![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er een groep mensen is die zich wanen ubermenschen te zijn, dan is het de links-politieke elite uit het Gentse wel...
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb kenissen op facebook met linkse signatuur die reacties posten in de zin van dat ze bijna klaarkwamen bij het links eiland dat Gent is in een rechts Vlaanderen. Zelfs mensen die willen verhuizen uit Antwerpen omdat hun burgemeester nu rechts is. Dat vind ik er ook wat over...
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat Termont liever een Marokkaanse burgemeester had gehad aan het hoofd van de grootste Belgische haven? Net zoals Rotterdam een marokkaanse burgemeester heeft aan het hoofd van de grootste Europese haven?
Alles liever dan iemand met Vlaamse reflexen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() De vergelijking trekt duidelijk op niets. AH wou altijd groter en groter worden, terwijl de BDW geen Groot-België nastreeft. Guy Verhofstadt heeft ooit gezegd dat er een nood is aan meer Europa!
Wie zouden we dan vergelijken met AH? |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Termont heeft niet helemaal ongelijk. Toen De Wever in de micro brieste "wij zijn de baas van 't stad".................moest ik ook even mijn voorhoofd fronsen......
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 17 oktober 2012 om 08:58. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe, kampioen worden van België en zingen dat je wereldkampioen bent....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 |
|
![]() Maak ze zwart zoveel je wil Pieter, maar het is niet de NVA die ministers van staat omlegt in de straten van Luik.
#34 |
|
![]() Bizar. Wat Termont en Tobback zeggen, is zo populistisch als het maar kan, maar daar rept niemand een woord over. Of kan links niet populistisch zijn?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als de sos het niet langer kan, roept hij om Hitler.
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf - met mijn Poolse afkomst, denk eraan om onder te duiken. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie; "Wij zijn de grootste partij van't stad", hij heeft 't woord 'baas' niet in de mond genomen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Oei oei. BDW is Hitler. Dan hebben de Joden en allochtonen op zijn Antwerpse lijst een probleemke nietwaar.
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
eno reageerde daar al zeer terecht op. Dat van tobback wist ik niet, termont zijn reactie was plat populisme. Mijn idee over "die ploat" is dat men van een mug een olifant aan het maken is. Okee, zijn reactie was er flink over en eigenlijk is het gewoon een communicatieve blunder. Maar om daar nu zoveel spel over te maken... Ik denk dat iedereen zoiets anders interpreteert. Een politieke leider die net een grote overwinning boekt, en dan zijn mensen zo toespreekt is vreemd. Dat had een moment van lach en vreugde moeten zijn en nu kwam het meer over als Caesar die zijn legioenen toesprak. Maar aan het einde van de dag communiceert hij hoe hij zelf beslist. Inhoudelijk heeft hij niets verkeerd gezegd. |
|
![]() |