Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2012, 18:16   #121
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Ben blij dat die vermoeiende en wild om zich heen trappende figuur Meulenaere weg is.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2012, 23:10   #122
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ben blij dat die vermoeiende en wild om zich heen trappende figuur Meulenaere weg is.
Nooit meer kritiek op de SP.A kopstukken. Ge kunt eindelijk gerust slapen. Nooit meer over de basket-avonturen van Johan of de thesis van Freya moeten lezen, wat zal dat deugd doen. En geen commanditaire vennootschappen meer om de SP.A kopstukken te verrijken. Wat zal het leven vrolijk en onbezorgd worden
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 01:35   #123
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
gelet op de massale opzegging van abonnementen zou het eens kunnen zijn dat er binnenkort geen Knack meer is
Oud 17 oktober 2012, 02:10   #124
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
gelet op de massale opzegging van abonnementen zou het eens kunnen zijn dat er binnenkort geen Knack meer is
En steeds minder en minder mensen zullen daar rouwig om zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 07:04   #125
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nooit meer kritiek op de SP.A kopstukken. Ge kunt eindelijk gerust slapen. Nooit meer over de basket-avonturen van Johan of de thesis van Freya moeten lezen, wat zal dat deugd doen. En geen commanditaire vennootschappen meer om de SP.A kopstukken te verrijken. Wat zal het leven vrolijk en onbezorgd worden
Geen afrekeningen, ongefundeerde beschuldigingen en puberale beledigingen meer onder het mom van "vermenging van feit en fictie" en de o zo handige term"satire".
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 08:43   #126
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geen afrekeningen, ongefundeerde beschuldigingen en puberale beledigingen meer onder het mom van "vermenging van feit en fictie" en de o zo handige term"satire".
dat was het vroeger nu wordt het copy humo : afrekeningen, ongefundeerde beschuldigingen en puberale beledigingen meer onder het mom van "vermenging van feit en fictie" en de o zo handige term"satire"
Oud 17 oktober 2012, 08:56   #127
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Schoon artikels in Knack deze week: http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-ideologie-van-de-n-va-is-radicaal-en-antidemocratisch-ico-maly/article-4000194717838.htm
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 11:49   #128
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Standaard bericht ondertussen dat hij een dagelijkse column krijgt De Tijd.
Enig idee wanneer hij begint bij De Tijd ?

Zijn eerste stuk wil ik nl. voor geen geld missen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 11:54   #129
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En zo werd de GVA dus het Patrick-Janssens broertje van de Steve Stevaert gazet uit de Limburg.
Jij weet duidelijk niet waarover je het hebt... Hoe het bij GvA zit weet ik niet, maar HBvL een Stevaert gazet noemen is toch wel héél kort door de bocht. HBvL neigt eerder naar centrumrechts dan naar links.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 11:57   #130
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
Precies wat ik in post #101 al voorspelde.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 13:08   #131
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zal het establishment eens goed mee lachen, liever geen Knack dan een Vlaamse Knack.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2012, 21:21   #132
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bladspiegel was vroeger zowat de enige rubriek waar nog eens de waarheid in gezegd werd. De rest van Knack bestaat nu uit afrekeningen, ongefundeerde beschuldigingen en puberale beledigingen van N-VA en Bart de Wever. De bedreigingen van het regime zullen bestreden worden.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2012, 21:25   #133
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Knack 1971-2012

RIP
Oud 19 oktober 2012, 06:24   #134
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bladspiegel was vroeger zowat de enige rubriek waar nog eens de waarheid in gezegd werd. De rest van Knack bestaat nu uit afrekeningen, ongefundeerde beschuldigingen en puberale beledigingen van N-VA en Bart de Wever. De bedreigingen van het regime zullen bestreden worden.
En dat werd meteen duidelijk in het editoriaal van Van Overtveldt op de 1ste pagina of het interview met linkse Belgicisten als Bourgois of Torfs of Buysse ofzo ? In Knack komen alle meningen aan bod. Maar daar kunnen fundamentalisten niet tegen natuurlijk. Die willen enkel hun mening lezen. Ik word niet goed als ik Van Overtveldt lees maar ik ga daarvoor geen abo opzeggen of hem niet lezen. Een normaal mens leest en/of koopt evengoed wat niet in zijn visie past. Ik heb thuis en uit de bib meerdere boeken gelezen die me echt pissed off maakten maar die ik probeerde te begrijpen en waar ik toch telkens ook een kern van waarheid in vond. Mensen die enkel hun grote gelijk willen lezen daar heb ik schrik van. Ik heb schrik van de N-VA'ers dus.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 06:32   #135
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
En dat werd meteen duidelijk in het editoriaal van Van Overtveldt op de 1ste pagina of het interview met linkse Belgicisten als Bourgois of Torfs of Buysse ofzo ? In Knack komen alle meningen aan bod. Maar daar kunnen fundamentalisten niet tegen natuurlijk. Die willen enkel hun mening lezen. Ik word niet goed als ik Van Overtveldt lees maar ik ga daarvoor geen abo opzeggen of hem niet lezen. Een normaal mens leest en/of koopt evengoed wat niet in zijn visie past. Ik heb thuis en uit de bib meerdere boeken gelezen die me echt pissed off maakten maar die ik probeerde te begrijpen en waar ik toch telkens ook een kern van waarheid in vond. Mensen die enkel hun grote gelijk willen lezen daar heb ik schrik van. Ik heb schrik van de N-VA'ers dus.
dan toch raar dat die "fundamentalisten" Knack jaren aan een stuk kochten en daarmee ophielden op het moment dat alle meningen niet meer aan bod kunnen komen in Knack. Zelf heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb geen goesting om voor een copy van humo te betalen (waar alle linkse meningen aan bod komen)

Laatst gewijzigd door rookie : 19 oktober 2012 om 06:33.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 06:42   #136
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
dan toch raar dat die "fundamentalisten" Knack jaren aan een stuk kochten en daarmee ophielden op het moment dat alle meningen niet meer aan bod kunnen komen in Knack. Zelf heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb geen goesting om voor een copy van humo te betalen (waar alle linkse meningen aan bod komen)
Heb je de Knack van deze week gelezen ? Buiten het interview met Maly en de tekening van GAL was het hele blad extreem rechts.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 09:03   #137
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Het was mij ook opgevallen dat Van Overtveldt nog radikaler was dan vroeger. Alsof hij er expres een schepje bovenop doet deze week
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 09:18   #138
Escritor
Lokaal Raadslid

Standaard

Soms lees ik eens de Knack.
Vond het altijd een te openlijk gekleurd boekje.

Nu ze een hoofdredacteur krijgen met een andere openlijk kleurtje, ligt het daar op zijn gat.

Nochtans verdient Vlaanderen wel een boekje waar alle kleurtjes aan bod komen.

Ik zou ook enkel De Morgen kunnen lezen, omdat daar nu eenmaal "mijn groot gelijk" instaat. Nochtans is het interessanter om daarnaast ook De Standaard, Knack, HLN,... te lezen.

Het zijn kleine kindertjes.
Oud 19 oktober 2012, 09:20   #139
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht
Het was mij ook opgevallen dat Van Overtveldt nog radikaler was dan vroeger. Alsof hij er expres een schepje bovenop doet deze week
Ik heb net deze column gelezen:

http://www.knack.be/opinie/columns/j...0194641271.htm

Zo precies dat de geest van Maddens in de persoon van Johan Van Overtveldt is gekropen. De laatste column van Maddens is veel minder revolutionair:

http://opinie.deredactie.be/2012/10/...gde-nederlaag/

Waarschijnlijk zou die column van Maddens als hij onder een andere naam was verschenen ook neergesabeld worden als onpartijdig door de separatisten.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 oktober 2012 om 09:23.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 09:30   #140
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort geknackt

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be