![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wel raar dat jullie toch naar dit topic komen dan, misschien is het omdat jullie deze foto wel willen zien? De titel leek toch wel vrij duidelijk Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, het is inderdaad triestig dat de media smeken om een controversiele stunt als een bleitende politicus. Maar dan moeten we ook ons de vraag stellen waarom ze dit doen, de realiteit is dat mensen er toch maar op klikken: omdat ze sensationele dingen willen zien, ook al zijn ze het er niet mee eens Ik hoop ook dat we niet naar amerikaanse/britse papparazitoestanden gaan Ik beschuldig jullie natuurlijk niet van iets, maar tegelijkertijd met dit topic heb ik een inhoudelijk topic gemaakt http://forum.politics.be/showthread.php?t=177848 en toch is dit topic veel populairder, misschien is inhoud toch niet zo belangrijk voor de meeste mensen ![]() Persoonlijk heb ik niks tegen Jansens zelf (als persoon), de man heeft hard gevochten en verloren: dat is al wat ik met de foto wou tonen en dat is wat ze lijkt te doen in mijn ogen Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2012 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En gezien het volk toch graag bloed ziet: http://nieuws.vtm.be/verkiezingen/20...t-zijn-emoties
de aasgieren van de pers vliegen er natuurlijk op eh, mja aan de andere kant: hij had de pers uitgenodigd Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2012 om 22:13. |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Je kan voor of tegen PJ zijn maar kunnen we alsjeblieft een beetje niveau behouden? Ja hij heeft zich te zelfverzekerd opgesteld "Ik ben gewoon terug burgemeester" maar leedvermaak siert evenmin.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 14 oktober 2012 om 22:12. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten...
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Het is al reeds de avatar geworden van onderstaande:
http://forum.politics.be/member.php?u=20217
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Bleiten gelijk een wijf.
Wat een zwakkeling, die Janssens. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige probleem is nu dat ze evenwel mee zullen besturen. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou sommige inwoners moeten horen! Hoogmoed komt voor de val of zoiets! Eventjes geleden meende hij zelfs niet te moeten antwoorden op de vraag "wat als je geen burgemeester wordt?" want dat zou hij wel worden! En dan gaat het nog over een samengaan SPa+CVP! Spa alleen komt nu aan de knieën van BDW zeker? En dan moet je er nog al de allochtonen bij rekenen die vanaf hun binnenkomen zullen geleerd hebben dat de SPa wel voor hen ging zorgen voor de rest van hun dagen... Je zou voor minder bleiten... |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat hij na 10 jaar burgemeesteschap door de kiezer naar huis is gestuurd spreekt inderdaad boekdelen...
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen is er echt op vooruit gegaan de laatste tien jaar! Proficiat! En BDW zal ook wel weten dat hij nu niet aan zet is om niets te doen. Hij kan alvast beginnen de rotzooi opkuisen waar de stad onder kreunt. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|