![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is regering Di Rupo I goed bezig of niet ? | |||
Zéér goed bezig. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,94% |
Goed bezig. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,11% |
Slecht bezig. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,46% |
Zéér slecht bezig. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 57,14% |
Te vroeg om te zeggen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,17% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,17% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je naar de uitslag van deze poll en de recente lokale verkiezingen kijkt scoort je electoraal beter door zo lang mogelijk geen regering te vormen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu willen ze er komaf mee maken. Kun je het ze kwalijk nemen? Uw politieke vrienden oogsten wat ze al die jaren gezaaid hebben. Maar klimaat is omgeslagen, eerst met het VB, waar de kiezer weer maar eens bedonderd werd wegens het inlijven van een cordon, en nu met het N-VA. Hiervoor durven ze openlijk het woord cordon niet in de mond te nemen maar evengoed behandelen ze het N-VA gelijk alsof er rond hen een cordon bestaat. En wat verwachten ze daarmee te bereiken? Stevaert dacht, steek het VB in een cordon sanitair, want het VB zal nooit alleen meer dan 50 % behalen. Dat zal het N-VA ook niet. Maar het N-VA en het VB samen??? Welke staatsgreep zoeken de traditionele te gaan uitvoeren wanneer het zover komt? Laatst gewijzigd door Garry : 19 oktober 2012 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Di Rupo is zeer goed bezig. Kijk maar eens naar de resultaten van de Rode Duivels(je zou bijna denken het sport-promotieteam van de PS), Di Rupo woont bijna elke match bij, en ja, ze winnen de ene na de andere match. Doordat het stadium telkens vol zit en er dan ook vollen bak belasting kan geheven worden op de tickets en nog andere consumptie in het stadium, wordt het gat in de begrotink beetje bij beetje kleiner. Leve Di Rupo, Vive la PS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische regering kan alleen "op zijn Belgisch" werken.
Hoe beter de Belgische regering werkt, hoe slechter voor Vlaanderen en hoe meer stemmen de N-VA zal halen.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke maatstaf hanteer jij voor goed of slecht ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Is dat de reden dat u talmt om een coalitie te vormen met Filip De Winter en de regering omver te werpen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat de kiezer van hen verwacht. Van mij moet je niets verwachten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2012 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het komt natuurlijk hierop neer: alles wat ons dagelijks leven verbetert is goed, wat het tegenwerkt is slecht. België verslechtert niet zomaar ons leven, het sleurt ons regelrecht de afgrond in, en dat enkel en alleen om zijn bestaan en dat van zijn profiteurs te bestendigen.
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2012 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta buiten de politiek. Met je stelling dat je van Bart De Wever en de N-VA niets mag verwachten ben ik het totaal niet eens. Zij zijn verkozen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() di rupo is met voorsprong de slechtste premier die we al gehad hebben.
en wat moet het buitenland niet denken van een land met zo'n verwijfde homo als premier ![]() nog een geluk dat er geen enkele van mijn collega's ook maar enig idee heeft wie onze premier is of hoe hij er uit ziet |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je spreekt jezelf weer geweldig tegen, ik laat het je zelf zeggen : Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 oktober 2012 om 11:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() precies of we hadden dat nog niet door
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever nog gelijk wie in de politiek zal mij weerhouden om mijn persoonlijk geluk na te streven. Als zou blijken dat onze machtigste politieke vertegenwoordigers een bende calimeros blijkt te zijn die dit streven in de weg staat verkas ik wel naar elders. Dat neemt niet weg dat ik de markt waar ik dit streven kan uitoefenen in de gaten hou. Ofwel wordt het hier ofwel elders. De move van onze politiek naar meer communisme en marxisme staat mij niet aan. Als die move te ver wordt door gevoerd ben ik hier weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al werkt het voor mij in een andere zin dan u wellicht bedoelt, ik ben eerder een licht-conservatieve libertair. Anti-staats dus. Punt is dat België actief mijn levensvoorwaarden beschadigt, afbreekt en vernietigt. Van Vlaanderen verwacht ik een vrij neutrale invloed op dat vlak. En dan ben ik nog geen eens voorstander van een onafhankelijke Vlaamse staat.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 oktober 2012 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn nu eenmaal de nadelen van de zgn. representatieve, d.i. indirecte "democratie".
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De federale staatsschuld klokte eind juli 2012 af op 372,19 miljard euro. Het ging om 371,82 miljard aan schuld uitgegeven of overgenomen door de federale staat en 372 miljoen aan schuld van instellingen waarvoor de federale overheid tussenkomt in de financiële lasten. Dat meldt de thesaurie.
http://trends.knack.be/economie/nieu...50.htm#reviews Laatst gewijzigd door demonen : 20 oktober 2012 om 13:00. |
![]() |
![]() |