![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Antwerpen is de situatie natuurlijk anders. Daar kunnen ze gewoon geen coalitie maken zonder NVA. En daar kan De Wever ook niet anders dan sterk voor de dag te komen. Een slachtofferrol zal daar niet werken. Wat betreft die federale thema's: ELKE partij wist dat het om meer ging dan het lokale. Iedere partij heeft daar ook naar gehandeld. Enkel NVA was zo eerlijk om dat effectief luidop te zeggen. Het federale heeft invloed op het lokale en omgekeerd. Dat is mss spijtig maar wel realiteit. IS ALTIJD ZO GEWEEST. Het komt de traditio's alleen niet zo goed uit deze keer. En de NVA heeft weldegelijk lokale programma's hoor. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De walen leven misschien wel met Frankrijk via een gedeelde cultuur enz maar een deel van Noord-Frankrijk willen ze liever niet worden. Een deel van Frankrijk waar ze in Parijs op neerkijken. Dus liever een stuk van een gedrocht van een land zijn, van een historische fout waar ze alleenheersers zijn dan een deel te worden van een land waar ze erg diep gaan moeten graven om wat nederigheid te vinden want meer zullen ze in Parijs niet mee gediend zijn. Van mij zijn jullie vrij om te vertrekken. Hoe rapper hoe liever. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ondertussen nog rap Vlaanderen zoveel mogelijk geld en grondgebied afhandig proberen maken, zoals het een echte imperialist betaamt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 oktober 2012 om 10:08. |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij N-VA had gestemd, waarom zou je dan de hele tijd de N-VA hier zitten af te breken ten voordele van het Vlaams Belang?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat vele mensen een proteststem hebben uitgebracht. Ik geloof niet dat de grote meerderheid weet waarvoor ze kiezen. Het is een hype, een éénmanspartij, een one-liner partij,... Wacht maar tot de meesten door hebben waar de verandering voor zal staan (indien ze effectief verandering brengen). Velen weten niet wat hen te wachten staat.
In ieder geval wens ik hem wel proficiat! Je moet het wel maar doen. Laatst gewijzigd door Stef007 : 15 oktober 2012 om 10:11. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het partijprogramma van de PVDA hoort thuis in de categorie 'sprookjes'. De problemen bij naam noemen, is niet moeilijk maar met geloofwaardige oplossingen komen aandraven, dat is overduidelijk het zwakke punt van de PVDA. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: hoe rapper, hoe liever! Ik wil jullie zelfs komen uitwuiven en ik beloof dat ik niet emotioneel zal worden. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Van N-VA heb ik die zeker nog niet gehoord... Laatst gewijzigd door Stef007 : 15 oktober 2012 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie, je hebt ze niet willen horen. Die arrogante houding is trouwens het grote probleem van de traditioneeltjes ook.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 oktober 2012 om 10:30. |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien nog eens vragen aan u, mijnheer de PVDA+'er met welk geld u die 10.000 sociale woningen wilt gaan bouwen die partijleider Peter Mertens beloofd heeft voor Antwerpen. Dan kunnen we het daarna eens hebben over het al dan niet intelligent zijn van de PVDA+ kiezer... |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat velen op de NVA hebben gestemd omdat het de enige partij is die durft kommentaar te geven op de mislukte multicul en het een andere richting wil uitsturen. DW ook weet dat het om plaatselijke verkiezingen gaat en niet om nationale maar dat hij zijn basis heeft gelegd voor meer zeggenschap tegen 2014. Ik denk dat op verschillende plaatsen de "verliezers" weer aan elkaar gaan plakken om de NVA waar mogelijk weer in de oppositie te dringen: ze hebben hun lesje blijkbaar nog niet geleerd... enz |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Ik zeg ook niet dat iedereen om die reden ervoor gestemd hebben en het programma angstaanjagend vinden. Je gaat mij nu toch niet wijsmaken dat al die stemmen komen van overtuigde mensen die het ganse programma kennen. Dat wordt hier precies verkondigd. Als je ziet hoeveel VB verliest en hoeveel N-VA wint. Iedereen was het erover eens dat de meeste stemmen voor VB proteststemmen zijn en die zitten nu grotendeels bij de N-VA. Is dat geen realiteit misschien? Is dat arrogant om te stellen?
Laatst gewijzigd door Stef007 : 15 oktober 2012 om 10:41. |
![]() |