![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat deze discussie weer verzandt in over en weer geroep tussen bashers en supporters. De N-VA en Bart De Wever verdienen beter dan zulke supporters en bashers. Ze verdienen een ernstige kritiek. En een kritiek betekent een rationele analyse, een evaluatie, met altijd positieve en negatieve kanten. Kritiek staat averechts op goedkoop bashen of goedkope pro domo retoriek.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 oktober 2012 om 14:37. |
||||||
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Juist. Maar dit is het internet, waar ratio en gefundeerde argumenten niet van tel zijn. Wie hier zit om serieus te discussiëren zit op de verkeerde plek. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Was dat ook onlangs niet de reden voor jouw om van dit forum weg te blijven ? Dus ... ? |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een echte verademing ten aanzien van de calimero-debatten die onze heren/dames politici in de media voeren. Het niveau van het debat ligt hier pakken hoger. Jij zal dat mettertijd wel appreciëren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het dossier toont vooral aan hoe er geknoeid is door BAM.Hoe moeilijk het was om alle informatie te krijgen die bewust door Slangen en co werd achtergehouden tot en met de weigering de maquette te tonen. Wanneer juist voor het eerst over Deurne en de omgeving van het sportpaleis werd gesproken kon ik niet achterhalen maar dat kon in de oorspronkelijke post ook niet worden aangetoond 'geen verwijzing naar documenten alleen naar beweringen van actievoerders die NV-A beter dankbaar zouden zijn voor het voorstel van Peumans die op een bepaald ogenblik in de commissie voorstelde te wachten op de uitslag van het referendum voor er verdere beslissingen zouden genomen worden. Ik heb nergens beweerd dat Bart Dewever met zijn uitspraken gelijk of ongelijk had. Ik heb alleen gezegd dat de bronnen niet werden onderzocht en dat lijkt mij intussen bewezen want niemand heeft door dat het verslag 2004-2005 uit 28 delen bestaat. Ik blijf dus bij mijn standpunt: de startpost is pure roddel.En terloops ik ben geen NV-A lid. Politieke partijen zijn hoe ze ook heten in mijn ogen de kankers van de democratie. Laatst gewijzigd door Alfons : 11 oktober 2012 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ligt niet aan het internet, maar aan de mentaliteit van bepaalde mensen op dit forum; er zijn op het internet fora genoeg waar inhoudelijk interessante discussies gevoerd worden en waar de sfeer hartelijk is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U had zich daar echt niet zo voor in bochten moeten wringen... |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondanks dat ze er geen enkel bewijsstuk voor kunnen aandragen, blijven sommigen hardnekkig volhouden dat NVA in 2004 al gesproken heeft over de verkeerssituatie aan het sportpaleis, die argumentatie ondersteunend met documenten die op geen enkele wijze die stelling ondersteunen.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
StRaten-generaal. Ik blijf dus bij mijn oorspronkelijk standpunt: de post doorstaat niet de toets van de historische kritiek en kan dus herleid worden tot roddel. Toch heeft de post zijn nut: het geknoei en onverantwoord geld verspillen en zelfs de obstructie door BAM zijn mij veel duidelijker geworden. In het licht daarvan is het zelfs bijna irrelevant wie en wanneer voor het eerst de situatie rond het sportpaleis heeft aangekaart. Wat wel relevant is, is dat hier door een belangenvereniging een poging wordt ondernomen om een kandidaat bij de verkiezingen schade toe te brengen, terwijl de beslissing niet in de stad moet worden genomen maar in het Vlaamse parlement en dat de Antwerpenaars dit project niet in hoofdzaak moeten betalen maar alle Vlamingen. Het wordt tijd dat men zich daar in Antwerpen van bewust wordt. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zegt u enkel omdat uw idee van 'betalen' belachelijk beperkt is. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Feit: "Bart de Wever liegt in humo over de inspanningen van zijn partij in het Lange Wapper-dossier" Fonne: "En den SPA, en de groenen, en de linkiewinkies en de Steve en de Patrick en de si en de la..." |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Je doet uw naam alle eer aan.
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 12 oktober 2012 om 13:43. |
|||
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @fonne
Paginanummer ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |