als ik het mis heb is dat enkel een gevolg van Muyters wazigheid. Van het feit dat hij zo maar iets zegt, zonder concreet te zijn. Typisch iets voor die Vlaamse politici. Met iets wazigs over rijke mensen die km's van de bewoonde wereld wonen een wet doordrukken die in de praktijk de gewone man diep in zijn portemonnee treft. Laatst gewijzigd door pajoske : 9 oktober 2012 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Inderdaad en precies ook wat meer kunst en cultuur geven want uw orginaliteit is om te huilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat Limburg zich alvast afscheidt van Vlaanderen. Dan kan Koning Muyters daar zijn ding verder doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Santos, Bierke, Pajoske en Stingray, jullie staan in jullie bloten. Zou je niet beter stoppen?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 9 oktober 2012 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben er dan ook wel mee akkoord dat men extra betaalt als er extra zaken aangelegd moeten worden. Dat geldt dan wel voor iedereen! Alleen vind ik het dan niet meer dan fair dat andere zaken waar ik bijv. voor betaal en waar ik niet van geniet dat die dan ook bekeken worden. (even ter info: ik woon niet afgelegen, gewoon dorpje) En ik vind eveneens dat men niet enkel moet denken om de ruimtelijke ordening aan te passen, er is een probleem van overbevolking, dat moet aangepakt! Je kan nl. niet tot in de lucht appartementen blijven bouwen, laat staan voedsel,... voor iedereen vinden. Laatst gewijzigd door Meuh : 9 oktober 2012 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit kan enkel geregeld worden via de Ruimyelijke Ordening.
Is er een afgelegen grond, die ontsloten en erkend wordt als bouwgrond ( wat eigenlijk niet zou mogen zijn), dan kan men daar bouwen zoals elkeen dat mag doen zonder extra belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Kan het zijn dat als Muyters het over verder afgelegen bouwgronden praat hij het niet over de bouwgronden in Antwerpen heeft maar vooral over bouwgronden in streken als Limburg, dei hij kunstmatig duurder wil maken in prijs? Kan het zijn dat ik zit te zagen op Vlaamse politici omdat ik hun trukskes doorzie? Vlamingen zullen nooit aanvaarden dat het aantal Belgische ambtenaren met 30% zal stijgen. Onder het mom van wat we zelf doen doen we beter en dus krijgt Vlaanderen meer bevoegdheid (+ die bijhorende stijging van ambtenaren) aanvaardt men dat zonder enige discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Klopt en dat sloeg op m'n eerste vraag wat heeft dat onderzoek gekost van dhr Muyters ? Ik wil wel eens zien hoeveel dossiers er zijn over vrijliggende percelen.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() De vraag is en blijft wat muyters bedoeld met 'afgelegen'...
Het gros van alle woningen op de buiten liggen langs bestaande wegen met bestaande nutsvoorzieningen..in een soort 'voorsteden' verkavelingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() een klein dingetje misschien is het verkiezingspropaganda voor volgend weekend ?
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
"Afgelegen" in Vlaanderen. Wat moeten we ons daar bij voorstellen? Hoeveel heuvels heeft Vlaanderen nog waar je op mag bouwen. Als je weet wat een heksentoer het is om bvb nog ergens afgelegen in een bos te kunnen bouwen, vraag maar eens aan een architect, dan vraagt men zich af of men niet een discussie aan het voeren is over een paar percelen. Een storm in een leeg glas dus. Typisch voor Muyters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vraag mij af of er voor de bestaande "afgelegen" woningen dan enkel een soort van betaling voor de post moet komen? In tijden dat alles elektronisch wordt... ![]() |
|
![]() |
![]() |