![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat De Wever durven ?
Met wie gaat hij in zee ? |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#243 |
Staatssecretaris
|
![]() In haar plaats zou ik vandaag een hekel krijgen aan de grote Strateeg van haar partij...
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belachelijk, niet? Alles behalve progressief, wel oer oer oer oerconservatief. |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gaat ge hem ook aanwerven om uw klanten te bedienen ? |
|
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben normaal want ik geloof niet in een onzichtbaar wezen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#247 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ga je op sollicitatie en de werkgever geeft je die job niet, dan mag je blijven stempelen.
![]() |
#248 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar die met zijn zwembroek en cowboyhoed die de klanten wil lastigvallen niet! ![]()
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Die regeltjes zullen veranderen, de kassen zijn bijna leeg. Pas u maar aan. Een beetje RESPECT en anders verkassen naar Mekka of zo.
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een persoonlijke vraag: Had je hiervoor geen kabouter (Paulus de boskabouter) als avatar?
![]() |
#252 |
Minister
|
![]() Ik vrees dat nva niets anders zal kunnen dan met de stadslijst van Patrick Janssens een coalitie te vormen... Aangezien ze niet met het VB in zee willen gaan..
|
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() Als de marginaliteit lonkt omdat de kaffers de uitkeringen niet langer wensen op te hoesten voor respectloze religieuze extremisten, zal de koppigheid wel verdwijnen. In het leven moet men keuzes maken. Dat geldt ook voor religieuze extremisten.
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar Nederland waar de ziekenfondsbijdragen wel 10 maal hoger liggen dan bij ons. En elk jaar stijgt deze 10%. Dit allemaal omdat de "kassen bijna leeg zijn". MAAR ondertussen is er naar buiten gekomen dat men hierop flinke winsten maakt. En zo gaat dat met alles. Eerst maken ze je bang, dan zuigen ze je leeg, en jij vindt dat ok. Maar nooit zuigen politiekers zichzelf leeg, neen, hun lonen moeten hoog blijven. ![]()
![]() |
#256 |
Schepen
|
![]() Het VB bevindt zich in een coma. Daarnaast wil Bart Dewever over 2 jaar federaal gaan, en gaat hij zichzelf niet alvast kapotmaken door een samenwerking aan te gaan met het VB. Je bent ofwel vóór het VB of helemaal tegen, een middenweg is er niet met extreme partijen.
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de stadslijst en zonder PJ
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
links wint bijna overal groen, pvda+ doet het bijna overal veel beter. centrum links spa blijft ongeveer gelijk / licht verlies centrum rechts nva wint en ovld/cd&v/ldd verliezen rechts vb verliest overal zwaar al met al goede resultaten voor links. een overwinning voor rechts kun je dit evenwel niet noemen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 oktober 2012 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op sollicitatie gaan en uw eigen voorwaarden stellen is gelijk aan werk weigeren. Op voorwaarde dat de eisen van de patroon redelijk zijn. |
|
![]() |