![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gelaat van een zeer zwaar gefrustreerd ventje.
![]()
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Eerder van iemand die geen benul heeft van welk hout nog pijlen te maken.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste "system", u die op dit forum (en misschien ook vér daarbuiten) bekend staat als een éminent kenner der Nederlandse taal, komt als geroepen!
Hebt u er toevallig enig idee van wat Meneer Camps Hugo zou willen bedoelen als hij het heeft over (het gebrek aan) 'representatieve objectiviteit' (op de VRT)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Het is goed dat iedereen een mening mag hebben.
Het zou beter zijn als men commentaar geeft op zijn persoon als men Camps persoonlijk zou kennen. Weet er hier bijv. iemand waarom hij is vertrokken bij het "Gejank van Limburg"? Heeft er hier ooit iemand met hem gepraat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ziet er mij ene uit die op de trein om 7uur smorgens 33cl blikken jupiler opentrekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u dat Meneer Camps zich verplaatst met het vervoermiddel der plebejers?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje spijtig dat u ons niet verder kunt helpen. Hoe langer ik erover nadenk, hoe méér ik dit staaltje surrealistische taalcreativiteit vanwege Meneer Camps Hugo naar waarde weet te schatten. Bij zo iets prozaïsch als 'objectieve representativiteit' kan ik me al te gemakkelijk één en ander voorstellen (zoals pakweg: elke partij/politieke stroming mag een aantal minuten zendtijd opeisen in functie van het objectief vast te stellen aantal behaalde stemmen bij verkiezingen en/of zetels in het parlement). Daar valt dus weinig plezier mee te beleven. Maar 'representatieve objectiviteit', dat verraadt toch een zeker poëtisch genie dat ik in hoofde van Meneer Camps Hugo nooit had durven vermoeden. Ik hoop van harte dat hij op dit stramien voort borduurt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat dat nu zijn boodschap zijn ook, mooie en dramatisch verpakte zure gal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Camps voelt zich in zijn geatrofieerde ballen gegrepen, hij voelt zich op zijn verschrompelde pik getrapt....
Wat een walgelijk creatuur met zijn schrijfsels al even ranzig als het putrificerende corpus Camps als stinkende extrapolatie van zijn ziekelijke tronie...
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hoeft zich echter geen zorgen te maken. Dankzij die 'representatieve objectiviteit' van Meneer Camps Hugo hou ik me nu al urenlang - én volstrekt nuchter - zoet en onledig met de visualisering van een alternatieve realiteit waarin de aarde half plat/half rond is, voor een stuk in het centrum van het heelal staat en voor een stuk rond de zon draait. (en zo voort) Geloof me vrij: het 'representatief objectief' proza van Meneer Camps Hugo is stukken beter spul dan pakweg een space-cake!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Het voornaamste probleem met Camps is dat hij weinig talent heeft. In zijn gekunstelde stukjes voor De Morgen poogt hij steeds krampachtig om diepzinnig en zelfs wat artistiek te klinken. Maar in feite schuilt er achter zijn woordenkramerij zelden veel inzicht of originaliteit.
Zoals de meesten hier terecht opmerken: een verzuurde haatsmurf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stel je voor zeg, iemand die het aandurft om op dit forum pro België te zijn.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt trouwens hoog tijd dat Hugo zijn columns eens bundelt. Wordt zeker een bestseller.
![]()
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Literatuur voor in de psychiatrie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In bepaalde milieus wordt dat ook beweerd van Lanoye, Hemmerechts en Brusselmans, maar ondertussen zijn ze wel al +/- 25 jaar onze best verkopende auteurs.
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 oktober 2012 om 19:15. |
![]() |
![]() |