![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Edit: voila, gebeurt ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 20 oktober 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand zal die weggevallen bijdragen moeten betalen en dat ben jij en je kinderen. Als je denkt dat het afschuiven van kosten pas nu word toegepast, kijk dan even naar de laatste 5 decennia. Kijk ook naar de meerkost voor jezelf. Voor de zoveelste keer, het interesseert me echt geen bal, wie met wat rondrijdt, het enige wat mij interesseert is dat ze mij als belastingbetaler en sociale bijdrage betaler niet moeten vragen, die excessen mee te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Extra belastingen op bedrijfswagens = minder belastinginkomsten uit wagens.
Dat leek me altijd logisch. En dat is ook niet erg. Bedrijfswagens waren een middel om belastingen te ontduiken. Nu wordt dat 'gewoon loon' voor een gedeelte. Er worden op een andere manier meer belastingen betaald, op arbeid, op vennootschapswinst en/of dividenden. Een beetje ruimer denken dan de belastingen op bedrijfswagens kan helpen voor een juiste beoordeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want ofwel is de bovenkant van de Laffercurve nog niet bereikt, ofwel is er geen belastingregering aan de macht, want de ontkenningen van beide spreken elkaar tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Excuus, we wilden niet, maar we moesten wel, we konden niet anders. De standvastigheid zelve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Je selectieve blindheid is verbijsterend.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet een van de eerste moderne gedocumenteerde voorbeelden zijn daarvan, nee ? ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is in ieder geval een prachtig begrijpbaar voorbeeld. Je moet geen economie gestudeerd hebben om dit te begrijpen. Al zie je hier ook dat sommigen het gewoon niet willen weten en blijven vasthouden aan "ge moet het geld halen waar het zit".
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp iets niet aan die cijfers, ze spreken van verminderde inkomsten uit de BTW maar bedrijven krijgen die BTW toch integraal terug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is die rest die bedrijven van bedrijfswagens wegduwd. Trouwens, bedrijven krijgen geen BTW terug, die zijn verplicht BTW te betalen , en "mogen" die doorrekenen aan de klanten. Uiteindelijk gaat vadertje staat met 21% op meeste goederen en diensten lopen. Het feit dat het systeem uitnodigd tot het spelletje BTW carrouselletje is naast de kwestie. De veranderingen in de belastingen op bedrijfsvoertuigen en betaling in natura zorgt er voornamelijk voor dat er minder gekocht en minder diensten verleend worden. En daar zit het verlies van de staat in. In plaats van meer binnen te krijgen hebben ze een bepaalde drempel overschreden door in 1 keer er te veel bij te lappen. Had onze regering de verhoging gespreid over 4 jaar, dan had het veel minder invloed gehad. Zie maar naar de prijs van tabakswaren. Denkt U nu echt dat er minder mensen gaan roken met de verhogingen zoals we ze nu zien. Regelmatig een beetje. Daarentegenover, lap er in 1 keer een hoop bij, en je zal zien dat er minder mensen "officiele" rookwaren aanschaffen. Of ze in't goedkopere buitenland gaan halen
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Zoveel mogelijk onder diensten naar het buitenland factureren, dan betaal je geen BTW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Geweldig argument: "alles wat ge zegt..." Raakt me al een paar decennia niet meer.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 20 oktober 2012 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ze hadden duidelijk gedacht dat de automobilist zou blijven betalen voor zijn auto. Ze hadden het mooi mis.
Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten, zeiden ze vroeger tegen mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog passender is de "wie het onderste uit de pot wil, krijgt het deksel op zijn neus"
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NIEMAND heeft destijds mijn topic beantwoord, maar er worden nu al schattingen gemaakt van 25000 ontslagen in het eerste jaar. http://forum.politics.be/showthread.php?t=167861 (de politici denken het groot geld te hebben gezien bij de "rijke" kleine man ![]() Wat helpen (k)aars en bril als de uil (Di Rupo) niet zien wil? (+ Vlaamse volksverraders). Er zullen ook niet-politici dit met veel interesse willen volgen. Niet dat ik je niet wil geloven Travis66, maar een tweede, onafhankelijke, bevestigng zie ik als noodzakelijk.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 20 oktober 2012 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |