![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie BDW wel zeggen dat hij niet tevreden is met de huidige regering. Nogmaals, je wou bewijzen dat BDW niet wil regeren. Vergeten?
![]() |
#82 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het simpele feit is dat de kritiek totaal fout is. Maar men blijft er in volharden. Deze mensen zijn van kwade wil, en op zulke manier consequent en onophoudelijk leugens verspreiden lijkt mij een poging het land te destabiliseren. Reden genoeg om ze een halt toe te roepen. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Nexer : 18 oktober 2012 om 13:22. |
|||
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees zijn oproep. Welke taal versta je dan wel ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In welk universum betekent dat "ik wil niet regeren?"
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens ga je door dat wormengat moeten gaan om finaal ons universum te bereiken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn universum zei jij dat BDW niet wou regeren in 2010. Aantonen dat hij niet MEER wil in 2014 is toch van een andere orde hoor.
#87 |
Banneling
|
![]() De toekomst is aan de N-VA.
Als men de NVA boycot zal er in Vlaanderen nog iets sterkers opstaan. Europa zal meer en meer haar wil opleggen. Centen zullen nog schaarser worden. (Energie,vergrijzing,dalende export) Ondanks leugens dat het beter gaat in Wallonie, zal het verder achteruit gaan. ( denk aan hun erbarmelijke scholing, bvb) Import van ongeschoolden zal niet gestopt worden. De ogen van zelfs de naiefste Vlamingen zullen opengaan. Don Quichote |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Het voortdurend verwijzen naar Bashen maakt de kritiek van de andere partijen natuurlijk minder van belang. De Wever stelt zich bewust op als slachtoffer zo kan hij Citaat:
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Vooruit: Neen, ik vind van niet. Maar vanuit onze verschillende invalshoek gaan we daar toch nooit overeen in komen. Ik vind de overgrote meerderheid van de kritiek "bashing". Dat geeft BDW het recht om zich geviseerd te voelen. Jij vind de overgrote meerderheid van de "bashing" terechte kritiek. En dan is de conclusie andersom. Het is dus zinloos om uw vraag te beantwoorden zonder de kritiek te ontleden en statistisch te bekijken. Dat gaan we uiteraard geen van beiden doen. Beetje belachelijk overdreven trouwens. Dus blijven we beiden op ons buikgevoel afgaan en niet overeenkomen. Niks aan te doen. Voila, nu mag jij antwoorden op mijn vragen.