Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Stimuleert de islamitische cultuur het misbruiken/vernederen/verkrachten van ...
Ja, de islamitische cultuur stimuleert misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. 61 87,14%
Nee, de islamitische cultuur stimuleert geen misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. 9 12,86%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2012, 17:08   #181
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Joden besnijden al eeuwen in Europa en eten ook al eeuwen koosjer vlees. Vandaag komt veel van ons vlees uit Nieuw-Zeeland, waar alle vlees halal is om evidente schaalvoordelen te realiseren. En hoofddoeken zijn nu eenmaal de traditionele klederdracht voor vrouwen in Europa:

Ja hoor, zo gaan we s' morgens de deur uit!
Hoofddoeken traditionele klederdracht in Europa, dat is pas een quote die kan tellen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 17:11   #182
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je begrijpt er echt wel niets van, hé?
Ik vrees dat niemand jou begrijpt...ligt vast aan al die anderen!
Maar toen je opmerkte op dit forum dat "de eer van vrouwen een zaak van leven en dood was", was je toen de contekst wat kwijt?
Of is dat dan weer universeel en van alle tijden?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 17:15   #183
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit je tekst:

Bovendien is de professor geboren en getogen in het islamitische Algerije, in de meest vrome regio Kabylië, de regio met het grootste aantal moskeeën en mausolea.

Dat de professor niet beantwoordt aan jouw totaal verkeerde beeld van de islam, zou je moeten aansporen om juist je verkeerde beeld te herzien, i.p.v. te zeggen dat de werkelijkheid de pecht heeft van niet aan je verkeerde beeld te voldoen.
Een wetenschapper kan geen moslim of gelijk welk andere gelovige zijn, hij houdt de ene of de andere kant een leugen voor. Die is moslim bij naam en gewoonte, niet door overtuiging.

Anders zou ik ook christenen zijn maar zo'n leugen wil ik niet begaan, godsdienst is wat het is, een godsdienst, geen wetenschap. Je kunt eventueel spiritueel zijn en geloven dat er iets is maar dat is geen godsdienst, je moet god dienen en vrezen, dat is de basis van elke godsdienst en zeker de islam.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 17:22   #184
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een wetenschapper kan geen moslim of gelijk welk andere gelovige zijn
Dan zijn Newton, Einstein, Planck, Lemaître, ... allemaal geen wetenschappers en jij zou een betere wetenschapper zijn dan hen?

Wat een kwakzalverij! Jou zullen we in ieder geval NIET om advies vragen bij de lancering van een raket. Ik prefereer de fysica van de professor fysica, gelovig of niet, praktizerend of niet, boven die van de onbenul met zijn aanmatigende domheid en ongefundeerde oordelen over mensen die wel kennis van fysica hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 september 2012 om 17:31.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 17:24   #185
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, zo gaan we s' morgens de deur uit!
Hoofddoeken traditionele klederdracht in Europa, dat is pas een quote die kan tellen!
dikke 2 !
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 18:59   #186
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zijn Newton, Einstein, Planck, Lemaître, ... allemaal geen wetenschappers en jij zou een betere wetenschapper zijn dan hen?

Wat een kwakzalverij! Jou zullen we in ieder geval NIET om advies vragen bij de lancering van een raket. Ik prefereer de fysica van de professor fysica, gelovig of niet, praktizerend of niet, boven die van de onbenul met zijn aanmatigende domheid en ongefundeerde oordelen over mensen die wel kennis van fysica hebben.
Dan is hun geloof een spirituele, niet een godsdienstige.

Zo ook die van Einstein, het heelal en leven is zo groots en prachtig dat we een mogelijks inteligent ontwerp niet kunnen uitsluiten maar elke godsdienst met de mens als centrum is ook wetenschappelijk ronduit belachelijk.
http://www.time.com/time/magazine/ar...607298,00.html
Oud 10 september 2012, 20:21   #187
BonBon
Banneling

Standaard

Bij grondig lezen een erg interessante tekst over Einstein en geloof, toch geen onbelangrijk man uit je lijstje wetenschappers, ook voor die zogenaamde moslim atoomgeleerde.

"Einstein's exposure to science and math produced a sudden transformation at age 12, just as he would have been readying for a bar mitzvah. He suddenly gave up Judaism.

One particular evening in 1929, the year he turned 50, captures Einstein's middle-age deistic faith. He and his wife were at a dinner party in Berlin when a guest expressed a belief in astrology. Einstein ridiculed the notion as pure superstition. Another guest stepped in and similarly disparaged religion. Belief in God, he insisted, was likewise a superstition.

At this point the host tried to silence him by invoking the fact that even Einstein harbored religious beliefs. "It isn't possible!" the skeptical guest said, turning to Einstein to ask if he was, in fact, religious. "Yes, you can call it that," Einstein replied calmly. "Try and penetrate with our limited means the secrets of nature and you will find that, behind all the discernible laws and connections, there remains something subtle, intangible and inexplicable. Veneration for this force beyond anything that we can comprehend is my religion. To that extent I am, in fact, religious."

Laatst gewijzigd door BonBon : 10 september 2012 om 20:21.
Oud 10 september 2012, 21:41   #188
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

De rest ook eens opgezocht

Newton een wetenschapper van rond 1700 en tegelijk Katholiek theoloog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_N...eligious_views

Zelfs hij had hele teksten geschreven die de letterlijke bijbel aanvielen, hij zag god als iets universeel als schepper en om het heelal af en toe eens op te winden zoals een klok omdat ze nog geen verklaring hadden voor bepaalde fenomenen in het heelal. Zeker niet de gelovige die je zou verwachten als theoloog in die jaren.

Max Planck
http://www.adherents.com/people/pp/Max_Planck.html

Hij geloofde ook in een soort god maar geen letterlijke, geen wonderen, meer een gids voor het moraal.
"The existence of God is solely and exclusively a matter of faith -- a religious faith.
He chose Christianity but did, however, regret the Church's demands for unquestioning belief, which served to repel questioners.
Science operates primarily with the intellect, religion with sentiment.
what ought or ought not to be-good or evil, noble or base."

Lemaître
http://www.catholicculture.org/cultu...fm?recnum=8847

Een priester die de Big Bang theorie naar boven bracht , nog steeds een belangrijke theorie al neigt men tegenwoordig ook naar een vloeibaar heelal die uitkristalliseerde. Die was wel gelovig, dat moet ik je nageven al probeerde hij wel kerk en wetenschap gescheiden te houden en

"Some "believers" went so far as to say that Lemaître didn't accept the Book of Genesis. However, the good priest knew that it was difficult for the faithful to accept his theory because it appeared to put constraints on God. While addressing the Circle of Rome, Lemaître admitted that human nature prefers to believe there was a time before the beginning of the universe. How could there be a "time" when there was no time?"

http://touchstonemag.com/archives/pr...id=19-09-047-b
"As it happens, Lemaître denied any affinity between the origin of the universe implied by cosmology and the biblical doctrine of creation. As Farrell writes, “The embarrassment of having his cosmological work publicly held up as a proof of creation discouraged him even more [from further developing cosmological theory].”
Oud 11 september 2012, 07:44   #189
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie een beetje vertrouwd is met de statistieken weet dat de vruchtbaarheidsratio's van de moslims zich aligneren op die van de rest van de bevolking.
Welke statistieken gebruik jij dan? Voorlopig klopt het vooroordeel dat moslims meer kinderen krijgen.

http://www.express.be/joker/nl/brain...toe/139595.htm

"Andere conclusies uit het onderzoek:: moslims krijgen gemiddeld vooralsnog veel meer kinderen dan niet-moslims, waardoor de moslimbevolking veel harder groeit dan de rest."
Oud 11 september 2012, 07:54   #190
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke statistieken gebruik jij dan? Voorlopig klopt het vooroordeel dat moslims meer kinderen krijgen.

http://www.express.be/joker/nl/brain...toe/139595.htm

"Andere conclusies uit het onderzoek:: moslims krijgen gemiddeld vooralsnog veel meer kinderen dan niet-moslims, waardoor de moslimbevolking veel harder groeit dan de rest."
Ik vraag me nog steeds af of ze een buggy kado krijgen als ze een hoofddoek kopen. in 99% van de gevallen blijken die samen te horen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:29   #191
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vraag me nog steeds af of ze een buggy kado krijgen als ze een hoofddoek kopen. in 99% van de gevallen blijken die samen te horen.
Met uiteraard een pop voor de meisjes

Oud 11 september 2012, 21:15   #192
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
(1)Je trouwt niet met iemand omwille van diens Olympische bedprestaties, maar omdat je die persoon zodanig graag ziet dat je je leven met die persoon wil doorbrengen. Al de rest komt wel als het geduld en de liefde er is.

(2) Zoals ook alle andere wereldgodsdiensten moedigt de islam dus geenszins voorhuwelijks rondshoppen aan. Doen mensen dat toch, dan is het nooit te laat om te regulariseren via een huwelijk. Iedereen maakt fouten, en God zal oordelen.

(3) Om overspel te plegen moet je met twee zijn. Dus als er mannen overspelkandidates vinden, dan moeten er toch ook vrouwen zijn die overspel plegen... In de Koran wordt het mannelijke en het vrouwelijke overspel duidelijk op één lijn gezet, wat revolutionair was in die tijd.

(4) Als je met een lomperik bent getrouwd, dan kun je misschien beter toegeven dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt en de echtscheiding aanvragen.

Ik ken geen islamitische echtparen die geen contraceptiva nemen. Ik weet dat dit in traditionalistische katholieke middens bestaat, en het zal misschien ook binnen bepaalde moslimmiddens bestaan, maar ik ben het in ieder geval nog nooit tegengekomen.

(ook 4) Een man die zo redeneert, heeft toch wel een probleem. Ofwel vertouw je je vrouw of man, ofwel is er iets fundamenteel mis in je relatie. In het laatste geval moet je eerst naar jezelf kijken en zien hoe je in een dergelijke situatie van wantrouwen verzeild bent geraakt.
(1) Zegt een oma die is blijven steken in Walt Disney.

(2) In Europa is het gemeengoed om te experimenteren vooraleer in het huwelijk te treden. Ook kan eenieder meteen terug uit dat huwelijk stappen. Zoveel is het nog waard. En zo hoort het ook.

Moslimmannen snappen dat niet. Zo heb ik eens een Pakistaan een oorvijg gegeven ter verduidelijking. In de vroege uurtjes en meneer dacht dat een dame die nog zo vroeg te been was een prijs had. 'Suck me' fluisterde hij.

Oh, ja misschien, na de oorvijg heb ik hem toegefluisterd:' Eerst uitproberen bij je moeder en je zusters.'
Ik hou van duidelijke boodschappen. Kort en bondig. Beroepsmisvorming.

Zo zie je maar wat ervan komt als er teveel mensen zijn die zich zonder nadenken vastklampen aan wereldgodsdiensten. Die mensen lopen echt wel in de weg hier in het westen.

(3)
Revolutionair is pas als je je kinderen opvoedt met de boodschap dat het zeer oké is om een punt te zetten achter een relatie (al dan niet echtelijk beklonken) als je aan iets anders toe bent, en dit met of zonder kinderen. Daar zit een gezond dynamisme in. Het kan op zeer serene en vreedzame wijze verlopen. Het is gewoon een kwestie van opvoeding. Dat is de richting die de westerse wereld inslaat en met mijn zegen. Ik vind dat men zelfs niet ver genoeg gaat.

Het is zeer tof als in 'Koranlanden' een vrouw beticht wordt van overspel terwijl meneerke zich heeft voorgedaan als single. En begin als ondergeschikte onderdaan van het land maar eens je verdediging op te bouwen. Jij gelooft in sprookjes.

(4) 'Je' ... 'Je' is een preek uitsluitend bedoeld voor je islamzusters. Laat dat duidelijk wezen.

Misschien ipv van de Walt Disney tune, een snelcursus volgen: 'Hoe kan ik mijn paternalistisch toontje kwijt geraken?'.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 september 2012 om 21:18.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 21:24   #193
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig volgt men in België jouw gekke racistische denkbeelden niet. Jij zou kernrampen hebben veroorzaakt door Harriechristus aan het hoofd van het SCK te Mol te plaatsen, i.p.v. Prof. Dr. Hamid Aït Abderrahim:
http://goeiedag.be/nl/x/2345
Ik hoop dat die man thoroughly gescreened is geweest en wordt.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 22:29   #194
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij grondig lezen een erg interessante tekst over Einstein en geloof, toch geen onbelangrijk man uit je lijstje wetenschappers, ook voor die zogenaamde moslim atoomgeleerde.
Einstein replied calmly. "Try and penetrate with our limited means the secrets of nature and you will find that, behind all the discernible laws and connections, there remains something subtle, intangible and inexplicable. Veneration for this force beyond anything that we can comprehend is my religion. To that extent I am, in fact, religious."
Zowat elke kwantumfysicus kijkt naar het Verre Oosten, als het aankomt om een en ander in een metafysisch voetlicht te plaatsen:

"Nee, ik beschouw bewustzijn als fundamenteel. Ik beschouw materie als te zijn afgeleid uit bewustzijn. We kunnen niet om bewustzijn heen. Alle dingen waarover we spreken, alle dingen waarvan we denken dat ze bestaan, vooronderstellen bewustzijn."
- Max Planck

" De opvattingen over het menselijk kennen, die op basis van de ontdekkingen in de atoomfysica ontwikkeld worden, zijn bepaald niet volkomen onbekend en volkomen nieuw. Zelfs in onze eigen cultuur hebben ze al een geschiedenis achter zich, en in de gedachtewereld van boeddhisten en hindoes nemen ze een meer centrale plaats in. We kunnen een uitbouw en een verfijning van deze oude wijsheid verwachten."
- Julius Robert Oppenheimer.

"Voor parallellen met wat de atoomtheorie ons leert moeten we ons richten op die kenthoretische problemen, waarmee denkers als Boeddha en Lao Tzu al geconfronteerd werden. Daarmee kunnen we proberen harmonie te brengen in onze positie als toeschouwer én acteur in het grootse drama van ons bestaan."
- Niels Bohr

" Sinds de tweede wereldoorlog zijn er uit Japan grote wetenschappelijke bijdragen gekomen op het gebied van de theoretische fysica. Dat zou een aanwijzing kunnen zijn, dat er een bepaalde verwantschap bestaat tussen de filosofische ideeën van de tradities van het Verre Oosten en de filosofische inhoud van de quantumtheorie."
- Werner Heisenberg

Eilaas, Allah wordt nooit vernoemd...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 september 2012 om 22:29.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 13:13   #195
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
je was wat te vroeg hé BF. Toen was het filmpje van Sofie Peeters nog niet uitgezonden en moesten we met z'n allen nog steeds ontkennen dat er iets fout liep.
(enfin, dat moet Sofie Peeters nu dus ook nog doen:het is de schuld van de reclame en van het feit dat ze geen aangepast onderwijs kregen zodat ze wel verplicht waren om te spijbelen en omdat de werkgever zo discriminerend en racistisch zijn dat ze nu zonder diploma geen job krijgen).

En verder vind ik dat Michelle Martin de vierde vrouw van Belkacem moet worden. Mèt niqaab en verkrachtbaar op zijn commando.
Meer dan 20 jaar geleden was ik me al bewust van deze problematiek. Veel had je niet nodig om het in te zien, je moest er gewoon voor openstaan. Ik weet nog heel goed dat ik een heilig vertrouwen had in de machthebbers die ons landje bestuurden. Ik ging er van uit dat ze die feiten ook zouden waarnemen en moeite zouden doen om de instroom van deze sterk conflicterende cultuur te beperken of op zijn minst bij te sturen. Maar toen had ik nog geen benul van de antinationalistische golfbeweging die gestuwd werd door een Holocaust trauma dat onze bevolking in zijn wurggreep hield. Kritiek op vreemdelingen kwam daardoor meer en meer in een taboesfeer. Terwijl in een ideale maatschappij niemand gevrijwaard zou mogen zijn van het krijgen van kritiek.

De grote massa wil gewoon leven en gaat er van uit dat de leiders het “goede” verkondigen. Dit goede krijgt steeds meer de vorm van “multiculfascisme”. Ik merk ook wel dat de tegenbeweging groter en groter wordt. De vraag is wel, is deze groot genoeg en is het ondertussen al niet te laat?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321
Het sprookjesbos!

Laatst gewijzigd door bf62 : 22 september 2012 om 13:23.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 13:49   #196
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
De grote massa wil gewoon leven en gaat er van uit dat de leiders het “goede” verkondigen. Dit goede krijgt steeds meer de vorm van “multiculfascisme”. Ik merk ook wel dat de tegenbeweging groter en groter wordt. De vraag is wel, is deze groot genoeg en is het ondertussen al niet te laat?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321
Een groot deel van de 2e en latere generaties inwijkelingen willen ook een migratiestop van ongeletterden, die willen ook een leuke leefomgeving, goeie scholing en een pensioen. Je hoort ze niet maar ze stemmen wel NVA.

Misschien komt het allemaal nog in orde als Vlaanderen vlug genoeg splitst, heel misschien.
Oud 23 september 2012, 00:30   #197
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Een groot deel van de 2e en latere generaties inwijkelingen willen ook een migratiestop van ongeletterden, die willen ook een leuke leefomgeving, goeie scholing en een pensioen. Je hoort ze niet maar ze stemmen wel NVA.

Misschien komt het allemaal nog in orde als Vlaanderen vlug genoeg splitst, heel misschien.
Dat klopt, de jonge generatie maar ook de ingeburgerde nieuwe generatie wenst een migratiestop voor mensen die zich niet goed voelen met westerse waarden (dat hoor ik vaak in mijn omgeving), voelen zich erg onconfortabel met criminelen en barbaren die tussen hen leven, zijn vaak dubbel slachtoffer van het wangedrag van sommige allochtonen en moslims; 1 omdat zij soms zelf worden aangevallen en 2 omdat er een ontolerante klimaat ontstaat bij autochtonen die dan de brave allochtoon en moslim ook viseert.

Waarom zou een jonge allochtoon die zeer goed presteerde op school slachtoffer moeten zijn van discriminatie op de arbeidsmarkt. Waarom zou een vrouw met hoofddoek die zeer vriendelijk en behulpzaam is voor haar omgeving slachtoffer moeten zijn van discriminatie op de huizenmarkt.

Een nuchtere samenleving zou de kansen van goede burgers niet mogen afnemen, van welke geloof, ideologie of afkomst deze persoon ook mag zijn.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2012, 23:04   #198
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Dat klopt, de jonge generatie maar ook de ingeburgerde nieuwe generatie wenst een migratiestop voor mensen die zich niet goed voelen met westerse waarden (dat hoor ik vaak in mijn omgeving), voelen zich erg onconfortabel met criminelen en barbaren die tussen hen leven, zijn vaak dubbel slachtoffer van het wangedrag van sommige allochtonen en moslims; 1 omdat zij soms zelf worden aangevallen en 2 omdat er een ontolerante klimaat ontstaat bij autochtonen die dan de brave allochtoon en moslim ook viseert.

Waarom zou een jonge allochtoon die zeer goed presteerde op school slachtoffer moeten zijn van discriminatie op de arbeidsmarkt. Waarom zou een vrouw met hoofddoek die zeer vriendelijk en behulpzaam is voor haar omgeving slachtoffer moeten zijn van discriminatie op de huizenmarkt.
Volledig akkoord, de goeie moeten het bekopen door de slechte. Als een systeem te liberaal is zal het worden misbruikt en de oplossing is dan onvermijdelijk om iedereen te straffen.

We krijgen erg moeilijk mensen uit hun huurhuis dus wil geen enkele huisbaas een poging wagen met een allochtoon en een mooi huis, net hetzelfde betreft werknemers. Om problemen te vermijden worden alle Achmeds geweigerd en ocmw cliënten, zowel de goeie als de slechte. Alleen als men iemand persoonlijk kent, dan kan het nog.

Hoe zou je zelf zijn als je een gemiddeld gezinshuis van 250.000 euro wil verhuren? Mensen die je totaal niet kent, een allochtoons gezin met 5 kinderen waarbij de vader kan aantonen dat hij bij z'n familie werkt of een vlaams gezin met 2 kinderen en 2 werkende ouders. Als verhuurder kun je kiezen uit een groot aantal gegadigden, het is logisch dat je de veiligste oplossing kiest voor je investering en dan nog kan het verkeerd gaan. Verhuren is een verdomd zenuwslopende bezigheid.

Citaat:
Een nuchtere samenleving zou de kansen van goede burgers niet mogen afnemen, van welke geloof, ideologie of afkomst deze persoon ook mag zijn.
Wel voor geloof en ideologie, ze krijgen van mij dezelfde kansen maar dan moeten ze dezelfde waarden aannemen en dat kan gewoon niet door hun ideologie. Een moslim kan bv niet werken in een supermarkt omdat er daar alcohol verkocht wordt of als hij moet luisteren naar een vrouwelijke baas, wie zijn probleem is dat dan?

Niet ons probleem en enkel zijn probleem, de oplossing is dan blijkbaar dat wij z'n uitkering betalen, belachelijk gewoon. Geloof is een breekpunt voor mij, zeker weten. Als ik een atheïst als werknemer wil moet dat kunnen, moslims kunnen ook verkiezen om enkel moslims aan te nemen om iets halal te maken dus wij ook. Gelijkheid m'n kloten.
Oud 24 september 2012, 08:06   #199
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volledig mee eens behalve 1 punt: kan jij verstaan dat de meeste westerse vrouwen hoegenaamd geen begrip hebben voor een godsdienst die hen als tweederangsburger beschouwt, een godsdienst die hen voorschrijft dat zij zoveel mogelijk van hun lichaam aan het mannelijke oog moeten onttrekken, dat hen verbiedt om rond te lopen zoals zij dat zelf willen?
Westerse vrouwen hebben een groot stuk van hun gelijke-rechtenstrijd al achter de rug en er is nog altijd werk aan de winkel maar je kan wel begrijpen dat vrouwen hier de klok niét willen terugdraaien. Dat is trouwens tegen onze grondwet.
Dat is waarom ik absoluut versta waarom bijv. winkels liever geen dames met hoofddoeken aanwerven, geen enkel weldenkend mens zou een business plan opstellen dat een situatie creëert waarin je mogelijk 51% van je klanten schoffeert (en dan heb ik het nog niet over mannen die de onderdrukkende hoofddoek ook niet kunnen verteren).

Recht op je godsdienst: absoluut maar in de privacy van je eigen huis
Recht op discriminatie van 51% van de bevolking: absoluut niet!
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2012, 18:20   #200
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht

Stimuleert de islamitische cultuur het misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims?

Het is onze cultuur om onze kinderen, zowel jongens als meisjes de vrije keuze te geven in hun partnerkeuze. Seks voor het huwelijk is al lang geen taboe meer.

Als we naar de islamitische cultuur gaan kijken dan zien we ouders die aan hun dochters verkondigen dat hun ‘verpakking’ niet geschonden mag worden. Hun zonen krijgen dat brandmerk niet, blijkbaar kan hun ‘verpakking’ niet geschonden worden. Er wordt wel verwacht dat ze van hun ‘eigen’ vrouwen afblijven. Laat staan dat een niet-gelovige er mag aankomen.

Jonge moslims hebben ook seksuele gevoelens. Ze kunnen die uiten via masturbatie, al of niet met de nodige visuele stimulatie. Ze kunnen ook proberen om moslima’s te overtuigen om hun verpakking te laten doorprikken. Een deel lukt daar in, denk maar aan het maagdenvliesherstel, een operatie die in België vrij populair is. Een iets meer ‘liberaal’ islamitisch tienerkoppel weet dat de penetratie van bepaalde lichaamseigen ‘gaten’ de verpakking ongeschonden laat. Ook deze vorm van seks geeft een deel van de moslims de noodzakelijke seksuele ontlading. Op die manier wordt het tegennatuurlijk aspect van hun cultuur op een hypocriete manier gecompenseerd. Een noodzakelijk iets om de tijd te overbruggen tot ze hun heilige maagd ontvangen uit het thuisland?

In de realiteit merken we ook een ‘ongezonde’ belangstelling van moslims naar Westerse vrouwen. Door hun ultra conservatieve gekleurde bril aanzien ze de Westerse vrouwen als lopende hoeren. Om zo’n hoer aan de haak te slaan kunnen ze natuurlijk de socialiserende technieken gebruiken. Geen idee in welke mate de Westerse vrouwen die er op ingaan beseffen dat ze een tijdelijk speeltje zijn. Misschien is de kracht van de liefde zo groot dat ze nuchtere feiten laten verwateren als een ondergaande zon in een modderpoel. Ik wil best geloven dat de liefde van beide kanten kan komen, maar ik heb ondertussen al voldoende verhalen gehoord/gelezen van de o zo lieve ‘moslimman’ die na het huwelijk een ‘iets’ andere gedaante krijgt. Blijkbaar is het niet zo eenvoudig om liefde in stand te houden wanneer de culturen iets te ver uit elkaar liggen.

Maar deze Westerse vrouwen zijn nog de gelukkigste. Hoe zit het met degenen die er niet voor kiezen, die het slachtoffer zijn van ongewenste seksuele handelingen waarvan de culturele achtergrond van de moslim een niet te onderschatte parameter is van het ontstaan van deze verschrikkelijke gebeurtenis.

Het wordt tijd dat we dit taboe doorbreken. Het injecteren van geromantiseerde ultra conservatieve culturen in de vrije Westerse beschaving is een mix die de nodige smeerlapperij creëert. Het is een overheidsmisdaad , een onrecht naar de autochtone bevolking. De overheid is degene die over dit heet hangijzer zoveel koud water zit te gooien dat de waterdampen menige mensen in een kunstmatig mistgordijn laat verdwijnen. Op deze manier krijgt dit onrecht een bestaansrecht dat gelegaliseerd wordt door een overheid die weigert om de realiteit ongezouten te verkondigen aan haar bevolking.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=kH4RONobMLY

Bedankt voor de video circe!
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be